LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.

Camping Hengelhoef, leuke camping met goed en vriendelijk personeel?

Jazeker
58
54%
Zeker niet
49
46%
 
Totaal aantal stemmen: 107

pufnukkel
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 aug 2009 22:57

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door pufnukkel »

@ SandraD:
U zegt : " Verwacht je luxe, ga dan naar een ander duurder vakantiepark. "
Wij (die niet via vakantieveiling.nl hebben geboekt en voor 2 weken tourplaats wel 700 euro neertelden) verwachten voor dat geld de luxe die noodzakelijk is (stromend water en schoon/ goedwerkend santair)
Wij hoeven echt geen 5 sterren (al pronkt de brochure daar wel mee...)

En - inderdaad - als je via vakantieveiling een plaatsje op de kop hebt getikt voor een prikkie mag je al niet mopperen en blij zijn dat je gewoon geplaatst kan worden op de camping.
Maar ik hoor de term "overboeking wel heel erg veel voorbij komen dit jaar!

PS: Als je behoefte hebt aan privacy moet je niet met een caravan op een camping gaan staan.

SandraD
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 jul 2009 01:14

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door SandraD »

Beste Pufnukkel,

Voor wat de luxe betreft doel ik niet zo zeer op de camping, maar op de appartementen.

Tuurlijk verwacht en hoop je op een camping stromend water en schoon/ goedwerkend santair.

Ik heb al op veel campings gestaan en weet hoe het daar toe gaat.

Maar als ik nu met onze eigen caravan was gekomen was ik direct terug naar huis gegaan!
Ik heb plaatsen gezien waar mensen niet eens de ruimte hadden om voor hun eigen voortent te zitten. Tuurlijk is je privacy wat minder op een camping, maar nu letterlijk kunnen zien wat je buurman op z'n bord heeft liggen, gaat mij echt te ver!

famstam
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jul 2009 21:50

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door famstam »

Beste Sandra,

Wij hebben ook al op veel campings gestaan die goedkoper waren maar toch 1000x beter waren dan de hengelhoef. Even voor de duidelijkheid ik heb niet via vakantieveiling geboekt en dus de volle mep betaald 1300 euro voor 2 weken. Ook ik verwacht geen 5 sterren luxe maar als iets oud is betekent automatisch niet dat het smerig moet zijn.
Want dat waren de chalets. (Stront op de douchevloer etc.)
Staat eerder op dit forum uitgemeten wat er allemaal in onze ogen mis was.
Ook verwacht ik schoon sanitair in een restaurant, nou ik weet niet of je in het restaurant naar het toilet bent geweest, maar deze waren verre van schoon.
Op andere campings zijn de voorzieningen bijna uitgelikt vergeleken met de Hengelhoef.
Het bungalowpark waar wij vorig jaar waren was goedkoper dus dat word het voor volgend jaar weer.
En dan lig goedkoper op een onbeschimmeld en schoon auping bed.

pufnukkel
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 aug 2009 22:57

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door pufnukkel »

Ok SandraD , excuus dan had ik je verkeerd begrepen!

Ik stond op het F veld (huisdieren toegestaan) en deze velden zijn 10 meter breed. Op zich dus net ruim genoeg voor een caravan/vouwwagen en een auto.
Maar al wandelend over de velden die wat verder naar de openbare weg toe liggen (ik geloof dat dat veld A en B is) zag ik inderdaad ook dat die mensen wel zeer weining plaats hadden.
Ik weet eigenlijk niet wat die mensen betalen voor een weekje staan.

In elk geval ga ik nogeens goed achter mijn oren krabben over wat we volgend jaar gaan doen.
(Mits ze de 5 sterren uit hun catalogus schrappen en dus omlaag gaan met de prijs, zodat die overeenkomt met de kwaliteit. Laten we zeggen de helft minder ;)

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

Ooststappen groep is een commercieel bedrijf, ondanks alle negatieve berichten blijft dit park volstromen, met als lokkers zwembaden ruime plaatsten animatieteams etc etc,
De campingplaatsen zijn overigens allemaal tussen de 80 en 100 m2, dat daar 2 families gaan opstaan is hollandse zuinigheid :)

wat de buurvrouw eet zal mij een bbq worst zijn :D :)

pufnukkel
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 aug 2009 22:57

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door pufnukkel »

Ok,
Maar als het een commercieel bedrijf is , dan zouden ze toch wat meer aan klantenbehoud moeten doen.
Anders is het met zo'n bedrijf gauw afgelopen denk ik.
Afgelopen jaren waren er opvallend meer klachten dan voorgaande jaren dat wij er stonden.

