LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.

Camping Hengelhoef, leuke camping met goed en vriendelijk personeel?

Jazeker
58
54%
Zeker niet
49
46%
 
Totaal aantal stemmen: 107

JoeyOpstraat
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 aug 2010 05:05

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door JoeyOpstraat »

angelique 1979 schreef:Goedeavond,

wat een vreselijke camping is de hengelhoef.

Heb nog nooit zo'n onvriendelijke personeel meegemaakt.Ik ben een week geweest en heb geen een keer goedemorgen,goedemiddag of goedeavond gehoord.Zelfs niet bij het inchecken.

We kwamen aan en alles in de tent was vies en geen enkele tent bij ons in het straatje was compleet.
En als je erom vroeg werdt je afgebekt.

Er is een meertje die vorige week dinsdag werd afgezet ivm een house party op de camping????????niemand die dit wist ,maar we hebben wel betaald voor het meer + zwembad.dat zwembad was elke keer vol omdat mensen van buitenaf ook naar binnen mochten,normaal zou dat niet zo erg zijn maar wel in dit geval omdat het meer werd afgesloten.

jonge lui zijn elke avond lam en vervelend en staan de volgende dag gewoon te werken op de camping.

Jongeren die s'avond staan te hangen en drugs gebruiken op plekken waar de kinderen kunnen spelen.Ook hier wordt niets van gezegt.Ja de ouders die moeten gaan klagen.

Als mensen gaan klagen krijgen ze te horen van de MANAGER ik ben koning en keizer en jullie mogen blij zijn dat je hier op de camping mag verblijven.

Maar we staan niet alleen afgelopen vrijdag was alberto Stegeman van redt mijn vakantie op het terein dus hopen maar dat er wel iets gaat veranderen daar.

Nu denk ik het niet want de oostappengroep reageerd niet inhoudelijk op mijn e-mail,Maar wat ik wel weet is dat bijna de gehele camping een klacht ging of gaat indienen.

we blijven hopen maar heb echt een *** vakantie gehad.
Sorry maar ik heb nog nooit zo een onzin verhaal gelezen
Ten eerste staat er op de borden rond het meer dat er zowiezo niet gezwommen mag worden en hier betaal je ook hellemaal niet voor.

Je kon de dagen voor en na neverland nog gewoon overal zwemmen alleen moest je even om de hekken heen lopen.

(jonge lui zijn elke avond lam en vervelend en staan de volgende dag gewoon te werken op de camping) Ik weet niet over welk personeel u het heeft maar personeel van hengelhoef is alleen op werkdagen aanwezig met uitzondering van Het entertainement en techische dienst.

En u kunt geen MANAGER gesprokken hebben want dat is Peter Gilles en die is heel soms aanwezig en ik kan niet geloven Dat Lambert (de parkbeheerder) u niet heeft willen helpen die man lost elke klacht serieus en snel op Behalve als je een grote bek gaat geven tegen deze man dan zegt ie je bent niet verplicht om hier te zijn dat klopt en dat zal bij u ook wel het geval zijn geweest :lol:

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door tennis »

JoeyOpstraat schreef: Ik ben het een beetje zat om al dat commentaar over Hengelhoef te horen.


Geweldig, om al het commentaar te lezen heb je niet meer als 10 minuten nodig, en dan ook nog 2 berichtjes geplaatst. :mrgreen:
Lees maar eens mijn bericht, dan zie je ook mijn ervaring daar! :evil:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

Hengelhoef is van de weinig goede campings van de Ooststappengroepm echt beroerd is de Berckt Prinsenmeer Efteling etc etc :mrgreen:

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door tennis »

Henri42 schreef:Hengelhoef is van de weinig goede campings van de Ooststappengroepm echt beroerd is de Berckt Prinsenmeer Efteling etc etc :mrgreen:
H 42,
dit hebben wij toch al gelezen!
Ben je van mening, dat je steeds op gaat hameren, hoe goed Hengelhoef is, de gedupeerden mensen een ander beeld krijgen! :mrgreen:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

Ik hamer helemaal niets, ik ben 3* met de kleinkids met de caravan op Hengelhoef geweest, met stip staat deze camping bij hun bovenaan, De Berckt vinden ze helemaal niets, Prinsenmeer ken ik vanuit mijn woning:), Elfenmeer is verwaarloosd.

