Dreigen met een klacht bij de OPTA wil ook wel helpen. Vooral effectief bij afzenders met een .nl adres
http://www.opta.nl/nl/
Succes!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gek word ik van reclame emails!! (mag hier een lijst komen?)
Re: Gek word ik van reclame emails!! (mag hier een lijst komen?)
Jij hebt niet vooraan gestaan toen het verstand werd uitgedeeld? Als nu op elke website over internet veiligheid staat dat je absoluut NIET op die afmeld-links moet klikken en jij doet dat toch, waarom verbaas je je er dan nog over dat de hoeveelheid spam toeneemt?judge33 schreef:Ik word zo gek van al die reclame emails waarin onderaan staat dat je je TEN ALLER TIJDE kan afmelden,maar wanneer je dat doet ineens alles omslaat in een error. Dat betekent dat je je dus niet EVEN af kan melden(zonder dat je weet hoe ze aan je email komen)Dat je je dus eerst moet registreren(zonder dat je dit dus wilt ) en daarna je pas kan afmelden!!
Zou je denken,als ik niet aangemeld ben,waarom stuur je me dan die emails?Ik heb geen idee!
Ik had géén idee dat dit soort naieviteit nog bestond eigenlijk maar je verdient m.i. elk spam-mailtje wat je krijgt!
Re: Gek word ik van reclame emails!! (mag hier een lijst komen?)
newmikey schreef:Jij hebt niet vooraan gestaan toen het verstand werd uitgedeeld? Als nu op elke website over internet veiligheid staat dat je absoluut NIET op die afmeld-links moet klikken en jij doet dat toch, waarom verbaas je je er dan nog over dat de hoeveelheid spam toeneemt?judge33 schreef:Ik word zo gek van al die reclame emails waarin onderaan staat dat je je TEN ALLER TIJDE kan afmelden,maar wanneer je dat doet ineens alles omslaat in een error. Dat betekent dat je je dus niet EVEN af kan melden(zonder dat je weet hoe ze aan je email komen)Dat je je dus eerst moet registreren(zonder dat je dit dus wilt ) en daarna je pas kan afmelden!!
Zou je denken,als ik niet aangemeld ben,waarom stuur je me dan die emails?Ik heb geen idee!
Ik had géén idee dat dit soort naieviteit nog bestond eigenlijk maar je verdient m.i. elk spam-mailtje wat je krijgt!
Zo kan hij wel weer