En ik denk dat niemand bewust met 2 caravans op 1 staanplaats kan staan. Maar die staanplaatsen in kwestie zijn gewoon belachelijk klein.
Ze zullen wellicht minder betaald hebben dan de grotere plaatsen dus wat dat betreft gaat je verhaal van hollandse zuinigheid wel op.

Verder kook je "buiten" op de camping dus iedereen weet allang voordat je het opeet, wat er op je bord ligt. Daar zou ik mezelf inderdaad ook niet zo druk over maken!

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

Klantenbehoud ???

Deze aangeklede pret campings stromen vanzelf vol met nederlanders. polen en roemenen,daar hoeft de directie weinig moeite voor te doen!!

sarahlee
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2010 15:03

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door sarahlee »

Geachte heer, mevrouw,

Hierbij wil ik een klacht indienen.

Het gaat om het volgende, wij hebben een boeking gedaan voor de periode 21-05-2010 t/m 24-05-2010, waarbij wij in een Hertenkamp comforthome van 6-8 personen hebben gelogeerd. Deze verblijfplaats is inclusief houten vlonder. Aan de caravan vast zit een groot houten plateau waarop de tuinset etc staat. Wij hebben hier goede dagen gehad, lekker weer, caravan is prima, maar zijn uiteindelijk maar 2,5 dag gebleven, de kinderen begonnen te zeuren en wilden niet meer zelf lopen. De kinderen zijn net 2 en net 4 jaar geworden. Ik heb in deze 2,5 dag 3 splinters opgelopen op de vlonder, maar goed, ik ben volwassen, ik haal ze er uit, en het is klaar. Op vakantie loop je regelmatig op bloten voeten en de vlonder liet dit prima toe, je liep hierdoor niet in het zand. Uiteindelijk thuis gekomen bleef mijn dochter zeuren, ze wilde niet meer lopen, pas toen ontdekte ik dat heel haar voeten vol met splinters zaten, en dan heb ik het niet of een splinter of 2, maar per voet zeker 20 stuks! (ik heb hier fotos van gemaakt) Ik heb deze er een voor een uit moeten halen, met alle drama van dien, inmiddels na 3 dagen heb ik het opgegeven dus zit ze nu dagelijks 2 keer in de biotex met haar voetjes. Het andere kind is de dochter van mijn zus. Ook bij haar heb ik inmiddels 20 splinters in totaal verwijderd.

Voor de kinderen is dit natuurlijk erg pijnlijk en vervelend.

Ik wil daarom ook samen met mijn zus een klacht tegen u (en uw vakantiepark) in dienen, omdat er nergens gewaarschuwd wordt voor de eventuele gevolgen van de houten vlonder, ik ga er vanuit dat deze geschikt is om op te lopen en ga er ook vanuit dat er met mij en de kinderen duizenden andere mensen op blote voeten hun vakantie doorbrengen. Inmiddels heb ik vanochtend zelfs een splinter in de bikinilijn van mijn dochter van 2 jaar gevonden, bljkbaar heeft ze over de vlonder geschoven in haar bikini. U wilt niet weten wat de verwijdering van deze splinter met zich meebracht aan verdriet.

Ik hoop spoedig antwoord te krijgen op mijn brief en dat u actie gaat ondernemen.

Met vriendelijke groet,

Sarah Lee

Esje-Roest
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2010 16:19

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Esje-Roest »

Wij zijn net terug van onze vakantie op het park Hengelhoef en deden de volgende bevindingen:

Hengelhoef.
Defect;
Sauna
Internet
Brandblussers bij een aantal toiletgebouwen en huisjes.
Veiligheidsnet trampoline stuk.
Sigarettenautomaat.
Koffiezetautomaat.
Parkeerkaartjesapparaat .




Batterij brandalarm niet aanwezig
Parasol niet aanwezig ( werd later na vraag gebracht).
Wasrek niet aanwezig ( werd later na vraag gebracht).
Tandpasta op waskraan
Vieze vlekken op muren,plafonds,kastjes etc.
Serviesgoed niet afgewassen.
Noten in broodblik van vorige gasten.
Huisje zeer vuil,na 2 dagen kwam er een schoonmaker,nadat we het huisje zelf hadden schoongemaakt.
Houtworm in trapje van het stapelbed.
Stapelbedden geen valbeveiliging.
Onderzijde stacaravan niet afgeschermd,daardoor gevaarlijk voor kleine kinderen,kunnen bij gasslang etc.

