LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
-
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Hallo..
Ook ik ben door de mand gevallen, ik zag een advertentie in het AD en vond het een erg interessante aanbieding.. ook ik heb nog niets ontvangen en als ik het zo lees zal ik mijn bestelling ook niet ontvangen, kan dit nog niet controleren want ik ben momenteel met vakantie.. ik las ook dat er gesproken werd over ene [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. ik hoop dat iemand hard kan maken dat dit de personen zijn die ons gelicht hebben.. stel dat ze een fictieve naam hebben gebruikt? zijn er daadwerkelijk mensen die hun ontmoet hebben en die kunnen bevestigen dat dit de heren zijn die ons hebben opgelicht.. want ja op internet kun je in principe elke naam gebruiken.. ik hoop van wel want wil erg graag mijn geld terug..
Ook ik ben door de mand gevallen, ik zag een advertentie in het AD en vond het een erg interessante aanbieding.. ook ik heb nog niets ontvangen en als ik het zo lees zal ik mijn bestelling ook niet ontvangen, kan dit nog niet controleren want ik ben momenteel met vakantie.. ik las ook dat er gesproken werd over ene [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. ik hoop dat iemand hard kan maken dat dit de personen zijn die ons gelicht hebben.. stel dat ze een fictieve naam hebben gebruikt? zijn er daadwerkelijk mensen die hun ontmoet hebben en die kunnen bevestigen dat dit de heren zijn die ons hebben opgelicht.. want ja op internet kun je in principe elke naam gebruiken.. ik hoop van wel want wil erg graag mijn geld terug..
Helaas moet ik melden dat ik ook hier op het forum terecht ben gekomen.
Eind april ook enkele HD's & Zwembaden bij Dailydealz besteld.
Omdat ik zelf een klein bedrijf heb, had ik (tot mijn spijt) ook meerdere stuks besteld.
Ik kreeg na betaling wel netjes de mails met de vouchercodes, dus dacht toen nog van "dit komt wel goed".
Maar nadat ik op 30 april ook wat zwembaden had besteld, kreeg ik ook geen mail meer met de vouchercodes.
vanaf toen begon het al wat te kriebelen, en toch nog maar even "afgewacht" in goed vertrouwen.
maar helaas, naar nu blijkt tevergeefs.
ik heb zelf voor ca. € 500,- besteld, dus ben uiteraard bereid om met jullie mee te doen om hier werk van te maken.
Ik zal maandag a.s. ook contact opnemen met Target Media, en kijken wat hun kant van het verhaal in deze gaat zijn (heb ze al wel een mail gestuurd).
Indien we een collectieve aangifte gaan doen (wat wellicht mogelijk moet zijn), ben ik zeker van de partij.
Eind april ook enkele HD's & Zwembaden bij Dailydealz besteld.
Omdat ik zelf een klein bedrijf heb, had ik (tot mijn spijt) ook meerdere stuks besteld.
Ik kreeg na betaling wel netjes de mails met de vouchercodes, dus dacht toen nog van "dit komt wel goed".
Maar nadat ik op 30 april ook wat zwembaden had besteld, kreeg ik ook geen mail meer met de vouchercodes.
vanaf toen begon het al wat te kriebelen, en toch nog maar even "afgewacht" in goed vertrouwen.
maar helaas, naar nu blijkt tevergeefs.
ik heb zelf voor ca. € 500,- besteld, dus ben uiteraard bereid om met jullie mee te doen om hier werk van te maken.
Ik zal maandag a.s. ook contact opnemen met Target Media, en kijken wat hun kant van het verhaal in deze gaat zijn (heb ze al wel een mail gestuurd).
Indien we een collectieve aangifte gaan doen (wat wellicht mogelijk moet zijn), ben ik zeker van de partij.
-
- Contacteer:
Beste mensen,
dat target media beweert dat men de naam van de recercheur/agent niet mag geven is op zijn zachtst gezegd onzin.
De politie vind dit JUIST niet erg - omdat dan een persoon als contact voor een zaak optreed, en er niet 36 agenten mee bezig gaan.
Als iemand dan in Groningen of Leeuwarden woont, kan hij ter plaatse de aangifte doen, met vermelding Korps X, dh/mw Y als contact voor verdere behandeling.
Nogal vreemd, dat men bij targetmedia dit zegt/mailt:
dat target media beweert dat men de naam van de recercheur/agent niet mag geven is op zijn zachtst gezegd onzin.
De politie vind dit JUIST niet erg - omdat dan een persoon als contact voor een zaak optreed, en er niet 36 agenten mee bezig gaan.
Als iemand dan in Groningen of Leeuwarden woont, kan hij ter plaatse de aangifte doen, met vermelding Korps X, dh/mw Y als contact voor verdere behandeling.
