LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LYCOS

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
janet1111

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door janet1111 »

Goedeavond allemaal.
Heb ook veel problemen met de chat gehad.
Werkt nu weer goed(soms iedereen online) :roll:
Maar ik ben het helemaal met edje1961 eens.
Die kan dat zo goed uitleggen he :lol:

Hoop dat lycos weer goed zn best doet.
Groetjes janet1111.

explorerx
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 aug 2003 16:38

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door explorerx »

:roll: Ik chat al een jaar op lycos en ik begin me nu vreselijk te ergeren
o.a met (1)loggies die niet aankomen of pas uren later
(2) vandaag niet eens het pirates spel kunnen spelen omdat je niet ander chatters kan killen ( zoals het wel zou moeten kunnen)
(3) Al ben je niet aanwezig andere chatters zien je uren alleen maar aanwezig in het logboek staan terwijl je niet eens achter de chat zit)
(4) Me achtergrond ( de zijkant) kan je niet veranderen wat wel mogelijk moet zijn volgens lycos ( zie brug)
(5) ja kan je wachtwoord niet meer veranderen ( daar zijn ze mee bezig volgens brug)
Als je deze moeilijkheden al heb op een chat dan vindt ik dat zeer klant-onvriendelijk voor de nieuwe mensen die NU op de chat komen en een pakket nemen wat niet naar behoren werkt ik als oude chatter ga me al groen :mrgreen: en geel ergeren laat staan als je net op de chat komt en nog moet gaan bellen met een betaald nummer naar lycos omdat niets naar behoren werkt nee geen goede reclame voor lycos en daar blijf ik bij!! Ik dacht altijd dat de klant koning was maar dat is ver te zoeken!

M.v.g Explorerx

expirience

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door expirience »

klagen en maar klagen maar jullie blijfen wel komen jah :shock:
de ene heeft dit te zeuren de andere weer dat :( ?? maar goed je kent het wel he !! klagers hebben geen nood :lol: als jullie thuis ook zo veel klagen pffffff heb medelij.....met die gene wat bij jou thuis woond rovl
mensen , ga genieten van je leven :wink:

Gast

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Gast »

Waar bestel je die kerstpakketten.

goldielock

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door goldielock »

Goh ik zie maar steeds dat wij chatters klagen? Waarom wordt het woord klagen altijd zo negatief meteen opgevat, volgens mij zien bepaalde personen het woord klagen dus verkeerd. Volgens Van Dale:
kla·gen1 (onov.ww.)
1 uiting geven aan pijn of droefheid => ach en wee roepen, urmen
2 [jur.] zijn misnoegen uiten => mopperen
Dus punt 2 is op ons van toepassing toch een hele normale zaak dat wij ons misnoegen uiten over een slecht lopende chat.

Daarbij spreken we de waarheid en ook dat wordt als klagen opgevat?
Humm wat mogen wij chatters dan wel doen? ja en amen knikken?

Oeps klaag ik nu weer?

Groetjes,
Miriam

PS: de chat is nog steeds waardeloos, het beste functioneren de errors nog.

cabbie

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door cabbie »

tja expirience inderdaad klagers hebben geen nood

maar denk eerder dat de chatters er van uitgaan dat alles wat met internet te maken heeft 100%stabiliteit geeft.
Zal me benieuwen en radar ligt er uit dan word er een forum aangemaakt over en met klachten van radar dus radar hou een page open voor het geval hier problemen heeft zodat ze er niet op kunnen of zo :)

En wat betreft nogmaals
geen enkele internetprovider of andere internet kan jullie 100%stabiliteit geven. en de meeste klagers onder ons zullen wel mensen zijn die thuis niks of weinig mogen klagen en dan doen ze het hier wel :P

Dus fijne dag en veel plezier allemaal :P :P 8)

Gast

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door Gast »

:wink:

Hm ik kom ff lekker klagen hoor, wanteh als t bij mij thuis zon ****** (vul maar in) zou zijn en alles zo ******* (vul maar in) zou werken en uit elkaar zou vallen zou ik ook de huur niet meer betalen he.