Ik vraag me vaak af wat mensen met hun zo genaamde klachten doen, tieren tegen een balie medewerker lost niets op, een slechte bistro sla je over en voor koud eten betaal ik niet maar geef het spul terug, animatie is vlg mij overbodig op parken, hou de kids zelf bezig in het zwembad speeltuinen streek verkennen op de fiets museum bekijken etc etc etc:) :lol:

Afgelopen jaar een week met de kids in de Heldense bossen geweest, een aanrader :o

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door tennis »

Henri42 schreef:Ik hamer helemaal niets, ik ben 3* met de kleinkids met de caravan op Hengelhoef geweest, met stip staat deze camping bij hun bovenaan, De Berckt vinden ze helemaal niets, Prinsenmeer ken ik vanuit mijn woning:), Elfenmeer is verwaarloosd.

Ik vraag me vaak af wat mensen met hun zo genaamde klachten doen, tieren tegen een balie medewerker lost niets op, een slechte bistro sla je over en voor koud eten betaal ik niet maar geef het spul terug, animatie is vlg mij overbodig op parken, hou de kids zelf bezig in het zwembad speeltuinen streek verkennen op de fiets museum bekijken etc etc etc:) :lol:

Afgelopen jaar een week met de kids in de Heldense bossen geweest, een aanrader :o
Hoe vaak geef je dat advies nog.
Hebben wij ook al gehad.
Het antwoord van mij kan je ook nog teruglezen.
Zielig!

Als je eens naar een echte camping wilt gaan, dan kijk eens hier:
Camping Achterste Hoef

GloriusWorld
Berichten: 232
Lid geworden op: 25 mei 2010 08:50

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door GloriusWorld »

Dat henri42 negatief is over de camping dat is inmiddels duidelijk..
Wij zijn midweek in dit voor jaar naar Elfenmeer geweest, en hebben het prima naar de zin gehad in een huisje, Wij doen dit zeker nog een keertje over.
Wij hebben geen kleine kinderen meer dus zijn wij niet afhankelijk van schoolvakanties.
Voor de rust en natuur zit je prima op het Elfenmeer.
Het zijn geen centerparcs prijzen, en bijna iedereen betaalbaar.
Momenteel zijn ze met vakantieveilingen voor ooststappengroep voor weinig geld bezig met veilen van de complete vakantietenten. Ze gaan er uit voor soms nog geen 30 euro voor een week, zowel in Nederland als in Belgie.
Goed de extra onkosten bij houden, en je zit voor één week voor soms nog geen 100 euro in eencomplete bungalowtent met je hele gezin!
Profiteer er van zou ik zo zeggen!
Ga niet uit van alle reacties wat je hier leest, je kan kiezen of heel veel geld uitgeven om met de kinderen in een duur bungalow terecht te komen zoals centerparcs of zo met de kinderen en lekker nog wat extra uitgaan in de omgeving, blijkbaar kunnen de ouders de kinderen zelf niet meer vermaken tegenwoordig.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

tennis schreef:
Henri42 schreef:
Ik vraag me vaak af wat mensen met hun zo genaamde klachten doen, tieren tegen een balie medewerker lost niets op, een slechte bistro sla je over en voor koud eten betaal ik niet maar geef het spul terug, animatie is vlg mij overbodig op parken, hou de kids zelf bezig in het zwembad speeltuinen streek verkennen op de fiets museum bekijken etc etc etc:) :lol:

Afgelopen jaar een week met de kids in de Heldense bossen geweest, een aanrader :o
Het antwoord van mij kan je ook nog teruglezen.
Zielig!

Als je eens naar een echte camping wilt gaan, dan kijk eens hier:
Camping Achterste Hoef
Tja lezen en herlezen schijnt voor veel lui te moeilijk te zijn, ik bestempel dat niet als zielig, ik ken die lui niet eens, de waarheid en werkelijkheid kan alleen maar herhaald worden tov lui a la Tennis/Golf/Voetbal :) :shock:

Jouw aangehaalde camping in Bladel lijkt ons de moeite waard om eens langs te fietsen, een grote camping met 500 staanplaatsen,
De herfstaanbiedingen van de Oosstappengroep (Mennen) zag ik ook als spam langskomen :lol:

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door tennis »

Henri42 schreef: Jouw aangehaalde camping is een sprookje uit de wereld van Ooststappen, de herfstaanbiedingen zag ik ook als spam langskomen incl. de bijbehorende kleine lettertjes :lol:
CaptainSlow schreef:Henri42 is een beroepstreiteraartje :D

