LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Yarden-uitvaartverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

quote=ërres"[quote
]Janssen
Het is toch niet zo gek dat er weinig leden reageren.
Het is een informatie wat kan je er verder mee en maar een klein deel zal naar de studio mogen gaan. Je komt echt niet in de buurt als je geen uitnodiging hebt, de beveiliging is er best behoorlijk secuur tegenwoordig Het zal wel mooi zijn als het die avond alleen maar over yarden gaat, kan het misschien beter uitgediept worden en niet slechts 10 minuten.Dus heb niet te hoge verwachtingen ervan, kan het je ook niet teleurstellen. Misschien krijgen we nog een kans op een gesprek na de uitzending met yarden en evt.advocaten etc., lijkt me wel wat een groep slachtoffers tegenover de yarden kliek
Erres:

Ik heb echt geen hoge verwachting, maar ook niet dat wij voor joker komen. Ik ga echt geen reis van meer 200 km retour ondernemen als zaal vulling.
Maar het ligt er inderdaat gewoon aan hoeveel onderwerpen er zijn.

Maar als er zo als het nu lijkt, twee reacties. staat Yarden natuurlijk zeer sterk.
Want dan zullen er waarschijnlijk meer van Yarden zijn, dan van de ontevreden klanten.
Het gaat niet alleen om de sprekers, maar om het aantal, want aantallen spreken vaak al boekdelen.

Maar ik heb soms het idee dat velen het al opgegven hebben.
Veel namen kom je al niet meer tegen.
Wim van site Yarniek heeft na 27/07 niets meer met de site gedaan,
welke kant willen wij op. door gaan tot het bittere einde , of gewoon doodlaten bloeden.
Ik ga wel door. al moet ik het alleen doen, al moet ik alleen een advocaat nemen. zolang ik nog enige verwachting heb, dat Yarden behoorlijk zal moeten bijdraaien, geheel terug draaien gebeurt niet, want daar staat DNB achter. maar zij kunnen wel voor een deel terug draaien. daar ga ik nog steeds van uit.

vandenburg
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 apr 2007 11:09

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door vandenburg »

Beste mensen, ik lees heel vaak alle mogelijke flauwekul, wat in feite
nergens op slaat.
Ik heb mij aangemeld bij Yarniek, en bij Kifid, die mijn zaak nu onder handen heeft.
Ook de politiek is ingeschakeld en er is reed een antwoord van de minister ontvangen. Het wachten is nu op een tweede antwoord.
Verder is het gewoon afwachten, wat o.a. de bevindingen van het Kifid
zullen zijn.
Daarna kan pas gesproken worden over een rechtsprocedure.
Er is op dit moment niet zoveel nieuws onder de zon, maar dat betekent niet dat de zaak doodbloedt.
Alleen nieuwe gevallen moeten doorverwezen worden, in ieder geval naar Yarniek.nl

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

quote="vanderburg"

Er is op dit moment niet zoveel nieuws onder de zon, maar dat betekent niet dat de zaak doodbloedt.
Alleen nieuwe gevallen moeten doorverwezen worden, in ieder geval naar Yarniek.nl
vanderburg.

Jij schrijft in princiepe kunnen wij wel stoppen met schrijven en gewoon afwachten.
Velen van ons hebben in het verleden Radar nog al verwijten gemaakt dat zij volleidg acher Yarden stonden, en ons in de steek lieten.
Nu komt er een uitnodiging van Yarden, en reacties, twee. Is dat nu doodbloeden of niet.
Yarniek, was in het begin zeer actief, reageerde altijd op mailtjes die bij hem binnen kwamen. Nu doet wim er schijnbaar ook niets meer aan, laatste reactie van wim 24/7 jilie i.p.v 27 juli.

Wie schrijft er nu nog: een paar forum bezoekers. de rest gelooft er schijnbaar niet meer in.
Ook Advocatenkantoor Rauwerda schreef na hun vorige bespreking, wij hebben 30 augudtus weer een tweede bespreking, en zullen iedereen zo snel mogelijk informeren.
6 september informatie nul komma nul.
Is dit nu postief of negatief . Wie het weet mag het zeggen.
Maar mijn ervaring is. als er positieve berichten zijn,. weten de heren/dames die het behartigen niet hoe snel zij dat wereld kundig moeten maken.
Positieve reclame, is beter dan, wij moeten nog weer afwachten.
Want wij hebben nog niets bereikt.

