Geen storingen bij de buren. Alle kabels nagelopen.
Ook geen storing bij Ziggo bij deze postcode.
Op internet het ' stappenplan' doorlopen om de oorzaak op te sporen.
Ik kom er nu niet uit en bel maandag Ziggo.
Hebben wij ook al sinds een dag of 3. Is een storing bij Ziggo in verschillende gebieden en de meeste meldingen komen uit Amsterdam en wij staan op de ik dacht 4e plaats met meldingen. Ik heb ook al verschillende appjes gehad van deze en gene of wij er ook last van hadden. Ja, dus ! Ligt niet aan je kabels of kastje. Zit ergens bij Ziggo volgens...... menig een.
Hebben wij ook al sinds een dag of 3. Is een storing bij Ziggo in verschillende gebieden en de meeste meldingen komen uit Amsterdam en wij staan op de ik dacht 4e plaats met meldingen. Ik heb ook al verschillende appjes gehad van deze en gene of wij er ook last van hadden. Ja, dus ! Ligt niet aan je kabels of kastje. Zit ergens bij Ziggo volgens...... menig een.
@ Moederslink: Het betreft een landelijk probleem. Bij de een meer als bij de ander. O.a Duiven, Westervoort, Ede, Doesburg, Zevenaar en ook bij ons...Apeldoorn. Staat ook op de site van. Alle storingen en Ziggo zelf !
Laatst gewijzigd door G7 op 10 sep 2022 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Zoals in de link van Lowieze is te lezen, het staat inmiddels op de storingspagina van Ziggo. Ofwel, zoals de omroepster vroeger zei: "Het ligt niet aan uw toestel."
Even een mededeling. Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier doet de tv het weer zonder irritante storingen. Had van Ziggo ook een berichtje gehad, na mijn klacht aan hen, dat ze meerdere klachten hadden gehad en er mee bezig zouden gaan. Toch weer goed gekomen. Eerlijk gezegd, heb ik weinig tot nooit geen storingen bij Ziggo, ook wat betreft internet/wifi. Mag ook wel even gezegd worden. Kunnen we nu weer verder met het leven.