Helaas heeft lycos dat geld van velen al, geef t maar terug dan dan klaag ik niet meer.

En als je t vervelend vindt aan te horen cq te lezen! Blijf dan ook lekker weg als je geen klaagzang wil horen. Maar ook jullie komen terug ik zou zeggen als ik navi was en je weet dat t niet werkt dan kom ik nie ook meer, zou me doodschamen en denken ze hebben gelijk.
Zolang t niet werk kom ik hier terug en als t werkt zal ik t ook zeggen zo kinderachtig ben ik nie.Maar ja zijn zeker mensen die er winst aan maken he die mij en de ander "so called klagers" afkatten.

Zonder pakket kunnen ze al geen loggies meer zenden (sorry nadia)
Online vrienden werkt al helemaal niet, iedereen is online.

Ik hoef geen 100% garantie maar alles zou nu toch weer (een beetje, misschien op zijn minst) in orde zijn enzo na de herstart ? Sjee maand verlenging ??? Terwijl je geen loggie kan zenden ????

Zo ik heb geklaagt ...... :P Tot morgen maar weer.

Conclusie; HET WERKT NIET !!!!!!!!!!!! :?

En radar; tnx voor je berichtje, hun praatjes zijn goed maar de smoesjes deugen niet he :wink:

nibbie

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nibbie »

ow dat hierboven das van nibbie he :wink:

Eneh ........
en de meeste klagers onder ons zullen wel mensen zijn die thuis niks of weinig mogen klagen en dan doen ze het hier wel


eh ????????? de meeste navis zijn dan zeker navis die thuis niks te zeggen hebben en het dus op de chat maar proberen ???? Nope dat zal je mij nooit horen zeggen hoor oe das flauw en laag bij de grond en gebrek aan hoor etc............. Blij dat ze er zijn ....... eh twijfel nu wel want ik schijn een klager te zijn he :roll:

Onzin he cabbie, meid je zou beter moeten weten he :wink:

Kan iemand ff het mes uit me rug halen ??????

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

nou daar ben ik weer, ennuh ja noem mij maar een klager, een zeikert een weet ik veel wat,
tuurlijk heb je als je onder het team valt er geen last van, kan jou het rotten toch?
geld komt binnen dus so what he? ja waarom zou je dr wat aan doen,
of op zijn minst toegeven.
nou lycos deed het een paar dagen , om precies te zijn 2, en nu doet het eigenlijk niks het meer, dus ja noem mij maar klager!!
vandaag is zelfs mijn oude probleem d'r ook weer, dat zodra je in een logboekje komt en/of een blz omslaat je gewoon weer van lycos afknalt.
dan nog maar niet over de rest gesproken :
1) loggies komen niet aan,
2) profielen kunnen niet veranderd worden
3) op de chat komen , af en toe
4) als je erop komt zie je niet wie d'r is
5) of waar ze zijn(knop weg!)
6) als ze d'r niet zijn , staat er dat ze er zijn
7) zelfs mensen die op vakantie zijn
8) leuke rooms worden opgeheven
9) niet in logboekjes te komen
10)errors(tig x)
11)connection time out(tig)
12)mijn logboek niet kunnen bekijken
13)mensen die zich pardoes vriendje willen worden, NIET kunnen
weigeren !!
14)achtergondjes in loggie werken niet altijd
15) indien loggie aankomt, soms hele tijd erna
16)of naar al je vriendjes en dan stuur je maar een paar , de andere
niks

17) terwijl je ingelogd bent te horen krijgen dat je niet ingelogd bent
18) lift blijft hangen , kun je geen room in
19)op chat iets zeggen en niemand die het ziet
20)als je haha of kusss doet spam je
21) als je drie zinnen zegt , zegt kappie dat je niet zoveel moet praten
(tja op chat raar he)
22)praat je tegen navi(niet allemaal) halverwege geven ze geen
antwoord meer
23)zit er schorum op de chat die we willen weren word je in de boeien
geslagen,en blijf je zelf aan de pan hangen
24)emoties kloppen niet
25)rangen blijven hangen, dus geen promoties
26) koningin worden??? weg?????
27) uren besteden aan loggies?? nee over tijdje toch weg
28) teksten die veranderen in de loggies


tja ach noem mij dan maar een klager, maar ja als ik dan toch klager ben, zijn dit mijn klachten!!!
en dit gaat alleen over lycos chat , hebben we het nog niet over de websites of andere produkten van lycos

ow ja er werkt nog wel iets bij me en dat is mijn scheepspost!!!