Ayla

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Ayla »

=janssen

Nu komt er een uitnodiging van Yarden, en reacties, twee. Is dat nu doodbloeden of niet.

Dag Janssen

ik heb inderdaad op de site van Advocaten kantoor rauwerda daarnet nog niets zien staan, wel vreemd ze zouden toch zo snel mogelijk met nieuws komen.
Het valt me op dat er ook op yarniek geen nieuwe mensen zich aanmelden meer de teller staat volgens mij al 2 weken op het zelfde aantal gedupeerde.
Ik heb nog niets gehoord van radar,stuur dadelijk gewoon nog een mailtje.

=janssen

Positieve reclame, is beter dan, wij moeten nog weer afwachten.
Want wij hebben nog niets bereikt
daar heb je echt gelijk in, we moeten de moed er in houden.

groetjes ayla :)

Vok
Berichten: 408
Lid geworden op: 25 jun 2007 16:16

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Vok »

..
Laatst gewijzigd door Vok op 11 sep 2007 21:50, 3 keer totaal gewijzigd.

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

quote=Ayla"
Ik heb nog niets gehoord van radar,stuur dadelijk gewoon nog een mailtje.
Hallo Ayla:

Je hoeft echt nog geen mailtje te zenden aan Radar.

Diegene die een uitnoediging ontvangen, worden volgende week gebeld.

Wel hopen zij op zo veel mogelijke ontevreden klanten, staan zij sterker tegen over Yarden. :oops:


Groetjes

janssen.

Ayla

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Ayla »

Dag Janssen.

En dat we ontevrede zijn is zeker :twisted:


groetjes ayla

johp
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 sep 2007 16:14

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door johp »

Ook wij hebben bezwaar aangetekend tegen de omzetting van onze oeroude naturapolis. Is het de lezers al opgevallen dat Yarden niet meer spreekt van premievrij, maar van een premie van € 0,00? Premievrij kun je niet omzetten naar een te betalen premie, dat laten de voorwaarden niet toe, maar een premie van € 0,00 kan op basis van de polisvoorwaarden eenvoudig worden veranderd in b.v. € 9,25 per maand. Of vergis ik mij daarin?

Vok
Berichten: 408
Lid geworden op: 25 jun 2007 16:16

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Vok »

..
Laatst gewijzigd door Vok op 10 sep 2007 08:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Ayla

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Ayla »

Dag Vok

Ik denk dat we inderdaad ongeduldig worden, maar misschien zit er schot in.

groetjes ayla
Laatst gewijzigd door Ayla op 06 sep 2007 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Karing
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 mar 2007 18:10

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Karing »

Ik leg me zeker niet bij de zaak Yarden neer. De 1e keer ben ik benaderd door Radar en heb ik telefonisch een toelichting gegeven maar nu heb ik niets gehoord.

Gezien mijn priveomstandigheden lukt het mij niet om naar de studio te gaan. Maar..............ik vraag me ook af of je daar geen uitnodiging voor moet krijgen? Volgens mij zijn er in zo'n studio maar een beperkt aantal plaatsen.

Nog steeds niets gehoord van advocaat Beilen. Ik ben 1 van de 400 die zich heeft aangesloten en EUR 95,- heeft betaald maar ik hoor niets.

Wie weet al iets?

Eres
Berichten: 299
Lid geworden op: 09 mei 2007 20:31

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Eres »

