| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!
Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!
De lijst met wandaden wordt al laner en langer.
-
moederslink
Re: Van de ene op de andere dag heb ik een schuld van € 19619,62 (topic van 11 december 2018) Deel 2 : Een strafzaak!
Wat moet Radar hier toch mee
?
Niks. Als er ook maar sprake was van een moderatie die een heel klein beetje actief is, was dit topic ook allang gesloten. Dit gaat echt helemaal nergens over en niemand heeft er wat aan.
moederslink
vindt dit leuk
-
moederslink
Dan maar melden en slotje er op?
Erthanax
vindt dit leuk
Ja, is zeker een optie. Al zou de moderatie zich in dat geval natuurlijk ook een brevet van onvermogen geven, aangezien dit topic al wekenlang helemaal nergens over gaat.
Ach, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald,denk ik dan.
moederslink
vindt dit leuk
-
witte angora
Vanavond op Comedy Central: 'Hoe hou je iets dat niemand boeit toch bloedstollend spannend? We vragen het Joep.sr, expert op dit gebied'.
Het bericht dat Joep plaatse als vervolg opp 'Blad 6' is al verwijderd door de moderatie. Ik kon het net lezen gisteren. Stonden nét iets teveel persoonsgegevens in denk ik.
Het is natuurlijk ronduit bizar dat Joep zijn eigen verantwoordelijkheid volledig negeert. En door heel koppig bezig te blijven met het halen van zijn 'gelijk' (niet dat dat lukt) helpt hij zijn zaak ook al niet.
Maar toch. Als je de totale zaak overziet den bekruipt mij toch het gevoel alsof die tegenpartij ook echt niet helemaal zuiver is. Al was het totaal onnodig om dit akkefietje zo uit de hand te laten lopen.
Het is natuurlijk ronduit bizar dat Joep zijn eigen verantwoordelijkheid volledig negeert. En door heel koppig bezig te blijven met het halen van zijn 'gelijk' (niet dat dat lukt) helpt hij zijn zaak ook al niet.
Maar toch. Als je de totale zaak overziet den bekruipt mij toch het gevoel alsof die tegenpartij ook echt niet helemaal zuiver is. Al was het totaal onnodig om dit akkefietje zo uit de hand te laten lopen.