Geldklopperij bij Center Parcs
Re: Geldklopperij bij Center Parcs
Nou, ik volg je niet hoor, maar zit wel regelmatig op dit forum te kijken en lees dan bijna alles. Zodoende wist ik van die spulletjes voor je badkamer.
Maar nu ga ik er ook weer even mee ophouden omdat ik ook nog andere dingen moet doen. Ik zie je vast wel weer een keer hier op het forum. Jij ook een heel fijn weekend en blijf bubbelen hoor! Gr. Nika
Maar nu ga ik er ook weer even mee ophouden omdat ik ook nog andere dingen moet doen. Ik zie je vast wel weer een keer hier op het forum. Jij ook een heel fijn weekend en blijf bubbelen hoor! Gr. Nika
Als jullie nou eens die huisjes schoon hielden dan hoeft CP geen extra geld meer te vragen. Want sommige huisjes zijn gewoonn echt goor en vies weet dat omdat ik daar werk
Hallo gast wat lees ik nou, moeten we nog meer betalen als we het huisje vies achter laten?
kom even zeg
we betalen een godsvermogen en wees blij dat ze nog komen,
want mij zie je niet meer zolang jullie van die achterlijke hoge prijzen hanteren.
kom even zeg
we betalen een godsvermogen en wees blij dat ze nog komen,
want mij zie je niet meer zolang jullie van die achterlijke hoge prijzen hanteren.
@GAST okee okee krijg ik 300 euro korting als ik het huisje dan netjes achterlaat?? Dacht het niet he! Onzin verhaal. C>P> baas wil gewoon zelf met zijn ballen op de caribian zitten dat is het gewoon. Die gaat zelf echt niet in 1 van zijn parken zitten te koekeloeren hoor.
Okee winst maken wil iedere ondernemer.....maar dan wel prijs kwaliteit verhouding en dat is vindt ik bij centerparcs ver te zoeken.
Okee winst maken wil iedere ondernemer.....maar dan wel prijs kwaliteit verhouding en dat is vindt ik bij centerparcs ver te zoeken.
@NIKA...kom net uit bad...was weer zalig hahaha. En ben nu lekker zoezelig en ga lekker mijn mandje in trusten.
Hai Vero.
Zo laat nog in / uit bad? Ja, daar word je zeker soezerig van. Nu, ik zie dus dat je er wel van geniet. Dat heb je toch ook geen eens in die huisjes van de CP? Of wel dan? Je was trouwens lekker op dreef over die eigenaar van dat CP! Hihi! Ik ben er eigenlijk nog nooit geweest maar kijk wel eens een brochure van hun in. Jeetje, wat een prijzen hè! Nou, daar ga ik met z,n tweeen een week van op vakantie in een warm oord. Waar je ook kan bubbelen.
Ik heb al een paar gidsen in huis en ga binnenkort een keuze maken wat het gaat worden. Nee, een cruise denk ik niet. Kan best mooi zijn maar ben bang dat ik zeeziek word. Ik laat het nog wel een keer hier weten. En hebben jullie al plannen gemaakt?
Nika@@@@
Zo laat nog in / uit bad? Ja, daar word je zeker soezerig van. Nu, ik zie dus dat je er wel van geniet. Dat heb je toch ook geen eens in die huisjes van de CP? Of wel dan? Je was trouwens lekker op dreef over die eigenaar van dat CP! Hihi! Ik ben er eigenlijk nog nooit geweest maar kijk wel eens een brochure van hun in. Jeetje, wat een prijzen hè! Nou, daar ga ik met z,n tweeen een week van op vakantie in een warm oord. Waar je ook kan bubbelen.
Ik heb al een paar gidsen in huis en ga binnenkort een keuze maken wat het gaat worden. Nee, een cruise denk ik niet. Kan best mooi zijn maar ben bang dat ik zeeziek word. Ik laat het nog wel een keer hier weten. En hebben jullie al plannen gemaakt?
Nika@@@@
Ohhhhhhh, ik zie dat ik dat hierboven ook al eens heb gezegd dat het zo prijzig was! Ach ja, dat ken je wel eens hebben hè, als je een dagje ouder wordt. Of misschien ben ik wel weer hoog nodig aan vakantie toe! Ja, dat zal het wel wezen!
Adios bonsoir. en de groeten van Nika@@@@@
Adios bonsoir. en de groeten van Nika@@@@@
@ NIKA....hahaha mijn man moet er al om lachen dat we op deze manier beppen met elkaar Hij zei al :oh er staat ook Nika bij wat schrijft ze deze keer?? hahaha lachen he? Ja ja je wordt een dagje ouder dan val je wel eens in herhaling.......MAAAR JA DIE HUISJES IN C.P. ZIJN NU EENMAAL ****** DUUR HAHAHAHA. Kan niet vaak genoeg gezegd worden dus hahaha.