Nogal vreemd, dat men bij targetmedia dit zegt/mailt:
Ik mag u niet de naam van de rechercheur geven, het is een speciaal team wat deze zaak behandeld.
-
Had ik ook al laten zien zie vorige bladzijde. Hun verschuilen zich achter het motto : Als wij ze weigeren gaan ze naar een ander dus kom maar bij ons. En dan zeggen we heben alles door gegeven aan de politie en zelfs dit betwijfel ik.Guardian72 schreef:Beste mensen,
Nogal vreemd, dat men bij targetmedia dit zegt/mailt:Ik mag u niet de naam van de rechercheur geven, het is een speciaal team wat deze zaak behandeld.
Ik denk dat een collectieve aangifte wellicht wel zal werken.
ik ga in ieder geval maandagochtend Target Media eens bellen, kijken wat deze mensen zeggen, anders wellicht ook aangifte wegens nalatigheid doen bij TM.
denk niet dat TM nog meer slechte publiciteit wenst, daar dit bedrijf anders ook naar klanten kan gaan fluiten.
wellicht ook 'n optie om de media in te schakelen.
SBS6 is vaak nog wel gek op dit soort "scoops"
ik ga in ieder geval maandagochtend Target Media eens bellen, kijken wat deze mensen zeggen, anders wellicht ook aangifte wegens nalatigheid doen bij TM.
denk niet dat TM nog meer slechte publiciteit wenst, daar dit bedrijf anders ook naar klanten kan gaan fluiten.
wellicht ook 'n optie om de media in te schakelen.
SBS6 is vaak nog wel gek op dit soort "scoops"
ja inderdaad ik twijfel ook aan het bedrijf targetmedia,zij maken zich in principe schuldig aan helen,dat is net zo strafbaar als stelen.
Het kvk nummer klopte helemaal niet dus ze hebben niet eens de moeite genomen om dit goed te checken...
eens kijken wat die albert nieuwenhuis van targetmedia of suzanne te zeggen hebben als iemand ze daar met camera mee confronteert,deze bende moeten ze eens helemaal aanpakken,anders gaan ze volgend jaar weer verder met een andere zgn dagkoopjespagina,stelletje boeven zijn het,ze moeten zich dipe schamen,ik zal dat bedrijf targetmedia eens goed natrekken........anders zijn ze ook nog niet van ons af.......dan word deze klant een hele dure klant voor ze want dan kunnen ze door daily dealz hun zaakje sluiten haha
Het kvk nummer klopte helemaal niet dus ze hebben niet eens de moeite genomen om dit goed te checken...
eens kijken wat die albert nieuwenhuis van targetmedia of suzanne te zeggen hebben als iemand ze daar met camera mee confronteert,deze bende moeten ze eens helemaal aanpakken,anders gaan ze volgend jaar weer verder met een andere zgn dagkoopjespagina,stelletje boeven zijn het,ze moeten zich dipe schamen,ik zal dat bedrijf targetmedia eens goed natrekken........anders zijn ze ook nog niet van ons af.......dan word deze klant een hele dure klant voor ze want dan kunnen ze door daily dealz hun zaakje sluiten haha
jongens en andere gedupeerden van dailydealz. lees ook andere sites over oplichting zoals Kassa en opgelicht op internet en vele anderen. dan komen jullie ook wel sites tegen waarvan velen opereren zoals daily dealz. en vinden jullie neit dat dailydealz bijna lijkt op het bedrijf dailydeals? dus ze gebruiken namen van gerenomeerde firmas. ik vond zelf ook op google dailydeals en dacht dat het een fout was want deals schrijf je neit met een z. ook lijkt het concept op de sites zoals Groupon ook als je op dailydealz googelt dan zie je in duitsland ook deze naam steeds opdoemen. maar ook targetmedia kwam ik tegen ergens over een dame die iets bestelde bij een online firma van oplichters en de tussenpersoon was ook targetmedia
lees dit. ik vond het op een andere site over oplichting
Targetmedia / Fashion Discounter
10.05.2011 om 11:12:54 Hallo peeps,
Ik heb een bestelling gedaan bij Fashion Discounter voor ruim 234euro.
Later kwam ik er pas achter dat ik waarschijnlijk gewoon genept ben.
Kan het bedrag niet storneren via de ABN. Bij mn afschrijvingen staat: st derdengld Targetmedia rek.nr 61.56.84.386.... Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand of ik mijn geld echt niet meer terug ga krijgen??
Groetjes Donna
Targetmedia / Fashion Discounter
10.05.2011 om 11:12:54 Hallo peeps,
Ik heb een bestelling gedaan bij Fashion Discounter voor ruim 234euro.
