Vind dat niet zo jammer, bevalt prima.bprosman schreef: Maar jammer genoeg nog steeds ADSL.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bestaande klanten geplukt door KPN
Re: Bestaande klanten geplukt door KPN
Re: Bestaande klanten geplukt door KPN
Maar dan zul je ook niet om hoge(re) snelheden verlegen zitten.
Re: Bestaande klanten geplukt door KPN
bprosman schreef:Maar dan zul je ook niet om hoge(re) snelheden verlegen zitten.
al die snelheids onzin vind ik gewoon gezeur, gaat snel genoeg bij mij.
Re: Bestaande klanten geplukt door KPN
Niet iedereen is jou . Je bent waarschijnlijk geen online gamer, of regelmatig downloader van films.al die snelheids onzin vind ik gewoon gezeur, gaat snel genoeg bij mij.
Re: Bestaande klanten geplukt door KPN
Ik ben geen gamer nee, maar al die beloofde snelheden klopen helemaal niet.
Re: Bestaande klanten geplukt door KPN
Ook daar sla je de plank mis, ik haal de volle 120Mbit. En kabelinternaat haalt over het algemeen de beloofde snelheid juist wel in tegenstelling tot ADSL.Ik ben geen gamer nee, maar al die beloofde snelheden klopen helemaal niet.
Heb er laatst al eens een screenshot van geplaatst.
Mensen vergeten vaak dat als je een snelle internet verbinding hebt je ook een router moet hebben die dat aankan.
Re: Bestaande klanten geplukt door KPN
bprosman schreef: Mensen vergeten vaak dat als je een snelle internet verbinding hebt je ook een router moet hebben die dat aankan.
Dus het ligt aan de mensen , niet aan de aanbieder.
Re: Bestaande klanten geplukt door KPN
De meerderheid van de (snelheids)klachten ligt inderdaad aan de gebruikte apparatuur en niet aan de provider.
Re: Bestaande klanten geplukt door KPN
Nope, zeker niet. De aanbieder als deze een kabelaanbieder is, zal de beloofde snelheid worden gegeven.ciske schreef:Dus het ligt aan de mensen , niet aan de aanbieder.
En dat gebeurd bij ADSL niet.
Dit staat buiten het router om wat mensen thuis hebben staan, overigens moet de router inderdaad de snelheid wel aankunnen.
Re: Bestaande klanten geplukt door KPN
Er zijn altijd aanbiedingen .... dus het kan best zijn dat mensen die nu klant willen worden een korting ontvangen. Die korting is tijdelijk, in jouw tijd zal er ook wel een aanbieding geweest zijn. Ik begrijp dit soort berichten nooit zo goed.Dorli schreef:
De Alles-In-Een pakketten van KPN kosten voor nieuwe klanten tussen de 45 en 70 euro. Als vaste klant betaal je voor het duurste pakket echter geen 70 maar 100 euro.
Via Mijn KPN, kun je zogenaamd alles regelen, maar je abonnement wijzigen kan helaas niet, zo bevestigden ze aan de telefoon (op mijn kosten natuurlijk).
In de KPN-winkel in Uden moest de overigens zeer vriendelijke medewerker na enig zoeken mij gelijk geven. Je kunt niets wijzigen via Mijn KPN.
Over het prijsverschil tussen vaste en nieuwe klanten zei de telefonische helpdesk 'Ja, ik weet het, het is niet eerlijk, maar wel waar!'
Jaarlijks switchen tussen providers lijkt dus de oplossing, maar ja dan loop je dus iedere keer weer het risico dat je een tijdje zonder telefoon en/of internet zit.
Hoezo "op jouw kosten"? Jij wilt je abonnement toch wijzigen? Jij besluit toch te bellen? Waarom zou KPN die telefoonkosten op zich moeten nemen? Ben erg benieuwd naar je antwoord.
Het duurste pakket 100 euro?
InternetPlusBellen Premium kost EUR 50 (dan heb je dus een internet- en telefonieabonnement)
Daarbij kun je dan Interactieve TV (EUR 11) nemen en dan zit je op EUR 61 euro.
Dus hoe jij bij EUR 100 komt, geen idee! Wellicht wil je allerlei extra'tjes die je overal moet betalen?