Nee we hebben nog geen vaste plannen gemaakt voor 2004.......maar dat kan nog wel. Een reisje in tenslotte zo geboekt. Maar ik zag wel iets leuks over Sint Maarten lijkt me enig om daar eens lekker heen te gaan. Maar goed het kan net zo goed een voetreis naar Rome worden hoor, alhoewel ik lange wandelingen haat.. Toch maar liften dan wohahahaha. En een fietsvakantie naar de Pyreneen?? Das niet voor iemand zonder eelt op haar billen....heb n.l. een zadelallergie hehehe. Alhoewel Gerard dat best wel een uitdaging zou vinden en wel het sportieve eelt op zijn kontje heeft.
Dus we zien nog wel waar we (be) landen
Zo nu effe nog verder kijken op forum.........we hebben wel steeds het rijk alleen hier he? Zo weinig mensen die net als wij iets zinnigs te zeggen hebben????PFFFFFFFFFFFFFFFF
los ballos dan maar weer.........
Vero
Nee we hebben nog geen vaste plannen gemaakt voor 2004.......maar dat kan nog wel. Een reisje in tenslotte zo geboekt. Maar ik zag wel iets leuks over Sint Maarten lijkt me enig om daar eens lekker heen te gaan. Maar goed het kan net zo goed een voetreis naar Rome worden hoor, alhoewel ik lange wandelingen haat.. Toch maar liften dan wohahahaha. En een fietsvakantie naar de Pyreneen?? Das niet voor iemand zonder eelt op haar billen....heb n.l. een zadelallergie hehehe. Alhoewel Gerard dat best wel een uitdaging zou vinden en wel het sportieve eelt op zijn kontje heeft.
Dus we zien nog wel waar we (be) landen
Zo nu effe nog verder kijken op forum.........we hebben wel steeds het rijk alleen hier he? Zo weinig mensen die net als wij iets zinnigs te zeggen hebben????PFFFFFFFFFFFFFFFF
los ballos dan maar weer.........
Vero
Het is gewoon elke keer weer genieten als ik die stukjes leest van jullie, schitterend gewoon.
Je zou bijna vergeten dat CP zo allemachtig duur is en dat een ieder die daar naar toe gaat gewoon met open ogen bedond....(sorry) getild wordt.
Je zou bijna vergeten dat CP zo allemachtig duur is en dat een ieder die daar naar toe gaat gewoon met open ogen bedond....(sorry) getild wordt.
@Peet hihihi ja inderdaad moet er zelf ook wel om lachen hoor. Maar het gaat vanzelf. Ach en ik bep nu eenmaal graag en het is gewoon leuk om op elkaar te reageren. Tja de ene keer zitten we in dit forum maar het kan ook zo een paar dagen in keukenforum zijn. Net waar ik Nika zie staan Maar zal ook eens op Peet gaan letten nu Voor je het weet zitten we met een hele club te loggen hahaha.
Oh ja we zitten in forum centerparcs te duur nu.........IS NOG STEEDS TE DUUR HOOR!!
Ja wel over dit onderwerp hoor anders klopt het forum niet meer
Nou ik ga nu weer naar bed..........lag er al in, maar was beetje misselijk.....teveel van het kersteten gegeten (van mijn werk) Maar was heeeeeeeel lekker allemaal.........vooral de toetjes mmmmmmmm vandaar mijn misselijkheid......heb gewoon teveel gehad. Maar nu gaat het weer.......en ga dus nog dit glaasje water verder opdrinken en dan proberen te slapen.
Nou doei doei en ik kijk natuurlijk morgen euhhhhhhh vanavond weer op de forums.
Gegroet vero
Oh ja we zitten in forum centerparcs te duur nu.........IS NOG STEEDS TE DUUR HOOR!!
Ja wel over dit onderwerp hoor anders klopt het forum niet meer
Nou ik ga nu weer naar bed..........lag er al in, maar was beetje misselijk.....teveel van het kersteten gegeten (van mijn werk) Maar was heeeeeeeel lekker allemaal.........vooral de toetjes mmmmmmmm vandaar mijn misselijkheid......heb gewoon teveel gehad. Maar nu gaat het weer.......en ga dus nog dit glaasje water verder opdrinken en dan proberen te slapen.
Nou doei doei en ik kijk natuurlijk morgen euhhhhhhh vanavond weer op de forums.
Gegroet vero
Om nou appels met peren te gaan vergelijken... Ten eerste al een prijsverschil van 600,- EUR, daarnaast heeft CP veel onderhoudskosten van voornamelijk het zwembad (vergis je niet in die kosten) alsmede de normale overhead kosten. Doe nog steeds projecten voor CP, vandaar deze info
Tuurlijk kan je voor een beetje meer naar het buitenland, maar dat is ook niet de doelgroep van CP
Tuurlijk kan je voor een beetje meer naar het buitenland, maar dat is ook niet de doelgroep van CP
Nee de doelgroep ik ouders met kinderen....dat snapt mijn fietsbel ook hoor. Maar als die prijzen niet zo verdo...de hoog waren gingen er misschien ook wel meer mensen gewoon heen zonder kids of wat dan ook?