NOU MENSEN DIE VINDEN DAT IK KLAAG< GEEF MIJ NU EENS 1 GOEDE REDEN WAAROM IK HIERVOOR ZOU MOETEN BETALEN!!!
ENNUH JA FIJN WEEKEND HE
ZAL MIJ WEL LUKKEN ZONDER LYCOS, DUS ZONDER IRRITATIES

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

OW JA EXPERIENCE JIJ HEBT ERVARING!!
maar als ik die **** thuis heb, dan ga ik naar de woningbouw die mij wel serieus neemt en de klachten onderzoekt en ze worden opgelost

klagen en maar klagen maar jullie blijfen wel komen jah
de ene heeft dit te zeuren de andere weer dat ?? maar goed je kent het wel he !! klagers hebben geen nood als jullie thuis ook zo veel klagen pffffff heb medelij.....met die gene wat bij jou thuis woond rovl
mensen , ga genieten van je leven



ennuh volgens mij ben jij nog erger thuis !!!
[/quote]

expirience

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door expirience »

of ik erger ben neu hoor met die paketen wat jullie kopen gaan wij op vakantie :P hoe vind je die hahaahahahahahah, rovl 8)

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

ow hi nibb, zaten we gelijk te tikken??
nou laat mij dat mes er maar ff voor je uithalen dan, urchhhhhhhh (/spam )
hihi nou kan d'r nu wel op maar wordt er weer af geknald lieverd ,dus zet dezer dagen je msn maar weer aan :-)
ennuh ja vermaak me heerlijk, kom weer eens aan andere dingen toe
:-)
we zitten nu met een zooi in een room op msn en met de vaste leuke kunnen we de plaatjes dan ook versturen, dus who the hell needs lycos?

fijn weekend nibb
ennuh ja loggie hou je wel te goed, als lycos het weer eens doet!!!
kussssssssssssssssssssssss
en een knuffie nadia

nibbie

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nibbie »

:roll: oe nadia was al boos maar ze is nu pissed off :roll:

/tell prive nadia;
Meis, wees blij dat jij nooit betaald heb pfffffff, ik heb voor dat beschimmeld broodje betaald he waarmee ik nie terug kan gaan omdat de bakker mij dan vindt klagen pffffffffffffff

Moppie maak je niet druk he, ook opkomen voor anderen is helemaal fout, weet je toch. Niet goed geld kwijt.

Zie je op msn en tnx voor je loggie die je op je pp heb gezet voor ons.

Kroel, knuf, kus

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

expirience
Gast

Geplaatst op 24 Aug 2003 00:39 door expirience


--------------------------------------------------------------------------------

of ik erger ben neu hoor met die paketen wat jullie kopen gaan wij op vakantie hoe vind je die hahaahahahahahah, rovl
ja ennuh als je vakantie in het water valt en het blijkt allemaal misleiding en bedrog, dan niet hier komen klagen op radar he????

ennuh hoop dat je dan ook als een stuk stront wordt behandeld, of je het nu wel of niet zelf hebt betaald !!
prettige lycosvakantie[/quote]

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

haha nibbie

nee hoor maak me niet druk, kwam hier alleen ff kijken of er nog wat te lachen viel, en ja je ziet het!!
maar uh nibb die vergelijking met die bakker, die man wil zijn goede naam niet kwijt, dus geeft ie je nog extra ook,
hahhahha ennuh lycos heb die goede naam toch allang niet meer.
toedelssssssssssssssssssssssssssssssssss
als ik weer eens thuis niks te vertellen heb, nibb, dan zal ik eens de tijd nemen om alle chatters op te schrijven die lycos profiel hebben opgezegd of in ieder geavl niet meer op lycos komen !!!

