@ H. Kwadir:
Het is niet mijn bedoeling u te beschuldigen van wat dan ook, mijn excuses hiervoor. Ik geef alleen aan dat ik door de hele situatie wat minder snel overtuigd ben van bepaalde dingen. Dit ligt niet aan u, maar aan de firma meubelmarkten die ik nooit kan bereiken en die mij nooit bellen....
...Tot op heden dan, zojuist gebeld omdat ze meelezen op dit forum en mijn onvrede begrijpen en mij een compensatievoorstel voorstel willen doen:
afreizen naar mammoet wonen in woerden en een nieuwe bank uitzoeken zodat mijn aanbetaling op een nieuwe order kan worden overgezet.
Ik ben hier mee niet akkoord gegaan, heb aangegeven dat ik geen vertrouwen meer heb ik de zaak en een bankstel wil hebben en niet nog maanden wachten.
Door te mailen naar
[email protected] kan ik mijn order annuleren, maar mijn aanbetaling terug geven kunnen ze niet omdat dat geld bij de "oude" eigenaren is. Misschien maakte ik nog kans bij de curator van Meubitrans...
Wie de nieuwe eigenaar is weet ik niet: "Wie de nieuwe eigenaar is doet er niet toe, maar door hier op dit forum te posten (ik post gewoon feiten) dupeer ik ook de nieuwe eigenaar en medewerkers van meubelmarkten die niets te maken hebben met de vorige eigenaren." Ben ik het mee eens, maar mijn mening is nog steeds dat je geen onderneming overneemt waar de zaakjes niet helemaal pluis zijn, (tenzij je denk er nog wat uit te kunnen halen) en dat iedereen recht heeft op de waarheid... maar goed dit blijft een eindeloze discussie.
Ik annuleer mijn order, hier stemde de mevrouw aan de telefoon ook mee in ondanks dat ze alles hadden gedaan om mij nog tevreden te stellen met een alternatief. Een alternatief dat ik niet accepteer.
Mocht ik nog meer relevante feiten en ervaringen, zowel positief als negatief, opdoen in de toekomst dan zal ik dit hier melden voor de overige gedupeerde.