@NIKAAAAAAAAAAA??
@PEET????????????? waar zijn jullie dames...
in de vakantie borchures aan het lezen?
Groetjes van vero
@NIKAAAAAAAAAAA??
@PEET????????????? waar zijn jullie dames...
in de vakantie borchures aan het lezen?
Groetjes van vero
Jeetjemina Vero jij zit ook tot diep in de nacht te beppen op dat internet. Het was geloof ik een keer 2 uur in de nacht geweest.
Trouwens met de kerst heb ik me weer over laten halen om op vakantie te gaan naar een vakantiepark.
NEEEE niet naar CP maar naar een landal park.
Ik vind daar de huisjes veel gezelliger ingericht dan dat kille en dure CP.
zo dat heb ik dan ook weer eens gezegd, lucht weer op.
Ik zou zegge tot horens en hele prettige dagen
Trouwens met de kerst heb ik me weer over laten halen om op vakantie te gaan naar een vakantiepark.
NEEEE niet naar CP maar naar een landal park.
Ik vind daar de huisjes veel gezelliger ingericht dan dat kille en dure CP.
zo dat heb ik dan ook weer eens gezegd, lucht weer op.
Ik zou zegge tot horens en hele prettige dagen
wij zijn geweest 3 volwassenen...nou ik moet zeggen het was lekker, maar mijn man zei we koken niet en maken geen ontbijt zelf we gaan op de plaza ontbijten enz enz ...wij de eerste ochtend heen het was 8 uur dus lekker vroeg,,,,oude koffie geen eitje geen justje 2 sneetjes brood de man beetje jam beetje beleg, 11 euro pp. dus ik keek mijn man al aan en zei dit is de eerste keer en de laatste keer morgenochtend eten we in het huisje, lekkere kadetjes gehaald, een eitje gekookt en vooral verse koffie.....lekker beleg voor weinig, we zijn gaan bowlen......colaatje 2 euro 50 wel een groot glas......vieux-cola 5 euro 60.....en vinden jullie dit normaal?????? en maar omroepen, kom vanavond naar de gezellige plaza.........nou ik moet zeggen er kwam geen hond, vind je het gek met die prijzen,,, dus we deden overal aan mee zwemmen enz enz maar namen wat lekkers in het huisje
Jeetje Diny wat een bedragen, vooral als je het gaat omrekenen naar guldens, 24 gulden voor een paar oude boterhammetjes met een beetje jam .
Volgens mij ben je nu gelijk mede-eigenaar van dat park .
Ik heb één goede raad en dat is NOOIT meer gaan naar die afleggers, sorry een ander woord heb ik er niet voor.
Huur bijvoorbeeld eens leuk huisje van een particulier veel en veel goedkoper en heel vaak een stuk knusser en gezelliger
Volgens mij ben je nu gelijk mede-eigenaar van dat park .
Ik heb één goede raad en dat is NOOIT meer gaan naar die afleggers, sorry een ander woord heb ik er niet voor.
Huur bijvoorbeeld eens leuk huisje van een particulier veel en veel goedkoper en heel vaak een stuk knusser en gezelliger
Jemig voor dat bedrag kan ik haast een kerstbrunche organiseren. Inderdaad belachelijke prijzen zeg. Maar goed er zijn er nog zat die het er voor over hebben.
@Peet jij ook hele fijne dagen met iedereen die je lief is.....en een goed gezond 2004.
Ook voor de andere lezers veel goeds gewenst!
@Peet jij ook hele fijne dagen met iedereen die je lief is.....en een goed gezond 2004.
Ook voor de andere lezers veel goeds gewenst!
Jij ook alles goeds voor 2004Geplaatst op 20 Dec 2003 01:52 door veronique
--------------------------------------------------------------------------------
hehehehe goed ideeee en nog lekker vrij gevoel ook
Kom net bij centerparcs vandaan. Inderdaad zijn de prijzen van de horeca wel prijzig. 2.25 voor een glas fris, maar dan heb je wel 0,5 liter.
Dat van dat ontbijt kan ik me niet voorstellen. Er staat van alles, verschillende broodjes, brood, verse eieren, alle soorten beleg, zowel zoet als hartig. En lekkere koffie, thee, melk, karnemelk, noem maar op.
Dat van dat ontbijt kan ik me niet voorstellen. Er staat van alles, verschillende broodjes, brood, verse eieren, alle soorten beleg, zowel zoet als hartig. En lekkere koffie, thee, melk, karnemelk, noem maar op.
Wij gaan regelmatig naar Center Parcs. Hebben het daar erg naar ons zin.
En ja, het is duur, maar dat weet je van te voren, als je een lux weekendje weg wilt.
Als je dat niet kunt/wilt betalen dan is het heel simpel> dan ga je naar de camping of helemaal niet weg.
En ja, het is duur, maar dat weet je van te voren, als je een lux weekendje weg wilt.
Als je dat niet kunt/wilt betalen dan is het heel simpel> dan ga je naar de camping of helemaal niet weg.