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

tennis schreef:
Henri42 schreef: Jouw aangehaalde camping is een sprookje uit de wereld van Ooststappen, de herfstaanbiedingen zag ik ook als spam langskomen incl. de bijbehorende kleine lettertjes :lol:
CaptainSlow schreef:Henri42 is een beroepstreiteraartje :D
Tennis en Slowy een mooie combi , ik probeer de zaakjes goed weer te geven

Jouw quote heb je ter plekke verzonnen ? laat ons bij het onderwerp blijven, namelijk de goede en beroerde campings van Mennen( Ooststappengroep), niet gaan schelden svp :?

debbie35
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2010 18:09

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door debbie35 »

hallo allemaal camping hengelhoef is voor mijn de nummer 1 van alle parken wie er zijn de slechten park wie er is de zilverstrand daar is het echt heel vies en nog geen winkel en in de zwemdad was daar echt niet fris niet meer normaal daar moet eens echt naar gekeeken worden ik ga met plezier altijd naar hengelhoef dat is wat ik wilden zegen er over persooneel is ook heel goed daar

Wilcopijnenburg
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2010 23:09

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Wilcopijnenburg »

Ook wij zijn vorig jaar naar dit park geweest en ook wij NOOIT meer.
Wij hebben ons beklaagd bij het hoofdkantoor waar we overigens wel goed te woord zijn gestaan en daar werd goed met ons probleem omgegaan door de manager Henny aldaar.
Op verzoek van hem hebben wij onze film en onze ervaringen op een dvd gezet. Hij beloofde ons vooruitgang en bood ons een weekend Prinsenmeer aan om zo te laten te zien dat het bij Oostappen groep ook anders kon. Het kon wel anders dat bleek het was allemaal wat beter dan op Hengelhoef, maar daar hield het dan ook echt op.
De aankomst was wederom wachtrij, het huisje was tip top in orde, ja het was duidelijk dat we kwamen en het eten was ook goed, maar 90% van het personeel wist het weer onaangenaam te maken.
Ik vraag me af wanneer Oostappen groep wakker wordt en daadwerkelijk in grijpt. Teveel jeugd die het alleen moet uitzoeken en die maling hebben aan de gasten en teveel oudere personeelsleden wie wel weten hoe het werkt vliegen eruit. Is dit management? Ik hoor de laatste tijd alleen maar klachten over Oostappen groep.
Destijds heb ik Henny beloofd de film voor ons zelf te houden en hij beloofde vervolgens het op te lossen.
Nou de belofte om het op te lossen is verbroken dus vandaar mijn film op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=Wk1jDF0v ... r_embedded.
Bekijk en beoordeel zelf, natuurlijk zijn er altijd mensen die het anders ervaren, da's fijn.
Maar ik wil het nu wel eens kwijt hier voor mij geen Oostappen Groep meer!
Gr. Wilco

MrBully
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 aug 2010 23:47

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door MrBully »

Wij zijn al 2 keer op de Hengelhoef geweest, in Droomgaard, en 2 keer op het Prinsenmeer. Hengelhoef steekt er toch met kop en schouders voor ons bovenuit. Wij hebben geen problemen met de service gehad, bij geen van de parken. De jongere personeelsleden zijn wat korter af, maar dat zie je overal terug, de jeugd werkt overal met wat tegenzin is mijn ervaring.
Toegegeven, er zijn wel problemen geweest. De eerste vakantie in de Droomgaard was geen succes door de antieke stacaravan. Hierover hebben we geklaagd, en we hebben een gratis weekend gekregen in 1 van de parken. Daar is qua service niets van te zeggen.
De laatste keer in de Hengelhoef was het ook mis. Vakantieveiling boodt accomedaties aan die nog niet gereed waren voor gebruik. Wij hadden speciaal voor die nieuwe huisjes gekozen omdat we absoluut geen stacaravan wilden met een stapelbed waar je helemaal niet bij kunt. Je kunt de kids niet eens lekker instoppen. De oplossing was simpel, een 6-persoons stacaravan was geen optie omdat we met z'n zessen dan toch met dat stapelbed zitten opgescheept, dus kregen we 2 6-persoonsstacaravans naast elkaar. Ook hierover valt dus helemaal niets te zeggen.
Verder geldt voor ons voor alle parken dat de winkels restaurants, bar en alles gewoon goed zijn inclusief de service. Alle parken waren ook redelijk schoon, leuke animatie (tijdens de landelijke vakanties in ieder geval), en goede zwembaden. Prinsenmeer is een topper met een redelijk binnenbad en bij mooi weer een perfect meer erbij. Hengelhoef is qua binnenbad onverslaanbaar.
In elk park, op elke camping, en in elk hotel, kan wel eens wat mis zijn of gebeure, als het dan in ieder geval maar goed wordt opgelost. En hierbij kan ik alleen zeggen dat wij daarmee goede ervaringen hebben bij Oostappengroep.
Misschien hebben we mazzel gehad, maar het is nergens perfect.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door tennis »