Later kwam ik er pas achter dat ik waarschijnlijk gewoon genept ben.
Kan het bedrag niet storneren via de ABN. Bij mn afschrijvingen staat: st derdengld Targetmedia rek.nr 61.56.84.386.... Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand of ik mijn geld echt niet meer terug ga krijgen??
Groetjes Donna
maar behalve hier op trosradar kunnen we ook deze topic plaatsen op andere sites zoals op Kassa en opgelicht.nl want niet iedereen komt op deze site van trosradar. dus zodoendekunnen we meer mesne bereiken want het is goed mogelijk dat deze dailydealz vroeger onder andere namen opereerden. dat zie ik ook op marktplaats deze zelfde advertensie. dus ze proberen het steeds met een andere site andere naam etc. gasten laten we ook dus daarom ook deze berichten plaatsen op andere sites over oplichting
@pacamora;
Targetmedia is alleen een betalingsregelaar; zie verzorgen de bestalingssystemen.
iedereen kan dus een betalingssysteem voor een willekeurige website bij hun aan vragen.
oftewel dat jij een andere oplichter vind, wil nog niet zeggen dat dit gelinkt kan worden met dailydealz.
je laatste bericht, om het ook op andere websites te melden lijkt me een prima uit; en bijvoorkeur op www.ikbengenaaid.com
Vermeld daar vooral dat dit als het goed is de zelfde gasten zijn als gigavoordelig.nl; daar hebben ze namelijk al eerder onderzoek naar gedaan op ikbengenaaid.com.
Ik zelf kan me op de 1 of andere manier niet registreren op www.ikbengenaaid.com ( zie de registratiecode niet??)
Targetmedia is alleen een betalingsregelaar; zie verzorgen de bestalingssystemen.
iedereen kan dus een betalingssysteem voor een willekeurige website bij hun aan vragen.
oftewel dat jij een andere oplichter vind, wil nog niet zeggen dat dit gelinkt kan worden met dailydealz.
je laatste bericht, om het ook op andere websites te melden lijkt me een prima uit; en bijvoorkeur op www.ikbengenaaid.com
Vermeld daar vooral dat dit als het goed is de zelfde gasten zijn als gigavoordelig.nl; daar hebben ze namelijk al eerder onderzoek naar gedaan op ikbengenaaid.com.
Ik zelf kan me op de 1 of andere manier niet registreren op www.ikbengenaaid.com ( zie de registratiecode niet??)
Kun je via KVK geen uittreksel krijgen, daar staan dan toch ook namen/nummers/sofinummers op???
Is al gebeurd. Het bedrijf is begin april uitgeschreven bij de KvK. Dus simpelweg, het bestaat officieel niet eens meer.Dj Dre schreef:Kun je via KVK geen uittreksel krijgen, daar staan dan toch ook namen/nummers/sofinummers op???
maar uitreksels zijn dan toch nog wel te verkrijgen?
Of zijn die al opgevraagd?
Of zijn die al opgevraagd?
-
Tja ook wij zijn ws. slachtoffer van Daily Dealz. We hebben een harde schijf besteld eind april/begin mei. We kregen ook een mail dat ze de levering niet aan kunnen en dat ze binnen 3 weken verwachten hem te kunnen leveren. Tja hij is betaald inderdaad met zo'n voucher.
Vandaag dacht ik ik ga eens op Tros Radar kijken want we begonnen onraad te ruiken en nu blijkt inderdaad dat we de dupe zijn van oplichting.
Als er werk van gemaakt wordt dan ben ik van de partij. Hopelijk pakken ze deze misbaksels snel.
Vandaag dacht ik ik ga eens op Tros Radar kijken want we begonnen onraad te ruiken en nu blijkt inderdaad dat we de dupe zijn van oplichting.
Als er werk van gemaakt wordt dan ben ik van de partij. Hopelijk pakken ze deze misbaksels snel.
-
- Contacteer:
En dan:Danielle38 schreef:Tja ook wij zijn ws. slachtoffer van Daily Dealz. We hebben een harde schijf besteld eind april/begin mei.
Dus, men neemt bestellingen op NADAT men uitgeschreven is uit het handelsregister? Dat is dus duidelijk een oneerlijke gang van zaken - en hiermee zou het best makkelijk kunnen worden om bewuste oplichting aan te tonen.70richard schreef:Is al gebeurd. Het bedrijf is begin april uitgeschreven bij de KvK. Dus simpelweg, het bestaat officieel niet eens meer.
Ook het FIOD zou dit interessant kunnen vinden - Wel handel drijven, maar zonder belastingafdrachten... ik zou die details doorspelen als ik benadeeld was.
