LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ik zeg T-Mobile op
Berichten: 145
Lid geworden op: 17 aug 2010 23:32

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

Wat ik eigenlijk graag had willen lezen is hoe bepaalde mensen tussen wal en schip vallen. Waar ligt de kink in de kabel als je als consument alles aanlevert, maar de klantenservice/provider fout op fout stapelt?
Waarom kan er, als het in het voordeel is van een provider, alles zo geregeld worden en als het in het voordeel van de consument is is het allemaal lastig, kan het niet, etc.
En waarom is er vaak een enorme wachttijd? Hoeveel mensen zijn er per dag voor hoeveel telefoontjes? Laat een expert aan het woord komen of het moeilijk is die tijd terug te dringen etc.
Op die vragen zal je denk ik nooit antwoord krijgen, want als ze dat bekend maken, leggen ze hun hele winstpakker plat. Hun profijt zit in slechte service aan niet-zeurende betalers. Vergeet niet dat als een bedrijf er een zooitje van maakt, slechts een paar procent van de benadeelde mensen daarop reageert, en als dat kleine beetje mensen ook weer lekker wordt afgehouden met een 0900-KASSA nummer, met lange wachttijden, en met nietszeggende antwoorden, dan blijft er maar een handjevol boze consumenten over, die hun abonnement opzeggen.

Intussen gaan die providers rustig door met nieuwe klanten ronselen, waarbij ze telkens een generatie jongeren treffen die wel snel de gaafste mobiel willen, en blindelings na hun 18e verjaardag een 2 jarig 500 belminuten contract tekenen, maar niets van ondermaatse klantenservice of slechte kwaliteit weten.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Youp van't Hek verklaart oorlog aan T-Mobile klantenservice

Ongelezen bericht door Henri42 »

Elkitchtasso schreef:Nou.. de oorlog is al weer een stille dood gestorven..

Ik heb het blad gekocht en gelezen. Tsja what can I say.. het is niet wat ik had gehoopt. Youp zou de helpdesk fileren en de werkmanier ge-na-de-loos blootleggen.

Nou.. niets van dat alles

Stukjes van 'bekende nederlanders' die met de helpdesk bellen.. ('grappige'stukjes van youp dus) Denk aan Moskevich die zegt dat hij een advocaat op hen afstuurt, dat soort ongein.

De info die het lezen waard was:
- analyse van alle mails die bij youp zijn binnengekomen. Jammer dat het alleen een woordfrequentie onderzoek was, gekoppeld aan welke emotie erbij werd genoemd.
Wel geinig hoor.. maar eigenlijk een beetje loos onderzoek.
- youp op bezoek bij een helpdeskdirecteur. Nou dat was erg gezellig en ze deden hun uiterste best enzo. En Youp was heel kritisch* maar ja waar mensen zijn worden fouten gemaakt en ja ze deden heel erg hun best. ja.
- interview met mensen die de software voor helpsdesks maken ("ja kan beter, zijn we mee bezig")

* hij heeft 8x gezegd: er moeten gewoon medewerkers van Tmobile achter die telefoon! Er hoeven voor mij geen medewerkers van Tmobile achter de helpdesk, als het maar mensen zijn die het probleem bij de juiste persoon kunnen neerleggen.

Wat ik eigenlijk graag had willen lezen is hoe bepaalde mensen tussen wal en schip vallen. Waar ligt de kink in de kabel als je als consument alles aanlevert, maar de klantenservice/provider fout op fout stapelt?
Waarom kan er, als het in het voordeel is van een provider, alles zo geregeld worden en als het in het voordeel van de consument is is het allemaal lastig, kan het niet, etc.
En waarom is er vaak een enorme wachttijd? Hoeveel mensen zijn er per dag voor hoeveel telefoontjes? Laat een expert aan het woord komen of het moeilijk is die tijd terug te dringen etc.
De experts moet je aan de linkse flank van de politiek zien te vinden, die lui maken de dag vol met het bestoken/bestuderen van de PVV :mrgreen:

Gesloten