Janssen
Stoom afblazen kan nooit kwaad, ik begrijp je volkomen.
Maar misschien zijn er niet meer uitgenodigd.
Als mijn werk geen roet in het eten gooit ben ik er zeker, we moeten dan nog wel daadwerkelijk gekozen worden.
Ik vind het goed van je, dat je die lange trip er voor over hebt, we zullen dus doorvechten, wie weet spreek ik je daar.
Of men het al opgeeft, ik heb geen idee.
Het is dan precies waar yarden op gokt, daarom ook dat rekken en laat of niet reageren.
Kijk maar op hun site is dit deel aan reacties (niet dat het veel voorstelde) ook al opgeslagen in het mei archief.
Wat mij betreft zal yarden alles geheel terug moeten draaien of mij afkopen tegen een voor mij acceptabel bedrag, dat heb ik het liefst, ben ik mooi van ze af.
De DNB heeft nog niet op mijn schrijven gereageerd, verwacht ik ook niets van.
Ik dacht even dat Wim van yarniek misschien ziek zou kunnen zijn of weer een juridisch steekspel moest ondergaan.
Blij te horen dat het slechts drukte was.
Mijn advocaat zet er wel druk op bij yarden, heeft nu kennelijk meer contact met hun advocaat.Het is zo’n beetje een collectieve zaak.
Ik begrijp het wel, men probeert eerst via onderhandelingen tot een compromis te komen, maar ik hoop daar dan zeker wel een kapittel in te krijgen en anders eis ik het op, geef me niet gemakkelijk gewonnen.

Ayla en Karing
Het gaat beslist via de uitnodiging en zelfs dat geeft nog geen zekerheid, hangt het ervan af hoeveel er gaan komen en heet het loten geblazen.
Welke studio het is weet ik niet, zal dan wel telefonisch verteld worden en misschien op het laatste moment.
Zo kan men risico acties voorkomen, maar als de slachtoffers een kans krijgen op een verhaal is dat beter dan negatieve publiciteit.
Ik neem ook aan dat advocaat Beilen en een paar van zijn cliënten er zullen zijn, dus de zaal is snel vol.

Gewoon vol blijven houden en er het beste van hopen.
Ken je de oude slogan nog: Dit is het begin wij gaan door met de strijd.

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

quote=:erres"

Geplaatst op: 06 Sep 2007 20:26 Onderwerp:


Janssen
Stoom afblazen kan nooit kwaad, ik begrijp je volkomen.
Maar misschien zijn er niet meer uitgenodigd.
Als mijn werk geen roet in het eten gooit ben ik er zeker, we moeten dan nog wel daadwerkelijk gekozen worden.
Ik vind het goed van je, dat je die lange trip er voor over hebt, we zullen dus doorvechten,
erres:

Soms kan ik echt fel zijn als mensen die eerst fanatiek waren, nu moedeloos reageren, m.n men schrijft nu alleen maar onzin.
Ik weet ook wel dat veel zaken al diverse keren beschreven en herschreven zijn.
Maar wij moeten wel wakker blijven, want reken maar dat zij bij Yarden echt wel wel wakker blijven, en trachten elk zwak punt van onze kant als tegen argument te gebruiken.
wie weet spreek ik je daar.
Of men het al opgeeft, ik heb geen idee.
Het is dan precies waar yarden op gokt, daarom ook dat rekken en laat of niet reageren.
Ik heb toen ik mijn eigen bedrijf nog had, ook nog al veel met verzekeraars te maken gehad, maar je moet ze altijd stevig aanpakken, want het zijn gewoon boeven, alleen voor mij als intermediar waren zij zo coulant als het maar kon.
Kijk maar op hun site is dit deel aan reacties (niet dat het veel voorstelde) ook al opgeslagen in het mei archief.

Klopt :op de site van yarden staat bijna niets meer.
Wat mij betreft zal yarden alles geheel terug moeten draaien of mij afkopen tegen een voor mij acceptabel bedrag, dat heb ik het liefst, ben ik mooi van ze af.
Ik ga er toch van uit dat er een compromie uitkomt.
Vergeet niet dat ook DNB mede schuldig is. Zij hebben Yarden opgedragen meer te letten op de technische reservers.
De DNB heeft nog niet op mijn schrijven gereageerd, verwacht ik ook niets van.


Ik heb hen ook mede aansprakelijk gesteld voor het Yarden probleem, netjes een bevestiging gekregen van mijn mail, maar verder ook niets meer gehoordt.
Ik dacht even dat Wim van yarniek misschien ziek zou kunnen zijn of weer een juridisch steekspel moest ondergaan.
Blij te horen dat het slechts drukte was
Ik had ook hier even ten onrechte mijn twijfels. gelukkig heeft hij vacantie, en dat zij natuurlijk iedereen gegund..