Afval omgeving ,vuilnis in het water van het meertje.
Horeca onverzorgd.(vuile tafels,toiletten).
Delen park op dinsdag al afgesloten voor een muziekfeest Neverland op zaterdag/zondag.
Geen waarschuwingssignaal golfslagbad.(waardoor er twee kinderen bijna verdronken).
Onvoldoende toezicht buitenzwembad.
Bij klachten krijg je koffiebonnen,we habben er 12!
Na 2 uur gezeten te hebben op het terras kwam er iemand om ons te bedienen.
Jongerenpersoneel is in hun vrije tijd erg veel aanwezig in het park,op zich niet erg maar wel erg overheersend.

We klagen niet snel,maar dit vonden we toch wel erg schandalig!

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

Vreemde overzichtlijst over een camping zonder Sauna gebouw :)

angelique 1979
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jul 2010 18:28

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door angelique 1979 »

Goedeavond,

wat een vreselijke camping is de hengelhoef.

Heb nog nooit zo'n onvriendelijke personeel meegemaakt.Ik ben een week geweest en heb geen een keer goedemorgen,goedemiddag of goedeavond gehoord.Zelfs niet bij het inchecken.

We kwamen aan en alles in de tent was vies en geen enkele tent bij ons in het straatje was compleet.
En als je erom vroeg werdt je afgebekt.

Er is een meertje die vorige week dinsdag werd afgezet ivm een house party op de camping????????niemand die dit wist ,maar we hebben wel betaald voor het meer + zwembad.dat zwembad was elke keer vol omdat mensen van buitenaf ook naar binnen mochten,normaal zou dat niet zo erg zijn maar wel in dit geval omdat het meer werd afgesloten.

jonge lui zijn elke avond lam en vervelend en staan de volgende dag gewoon te werken op de camping.

Jongeren die s'avond staan te hangen en drugs gebruiken op plekken waar de kinderen kunnen spelen.Ook hier wordt niets van gezegt.Ja de ouders die moeten gaan klagen.

Als mensen gaan klagen krijgen ze te horen van de MANAGER ik ben koning en keizer en jullie mogen blij zijn dat je hier op de camping mag verblijven.

Maar we staan niet alleen afgelopen vrijdag was alberto Stegeman van redt mijn vakantie op het terein dus hopen maar dat er wel iets gaat veranderen daar.

Nu denk ik het niet want de oostappengroep reageerd niet inhoudelijk op mijn e-mail,Maar wat ik wel weet is dat bijna de gehele camping een klacht ging of gaat indienen.

we blijven hopen maar heb echt een *** vakantie gehad.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

stond die prikker wel op Hengelhoef, juist deze camping blinkt uit door service en vriendelijkheid :)

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door tennis »

Henri42 schreef:stond die prikker wel op Hengelhoef, juist deze camping blinkt uit door service en vriendelijkheid :)
@Henri
Ben je al deze camping geweest?

Jeromeke Deltour
Berichten: 35
Lid geworden op: 15 jul 2010 00:13

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Jeromeke Deltour »

Oostappen groep heeft om meer campings de zaken slecht voor elkaar. Snap niet dat daar nog mensen naar toe gaan.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

tennis schreef:
Henri42 schreef:stond die prikker wel op Hengelhoef, juist deze camping blinkt uit door service en vriendelijkheid :)
@Henri
Ben je al deze camping geweest?
Ik ben daar met de caravan en 2 kleinkinderen in 2008 en 2009 geweest, alles prima in orde met een prachtig binnenzwembad en perfecte service van het management en personeel :lol:

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door tennis »

Henri42 schreef:
tennis schreef:
Henri42 schreef:stond die prikker wel op Hengelhoef, juist deze camping blinkt uit door service en vriendelijkheid :)
@Henri
Ben je al deze camping geweest?
Ik ben daar met de caravan en 2 kleinkinderen in 2008 en 2009 geweest, alles prima in orde met een prachtig binnenzwembad en perfecte service van het management en personeel :lol:
Ook ik ben met mijn kleinkinderen in de meivakantie geweest.
Wij hebben dit beeld gekregen:
Zwembad, pas om 14 uur open, want s`morgens komen de bussen met schoolkinderen om te zwemmen!
Binnenspeeltuin, alleen toegankelijk tegen betaling!
Frituur gesloten, alleen in het zwembad is deze open!
Restaurant gesloten na 20 uur!
Sanitair 1 keer per dag gepoetst.(In het weekend als meer gasten komen, vaker)

Conclusie:
Op een regenachtige dag, kunnen de kinderen kiezen, in de regen buiten spelen, in de caravan zitten, of tegen betaling naar de indoor speeltuin, want pas na 14 uur is het zwembad voor de campinggasten beschikbaar!