Ik kocht op 29 april 1 harde schijf bij dailydealz en op 6 mei kocht ik nog eentje a 36,99 euro per stuk en mijn zoon bestelde er ook eentje nadat ik 'm had getipt over deze harde schijf bij dailydealz. De dag er na kregen we de vouchercode die meteen via info@dailydealz is teruggestuurd volgens voorschrift. Na de bestelling van 6 mei werden ook wij gebombardeerd met berichtjes die elke 5 minuten verstuurd werden, dit bleek om een storing te gaan, hiervan hebben we netjes een email gehad met excuus. Op 9 mei ontvingen we 3 mails, in de 1e stond dat de schijf binnen 9 dagen geleverd zou worden, de andere 2 binnen 14 dagen. Helaas hebben we niets ontvangen. Ik stuitte vandaag op dit forum met alle reacties en heb nu ook aangifte gedaan voor mijn 2 bestelde harde schijven via mijnpolitie.nl want als ik de berichten zo lees dan vrees ik ook voor oplichting. Ik kon mijn zoon niet bereiken, dus voor zijn harde schijf is nog geen aangifte gedaan maar dat zal snel gebeuren.
Trosradar, kunt u iets voor alle gedupeerden betekenen?
nadat ik een officiele waarschuwing heb gehad van een tros radar moderator; heb ik het hem gevraagd of dit idd geen mooie zaak voor tros radar zal zijn.abc'tje schreef:Ik kocht op 29 april 1 harde schijf bij dailydealz en op 6 mei kocht ik nog eentje a 36,99 euro per stuk en mijn zoon bestelde er ook eentje nadat ik 'm had getipt over deze harde schijf bij dailydealz. De dag er na kregen we de vouchercode die meteen via info@dailydealz is teruggestuurd volgens voorschrift. Na de bestelling van 6 mei werden ook wij gebombardeerd met berichtjes die elke 5 minuten verstuurd werden, dit bleek om een storing te gaan, hiervan hebben we netjes een email gehad met excuus. Op 9 mei ontvingen we 3 mails, in de 1e stond dat de schijf binnen 9 dagen geleverd zou worden, de andere 2 binnen 14 dagen. Helaas hebben we niets ontvangen. Ik stuitte vandaag op dit forum met alle reacties en heb nu ook aangifte gedaan voor mijn 2 bestelde harde schijven via mijnpolitie.nl want als ik de berichten zo lees dan vrees ik ook voor oplichting. Ik kon mijn zoon niet bereiken, dus voor zijn harde schijf is nog geen aangifte gedaan maar dat zal snel gebeuren.
kreeg de volgende reactie van tros, op de vraag of het al bekend is of tros radar er wat mee gaat doen;
Nee dat is niet bekend. Ons seizoen is net afgelopen dus dat zou op zijn vroegst in september worden. Afhankelijk van hoe deze kwestie zich ontwikkelt, zou u het tegen die tijd eens kunnen aankaarten bij de redactie via [email protected].
Vriendelijke groet,
TROS Radar Internet
Ik wil wel tot september wachten.
pakken we het via Radar op, ik wil er mijn verhaal wel doen op TV.
dan kunnen we misschien meteen Target Media aanpakken, want die gaan ook niet vrijuit in dit verhaal, daar geloof ik niks van.
Denk dat we wellicht eens moeten starten met inventariseren wie wel/geen aangiste heeft gedaan (en via welke weg), en wie wel/niet dit desnoods tot september door wil laten lopen om zo nog de nodige media aandacht te genereren.
dus laat ik het goede voorbeeld stellen.
Aangifte gedaan:
Dj Dre (via mijnpolitie.nl)
Aandacht van Tros Radar:
Dj Dre
pakken we het via Radar op, ik wil er mijn verhaal wel doen op TV.
dan kunnen we misschien meteen Target Media aanpakken, want die gaan ook niet vrijuit in dit verhaal, daar geloof ik niks van.
Denk dat we wellicht eens moeten starten met inventariseren wie wel/geen aangiste heeft gedaan (en via welke weg), en wie wel/niet dit desnoods tot september door wil laten lopen om zo nog de nodige media aandacht te genereren.
Aangifte gedaan:
Aandacht van Tros Radar:
Dj Dre
Ik heb ook aangifte gedaan bij mijnpolitie.nl .Uiteraard wil ik ook graag een harde schijf of mijn geld terug.
Gewoon ff Copy-paste en je naam er bij zetten.
zo krijgen we een mooi overzicht.
Aangifte gedaan:
jhkx41 (via mijnpolitie.nl)
Aandacht van Tros Radar:
Dj Dre
jhkx41
zo krijgen we een mooi overzicht.
Aangifte gedaan:
jhkx41 (via mijnpolitie.nl)
Aandacht van Tros Radar:
Dj Dre
jhkx41