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

ow ja nibb nog ff iets, de brug met het NIEUWS dat je jedda niet meer kan killen is nu vervangen hé??????hahahahahahaha
er staat nu echt nieuws up to date op!!!!
problemen die zich voordeden staat er nu
hahhaha lache hoor met lycos :lol:

cabbie

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door cabbie »

nibbie die mes wil ik er wel bij je uithalen :-p

en nadia expirience is niet de klager thuis en ik kan het weten want ben getrouwd met hem dus lekker puh :-p

en snap ook jullie vrehaal allemaal wel ook wij als navies hebben de problemen die je opnoemt maar door het klagen word de situatie niet anders en als je toch zo graag de brug leest weten jullie dus ook dat ze jullie tegemoet zijn gekomen met de paketten dus waar zit dan het beklag :-p

en nee niet alles wat ik type is om jullie aan tevallen dat zonder meer maar jullie klagen en klagen maar daar word dus de situatie niet anders om

kussies en knufies Cabbie :oops:

en ik ben geen :twisted: op de chat

goldielock

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door goldielock »

Pffffff ik lees telkens weer dat wij maar klagen en klagen hier en dat daardoor de chat niet verbeterd. Maar als wij niet klagen (volgens VanDale uiting geven van misnoegen) veranderd er nooit wat en dan vind lycos het allang lekker.

Maar nog iets dan: als het uitspreken van klachten (afgeleid van het werkwoord klagen) op de chat niet mag, dan spreekt lycos zich dus zelf tegen met het bericht dat ze hebben gestuurd naar Tros Radar:
Ook raadt Lycos aan om de klachten te blijven melden bij de navigatoren op de chat of om deze te melden via
http://chat.lycos.nl/logbook//Profile/P ... outmelding

Dus met andere woorden als wij chatters klachten doorgeven aan navigatoren (zoals lycos adviseert in hun bericht aan Tros Radar) dan worden we niet serieus genomen maar noemen ze ons dus klagers (
Dit geldt niet voor alle navis)

¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

Ben ik nu blonT?

Groetjes,
Miriam

nadia.elmouni

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door nadia.elmouni »

hoi cabriogirl

ik wil ff melden dat ik mijn beklag steeds over lycos deed en niet over de navi's!!
dit begon pas nadat ik hier nogal vreemde reakties zag!!!
en tja of het uiten van je mening niet hielp???
waarom verwijs je ze dan naar de brug, waaruit blijkt dat het wel heeft geholpen!
de brug is weer up to date dus da's al een pluspunt.
en de chatters die betaalde , verlenging van een maand!!
maar wanneer gaat dat trouwens in? vanaf het moment dat lycos weer werkt???? :roll:
kijk om het geld hoef ik het niet te laten, maar wil jij ook beweren dat ik al mijn vorige problemen kwijt ben, als ik een pakket neem????
dus keuze hebben we dan toch eigenlijk niet? of wel?????

fijne dag hoor
ennuh als je met zijn tweetjes bent,, ga lekker gezellig genieten dan
ik neem aan dat je dan wel iets anders te doen hebt :idea:
als jullie nou eens gaan kijken waarom ik geen loggies kan versturen ofzo!!!!

cabbie

Re: LYCOS

Ongelezen bericht door cabbie »

hey nadia

ook ik zelf als navie kan niet loggen en als ik al kan loggen dan op de oude manier dus per 6. :twisted:
En dan ook nog maar naar 12 personen
Dus ik baal ook wel dat ik niet kan loggen doe het altijd met plezier.
Waar het probleem ligt tja weten wij als navies ook niet.
We snappen ook wel dat je telkens door navies door gewezen word en dat het niet werkt maar tja wij zeggen ook alleen maar dat wat ons doorgeven word (weinig) dus :-p.
We gaan er ook vanuit dat inderdaad het probleem snel is opgelost en dat de chat het weer doet op de manier zoals die hoort te werken maar tja we weten het nooit

kussies en knuffies Cabbie

Gesloten