Ik denk, ik hoef niet uit te leggen, of wij deze camping nog eens bezoeken!

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

Op tijden dat een zwembad gesloten is amuseer ik de kleinkids, logisch dat school zwemmen voorrang krijgt ivm inkomsten.
De binnen speelplaats kost 0,50 eurocent pp.
Na 20.00 uur eten de meeste kleine mensen geen patat met worsten
Schoonmaken kan op een natte dag problemen geven, komt thuis ook voor.

Jammeren en zeuren zijn we sterk in :(

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door tennis »

Henri42 schreef:Op tijden dat een zwembad gesloten is amuseer ik de kleinkids, logisch dat school zwemmen voorrang krijgt ivm inkomsten.
De binnen speelplaats kost 0,50 eurocent pp.
Na 20.00 uur eten de meeste kleine mensen geen patat met worsten
Schoonmaken kan op een natte dag problemen geven, komt thuis ook voor.

Jammeren en zeuren zijn we sterk in :(
Natuurlijk amuseer je ieder dag de kleinkinderen van s´morgens tot middag´s 14 uur, geweldig!
Dat het zwembad voor campinggasten gesloten is, omdat bussen met schoolkinderen komen zwemmen, heb ik nog nooit meegemaakt.
Wat is er zo logisch, dat schoolzwemmen voorrang krijgt.

Nergens op de website staat, dat het zwembad tot 14 uur is gesloten.
Bij ons koste de binnenspeelplaats € 1,00, maar misschien heb je korting gekregen, en wij met 5 kleinkinderen niet.
Of kinderen na 20 uur nog eten, dat weet je toch niet, maar ook grote mensen hebben honger!

Maar goed, na jou berichten over deze groep laat mij toch een vermoeden toe!
Ik wens jullie een mooie vakantie in Hengelhoef!
Trouwens, wij waren ook in Baarlo, zonder te zeuren!

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

Juist op de Berkct zou ik zeuren:
1. Buitenzwembad wordt al 5 jaar aangelegd.
2. In de bistro wordt bij het avondeten kinderspelletjes gedaan bij het beroerd eten.
3. De helft van het park ik bezet met poolse woonwagens.
4. De vluchtwegen zijn niet aanwezig.
5. Het binnenbad is erg klein en slecht onderhouden.
6. De toegang is gevaarlijk vanuit de drukke verkeersweg.

JoeyOpstraat
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 aug 2010 05:05

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door JoeyOpstraat »

Hallo Allemaal

Ik ben het een beetje zat om al dat commentaar over Hengelhoef te horen.
En vooral als ik dan lees dat het Entertainment te onvolwassen is ik heb zelf dit seizoen daar gewerkt all-round (Receptie, Horeca & Entertainment) en ben 17 jaar.

Ik heb progamma's gedraaid in het hoogseizoen met meer als 80 kinderen en dan durven mensen te zeggen dat wij onvolwassen zijn meneer neem het maar eens een dagje van ons over en kom dan maar met hangende pootjes terug want het werk word vies onderschat terwijl het allemaal neit zo makkelijk sommige mensen hebben het al moeilijk ok 2 kinderen thuis te hebben nou sorry maar laat me geen commentaar over het Entertainment op hengelhoef horen want dit als al meer als 4 jaar Op en Top geregeld Door Cosmo Entertainment wij zijn allemaal een half jaar getraind voor dat wij op een camping geplaats worden.

Ik weet zelf ook wel dat er dingen zijn die beter kunnen op Hengelhoef maar daar word hard aan gewerkt en dat gaat hellemaal goed komen Hengelhoef is nu nog in een opbouw fase maar dit gaat zeker samen met prinsemeer en Zilverstrand een Top-Park worden van Oostappen groep

Gesloten