LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alice gaat over in tele2 en maakt er een zooitje van.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Alice gaat over in tele2 en maakt er een zooitje van.

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
Dekseldopje schreef:
ciske schreef:telefoon van dat flutbedrijf gehad, ze blijven volhouden dat ze het gestort hebben, nou ben ik van alice leugens gewend, ga ze aanklagen voor diefstal.

dus straks effe langs de wouten.
succes, we wachten de krantenkoppen af
:lol: betalen zullen ze ,alice/tele2 steelt van klanten, lekker onbetrouwbaar bedrijf.
Vanaf september 2011 is Ciske met z,n kruistocht bezig via advocaten en wouten tegen Tele 2, wat is in het kort samengevat de huidige stand van zaken?,belangrijk te weten voor alle in een dezelfde posite :?: :idea:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Alice gaat over in tele2 en maakt er een zooitje van.

Ongelezen bericht door ciske »

misschien heb jij geen pricipes Henri, het gaat niet eens meer om dit geld wat ik te goed heb,

Providers die de boel flessen in dit geval dus alice/tele2 moeten maar eens ontdekken hoe het is dat mensen niet alles pikken, gelukkig ben ik er weg maar ik zal ieder mens advies geven.

zie ik henri nergens doen.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Alice gaat over in tele2 en maakt er een zooitje van.

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:misschien heb jij geen pricipes Henri, het gaat niet eens meer om dit geld wat ik te goed heb,

Providers die de boel flessen in dit geval dus alice/tele2 moeten maar eens ontdekken hoe het is dat mensen niet alles pikken, gelukkig ben ik er weg maar ik zal ieder mens advies geven.

zie ik henri nergens doen.
Ik ben redelijk principieel Ciske.
Waar ik verstand van denk te hebben adviseer ik in,in mijn geval heb/had ik 4 providers:
T-Mobile voor een prepaid gsm tje geen probleem mee.
Vodafone nog 2,5 maand en ik ben erweg,een firma van innemen en onduidelijkheid,vandaar m,n afhaken.
CD een firma die doet wat hij wil,contract en betalingen zijn afgerond na een hoop gedoe incl deurwaarder etc.
UPC met een all in pakket, gaat vaak goed en af en toe minder goed,factureringen zijn nooit een probleem,door de bank genomen een solvabel bedrijf.
Verwijzingen naar wetwinkels buro rechtshulp advocaten politie etc aan TS hebben weinig toegevoegde waarde mijns inziens :!: :wink:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Alice gaat over in tele2 en maakt er een zooitje van.

Ongelezen bericht door ciske »

Ik ben redelijk principieel Ciske
dat vind ik dus niet, dus blijf lekker uit dit topic weg.

Dekseldopje
Berichten: 221
Lid geworden op: 05 mei 2010 14:25

Re: Alice gaat over in tele2 en maakt er een zooitje van.

Ongelezen bericht door Dekseldopje »

Eén ieder heeft volgens mij recht om op welke topic te reageren. Het is aan de admins om mensen te bannen van forums of uit te sluiten van een thread. Tenminste dat denk ik hoor. Verder ben ik neutraal in deze, en zeg nogmaals succes. Dat hele screenshot verhaal heeft mij destijds flink geholpen toen Telefort is wat wilde uithalen toen ik bij hen een mobiele abbonement had. Als het anders is, dat jij zegt betaald te hebben maar zij hebben niks ontvangen, vragen ze je ook om per brief bewijs op te sturen, kopie van je afschriften of zo....

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Alice gaat over in tele2 en maakt er een zooitje van.

Ongelezen bericht door ciske »

Dat hele screenshot verhaal heeft mij destijds flink geholpen toen Telefort is wat wilde uithalen toen ik bij hen een mobiele abbonement had.
dat sreenshot trekken ze zich geen hout van aan, alice/tele2 zijn leugenaars, alleen al het feit dat zij vol blijven houden dat ze en betaalt hebben en ook nog eens geleverd op het moment dat ik zonder telefoon en internet heb gezeten, heb nog nooit zo'n leugenachtig vies smerig bedrijf meegemaakt.

ik zit voor mijn lol op mijn werk te mailen toen destijds , te bellen via mobiel met een prepaid.

Ik zal echt elke idioot die tele2 wilt hebben afraden om bij dit oplichtersbedrijf internet en dergelijke te nemen.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Alice gaat over in tele2 en maakt er een zooitje van.

Ongelezen bericht door Har06 »

Ik zal echt elke idioot die tele2 wilt hebben afraden om bij dit oplichtersbedrijf internet en dergelijke te nemen.[/quote]

Tja de kruistocht vanaf sept 2011 gaat door en verhard zich,hoeveel klanten zou Tele2 hebben? er zullen toch tevreden en nadenkende klanten bijzitten? :wink:

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Alice gaat over in tele2 en maakt er een zooitje van.

Ongelezen bericht door ciske »

hoeveel klanten zou Tele2 hebben? er zullen toch tevreden en nadenkende klanten bijzitten?
vast wel Henri , alleen de velen die er niet te vreden over zijn, ken jij niet, alsnog pen iets zinnigs .

Dekseldopje
Berichten: 221
Lid geworden op: 05 mei 2010 14:25

Re: Alice gaat over in tele2 en maakt er een zooitje van.

Ongelezen bericht door Dekseldopje »

ciske schreef:
hoeveel klanten zou Tele2 hebben? er zullen toch tevreden en nadenkende klanten bijzitten?
vast wel Henri , alleen de velen die er niet te vreden over zijn, ken jij niet, alsnog pen iets zinnigs .
Ik was 1 van die tevreden klanten trouwens....dus ja die zijn er heus wel.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Alice gaat over in tele2 en maakt er een zooitje van.

Ongelezen bericht door ciske »

Dekseldopje schreef: Ik was 1 van die tevreden klanten trouwens....dus ja die zijn er heus wel.

Mag en dat wist ik van jou, maar alsnog is henri niet echt een type dat hier iets zet om iemand advies te geven, en dat doe jij wel.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Alice gaat over in tele2 en maakt er een zooitje van.

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
Dekseldopje schreef: Ik was 1 van die tevreden klanten trouwens....dus ja die zijn er heus wel.

Mag en dat wist ik van jou, maar alsnog is henri niet echt een type dat hier iets zet om iemand advies te geven, en dat doe jij wel.
Ciske ik adviseer alleen overzaken waar ik iets mee van doen heb,kijk je eigen holle postings eens na en tracht daar een advies in te zoeken muv:
rechtswinkel bezoeken advocaten inschakelen politie erbij halen etc erg zinvol allemaal.

Tele 2 heeft uiteraard massa,s tevreden klanten welke goed behandeld worden, zie oa hun webcare Danielle :)

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Alice gaat over in tele2 en maakt er een zooitje van.

Ongelezen bericht door ciske »

Ciske ik adviseer alleen overzaken waar ik iets mee van doen heb
Je kletst uit je nek henri...het enigste wat jij doet is of dom antwoord geven of een provider verheerlijken, en dat zal ik nooit doen ook niet over een provider waar ik wel tevreden over ben!!

Faye1971
Berichten: 276
Lid geworden op: 29 dec 2011 22:52
Locatie: Ergens in Nederland

Re: Alice gaat over in tele2 en maakt er een zooitje van.

Ongelezen bericht door Faye1971 »

Bedankt voor de link :D
Ik snap nu ook hoe ze aan die hoeveelheid flutreacties komt..

Hoe vaak dit woordje niet voorbij is gekomen, echt niet normaal.

Gesloten