Jullie zeggen ook dat dingen door ons naar voren gebracht niet in de Codex staan zonder dat je het paginanr. noemt van de Codex.
Dus jij wilt dat ik ga aantonen waar het NIET staat ???
Hoe doe ik dat ? Moet ik alle pagina's gaan noemen waar NIET staat wat jij zegt... Dat zijn er nogal wat dan
Wat me echter op de eerste blik nu al opvalt is dat dit slechts 1 webpagina is.
1 pagina met pdfjes..
Even snel geteld toch al zo'n 400 stuks...
Met per stuk meerdere pagina's.. je bent zo een heel eind hoor !
Overigens zijn dit de vastgestelde richtlijnen.. De nog vast te stellen en voorgestelde richtlijnen staan elders ! Maar jij wilde ze downloaden !!!
Het lijkt er eerder op dat selectief de meest repressieve artikelen zijn weggelaten. Dat voorspelt niet veel goeds als er dan zo weinig overblijven!
Je hebt nog geen idee over hoeveel het is, maar je kan deze conclusie nu al trekken ???
Dat zegt vooral veel over al die andere conclusie's die je tot nu toe getrokken hebt
Dan zullen we gezamenlijk moeten wachten tot 31 december 2009 en hopen dat ik ongelijk heb................
Probleem daarvan is dat we nergens op wachten...
Nog steeds kan jij met niet aangeven waarom jij denkt dat die dag de codex een wet wordt..
Dat heeft zelfs niets met de codex te maken, maar meer met het vaststellen van wetgeving... Zelfs daar heb je geen basis voor