Mijn advocaat zet er wel druk op bij yarden, heeft nu kennelijk meer contact met hun advocaat.Het is zo’n beetje een collectieve zaak.
Ik begrijp het wel, men probeert eerst via onderhandelingen tot een compromis te komen, maar ik hoop daar dan zeker wel een kapittel in te krijgen en anders eis ik het op, geef me niet gemakkelijk gewonnen


Zelf heb ik mijn dossier bij KiFiD liggen, maar mocht daar niet uitkomen wat ik minimaal verwacht, huur ik ook zo een advocaat in, zal meer
kosten dan het oplevert, maar opgeven komt ook op mijn leeftijd niet voor in mijn woordenboek.

Frans Veerman
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 mei 2007 15:07

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Frans Veerman »

Gesprek van van Beilen/Rauwerda advocaten met Yarden

Beste lotgenoten,

Ook ik was zeer benieuwd naar de uitslag van het gesprek dat Mr.van Beilen zou hebben gehad met Yarden op 30 augustus j.l.
Ik heb daarom telefonisch kontakt gezocht met het advocatenkantoor en daar wist men mij te vertellen dat dit gesprek een week was uitgesteld en derhalve op 6 september heeft plaatsgevonden.
De uitslag hiervan zal de betrokkenen in de loop van volgende week schriftelijk worden medegedeeld.

Verder lees ik in dit forum dat er slecht weinigen bereid zouden zijn om op 17 september a.s aanwezig te zijn bij de live uitzending van Tros Radar waar de " Yarden Soap " zal worden behandeld.
Ik hoop toch dat iedereen die een uitnodiging heeft ontvangen daaraan dan ook gehoor geeft. Als je zelf niet kunt schrijf dan toch in en laat een plaatsvervanger voor jou het woord doen cq daar aanwezig zijn

Vriendelijke groet en in ieder geval dan tot maandag 17 september bij de Tros ( één grote Yarden familie ?? )

Gregoris
Berichten: 156
Lid geworden op: 11 dec 2006 13:40

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Gregoris »

Vandaag kreeg ik weer een brief van mijn rechtshulpverzekeraar Proteq,
dat Yarden het advokatenkantoor "Wijn & Stael" in de arm heeft genomen om de zaken met ons af te handelen.
Mijn dossier is nu naar dit advokaten kantoor gestuurd.
mvg.

Vok
Berichten: 408
Lid geworden op: 25 jun 2007 16:16

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Vok »

..
Laatst gewijzigd door Vok op 11 sep 2007 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.

janssen
Berichten: 395
Lid geworden op: 01 okt 2004 19:57

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door janssen »

quote="vok"
Hier mee zie je dat Yarden zich echt niet zomaar gewonnen geeft.
Want dit zijn niet de minste Wijn & Stael.


Hallo vok.


Is dit niet een beetje wantrouwen tegen hun eigen juristen.

Het houd wel in dat zij het zelf niet op kunnen lossen. (willen?)
Ook dit wachten wij af.


Dat bedoel ik nu!!!!!!
En natuurlijk ook van Beilen/Rauwerda.


Deze advocaten staan naar ik vernomen heb, ook zeer goed aangeschreven. Zij laten zich echt niet afschepen, door wie dan ook.

Dan Yarden: geloof jij nog dat wij deze maand bericht van Yarden ontvangen?????????


Groeten.

janssen.

Vok
Berichten: 408
Lid geworden op: 25 jun 2007 16:16

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Vok »

..
Laatst gewijzigd door Vok op 11 sep 2007 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Vok
Berichten: 408
Lid geworden op: 25 jun 2007 16:16

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Vok »

..
Laatst gewijzigd door Vok op 11 sep 2007 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Ayla

Re: Yarden-uitvaartverzekering

Ongelezen bericht door Ayla »

=janssen

Dan Yarden: geloof jij nog dat wij deze maand bericht van Yarden ontvangen?????????
Dag Janssen,

Geloof jij daar niet meer in, ik wel maar dan zal het wel eind van de maand zijn.

groetjes ayla
=Vok

Hier mee zie je dat Yarden zich echt niet zomaar gewonnen geeft.
Want dit zijn niet de minste Wijn & Stael.
Het houd wel in dat zij het zelf niet op kunnen lossen. (willen?)
Ook dit wachten wij af.
Dag Vok,
Heb je er geen vertrouwen meer in, of verbeeld ik me dat :?:

Groetjes ayla

Gesloten