Op die vragen zal je denk ik nooit antwoord krijgen, want als ze dat bekend maken, leggen ze hun hele winstpakker plat. Hun profijt zit in slechte service aan niet-zeurende betalers. Vergeet niet dat als een bedrijf er een zooitje van maakt, slechts een paar procent van de benadeelde mensen daarop reageert, en als dat kleine beetje mensen ook weer lekker wordt afgehouden met een 0900-KASSA nummer, met lange wachttijden, en met nietszeggende antwoorden, dan blijft er maar een handjevol boze consumenten over, die hun abonnement opzeggen.Wat ik eigenlijk graag had willen lezen is hoe bepaalde mensen tussen wal en schip vallen. Waar ligt de kink in de kabel als je als consument alles aanlevert, maar de klantenservice/provider fout op fout stapelt?
Waarom kan er, als het in het voordeel is van een provider, alles zo geregeld worden en als het in het voordeel van de consument is is het allemaal lastig, kan het niet, etc.
En waarom is er vaak een enorme wachttijd? Hoeveel mensen zijn er per dag voor hoeveel telefoontjes? Laat een expert aan het woord komen of het moeilijk is die tijd terug te dringen etc.
Intussen gaan die providers rustig door met nieuwe klanten ronselen, waarbij ze telkens een generatie jongeren treffen die wel snel de gaafste mobiel willen, en blindelings na hun 18e verjaardag een 2 jarig 500 belminuten contract tekenen, maar niets van ondermaatse klantenservice of slechte kwaliteit weten.