LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Merkengroothandel

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jaapzwets
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jul 2012 15:57

Re: Merkengroothandel

Ongelezen bericht door jaapzwets »

Ik heb helaas ook iets besteld bij merkengroothandel. nl ben nu al 4.5 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen. Na diverse mail etc. en helemaal niet meer reageren op de mail heb ik dan ook besloten om aangiften te gaan doen. Helaas heb ik het idee dat hier niks mee gedaan is of gaat worden. Ik heb voor 250,- aanbetaald en ben bang dat ik hier niks van terug ga zien. Nu lees ik dat verschillende mensen in het verleden ook al aangiften gedaan hebben, hoe is dit afgelopen ? Wie kan mij helpen om mijn geld terug te krijgen ? Ik ben ook zeker bereid om hier mee verder te gaan danwel via de politie en/of rechter ben ook zeker bereid om met meerdere slachtoffers gezamelijk stappen te gaan ondernemen en dit mag me zelfs meer kosten dan de 250,- die ik al kwijt ben want het is echt belachelijk dat een bedrijf dat zoveel aangiftes tegen zich heeft lopen actief kan blijven op internet !!!!

Help, deze oplichters te stoppen.

groet jaap

jaapzwets
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jul 2012 15:57

Re: Merkengroothandel

Ongelezen bericht door jaapzwets »

Even nog een kleine aanvulling: Als je aangiften gedaan hebt krijg je een bericht terug van de politie met een voorbeeld brief die je naar je bank kunt sturen met het verzoek tot terug betaling en/of blokeren van de rekening van merkengroothandel.nl. Doe dit ook allemaal ! want op een gegeven moment kan de bank dit ik niet langer tolereren, en moeten ze actie ondernemen.

Gesloten