Natuurlijk is het mooi, om te horen dat jouw favoriete camping Hengelhoef is, maar
Ik vind het altijd geweldig, dat mensen een account aanmaken, en dan 9 minuten later al het topic hebben gelezen, om een antwoord te geven!
Onze ervaring, staat er al, dus ik schrijf er niets meer.

De ervaring van Wilcopijnenburg kan ik delen, ook was het bij ons niet zo erg, omdat wij zelf met de caravan daar geweest zijn.

mje
Berichten: 178
Lid geworden op: 21 jul 2010 21:37

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door mje »

Wij waren er met een tentje.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

De ervaring van Wilcopijnenburg kan ik delen, ook was het bij ons niet zo erg, omdat wij zelf met de caravan daar geweest zijn.

Een bekende ervaring in sommige Oostgroepen parken:

Bistro
Zwembaden
Wegen
Recepties

Van de andere kant, neem het minder goede en geniet van de omgeving middels fietsen en wandelen.
Om nu dagen met een video recorder in de aanslag te lopen en thuis verder te gaan met je kwaadheid ??, ik zou m,n spullen gepakt hebben en verdwenen zijn.
ps: waarom drankjes op de camping nemen, 5 minuten wandelen en je ziet service verledende terrassen, veel lui komen niet van de campings af :)

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door tennis »

@Henri42


Als je nog online bent, dan kijk eens naar SBS 6 .
Daar is een reportage over Hengelhoef!

Caroline*
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 sep 2010 22:42

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Caroline* »

De Ooststappengroep is een oraganisatie die hun eigen regels maakt op het moment dat het hun uitkomt dit zal nooit veranderen dit is al jaren zo.

In plaats van te klagen raad ik jullie aan gewoon nooit meer naar een camping van de Ooststappen groep te gaan dan worden ze daar mischien wakker.

Nu verdienen ze gewoon daar gaat het om nergens anders.

beniersjes
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 sep 2010 19:27

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door beniersjes »

ook wij zijn er geweest, vorig jaar, erg om te horen dat het nu nog steeds niet verandert is. Terwijl dat wel beloofd werd!!!door de directie.
Nou alles bleek verschrikkelijk!!! er heerste een muizenplaag in het zwembad, tegels lagen los of waren weg op de zwembad vloer, regelmatig kapotte tenen dus.
Ontlasting in de kleedhokjes!! Overvolle prullenbakken. Nors receptiepersoneel, gedag zeggen kennen ze niet, laat staan heeft u een momentje. Nee, gewoon negeren en als je zin hebt kijk je de klant aan en help je.
De mobilhomes waren niet veel beter. Toilet en badkamer vol met haren, schimmel en andere viezigheid. Het rook er muf. Meubels kapot. Het linnenpakket zat verpakt in plastic, maar bleek bij het openmaken dat er volop vlekken op de lakens zaten, zo lekker fris. Vuilnisbak vol met schimmel. Vorige bewoners hadden hun eitjes vergeten die lagen kapot!!! in de koelkast.

Nee daar gaan we echt niet meer heen! niet aan te bevelen , zeker niet

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Henri42 »

er heerste een muizenplaag in het zwembad, tegels lagen los of waren weg op de zwembad vloer, regelmatig kapotte tenen dus.
Ontlasting in de kleedhokjes!! Overvolle prullenbakken ????????.
:shock:
Vann Hengelhoef kun je vanalles zeggen, maar bovenstaande is uit de duim gezogen, het zwembad met bijbehorende accomodaties is pijkfijn in orde incl. vriendelijk belgisch personeel.
De salonwagens ken ik niet omdat we er met de caravan komen, de daarbij behorende toiletgroepen worden keurig bij gehouden :| :)

Gesloten