LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gratis vakantie.....en dan lid worden??

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Nika

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door Nika »

Ik ben hier!!!!! Thuis gewoon!!!!!!

En schiet het al een beetje op met de badkamer? Ja, dan kun je niet alles hebben hè? En een nieuwe badkamer en ook nog op vakantie. Wij hebben dit jaar een nieuwe keuken laten plaatsen maar zijn ook nog op vakantie geweest. Wij blijven met de kerst ook thuis en met oud en nieuw gaan we een paar daagjes naar, ja ja, Parijs!!! En in het voorjaar?? Ik denk Spanje of Portugal.

Moet kunnen! Nu, veel plezier met je mooie nieuwe badkamer en laat het nog eens weten hoe en wat!
Groetjes van Nika! :wink: :lol:

veronique

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door veronique »

HEY NIKA
De badkamer schiet nu echt op. Met een week ofzo zitten we heerlijk in de bubbels. We zijn nu inmiddels 11 weken bezig.......maar hebben bij voorbaad een douche op zolder gebouwd!!! slim he?? Zodat we in ieder geval niet bij anderen aan hoeften te kloppen, en gewoon iedere dag onze douche lekker thuis konden nemen.
Mijn man heeft alles zelf gedaan, en heeft alleen in de weekenden tijd, dus vandaar dat het langer duurt. Maar niet erg hoor. Hij maakt geen troep en ik merk er niet zoveel van. behalve de eerste 4 weken natuurlijk hahaha. Maar nu het echte opbouwen dus. En het word fantastisch mooi.
Maar goed leuk dat je weer reageerd. keigezellig.


En iedereen die dit leest en binnenkort een badkamer nodig heeft..........ga eens kijken bij
www.bubbelsenjets.nl
Dit bedrijf heeft echt een ongelovelijke keuze in badkamers.
Ze zijn tevens uitgeroepen tot mooiste showroom ter wereld met hun hot spring baden. Echt de moeite waard dus. De klantvriendelijkheid is er op en top en de prijzen.....van duur tot normaal en goedkopere aanbiedingen. Ze hebben tevens open dagen dit weekend, met een hapje en een drankje. Echt een aanrader.

groetjes van Veronique

doeiiiii Nikaaaaa :)

Jannore

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door Jannore »

Ik ben ook bij Bubbels en Jets geweest en ook uitstekend geholpen inderdaad! Daarom ook maar besloten om daar de badkamer te kopen en geen enkel leverprobleem gehad en dat was bij onze keuken wel anders..

Nika

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door Nika »

Hoi Vero.

En heb je nu al lekker gebubbelt in je nieuwe bad? Je ziet hè, die reclame van je levert nog wel wat op. Weer iemand met een tevreden bad. Nu nog een laptopje bij het bad en mailen maar! Ha ha! Kan je misschien nog thuiswerken met je pc, om badkamers verkopen!

Nou, bubbelze hoor! Gr. van Nika!

veronique

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door veronique »

@Jannore......ik weet zeker dat je een goeie keuze hebt gemaakt. En ik wens je veel plezier met de badkamer.

Nika.....ja we zijn dus in ons bubbelbad geweest..vorige week voor het eerst, en het was wel lachen. We zaten er met ons twee in en hebben er een drankje bij genomen en schik gehad in bad :lol:
En inderdaad een laptop erbij zou heel leuk zijn maaaaar ook te link. Maar we hebben wel lekkere muziekboxen in het plafon en zingen wat af nu hahahaha 8) Al met al een dijk van een badkamer.....alleen het meubel rondom de wastafen gaat Gerard mijn man nog bouwen en dan is het af. Heb er nu al wat leuke frutsels neer gezet........heel knus.

Nou iedereen toedeloeeeeeeeee en tot de volgende keeeeeer.

En Jannore........je hoort inderdaad dat keukens heel vaak problemen geeft...........maar die gaan we over 2 jaar vervangen........eerst weer sparen en dan gaan we uitgebreid op zoek naar de keuken........want over de badkamer hebben we ook heel lang gedaan en kwamen inderdaad toen bij bubbels en jetjs terecht. Misschien verkopen ze daar over 2 jaar ook keukens?? Dan weten wij wel waar we de keuken dan kopen hahaha.....

Nika

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door Nika »

Hoi Vero.

Hè maar wat gezelli en romantisch dan! Samen in het bubbelbad? Ik zie het al helemaal voor me! Nou, geniet ervan hoor!

Ik heb trouwens ook al wat nieuwe zomervakantie boeken bij D- Reizen gehaald. Er was nog niet veel, maar altijd leuk om weer ff in te kijken. Nu nog even wachten op de rest en dan ga ik een keuze maken. Ik denk dat het of Portugal of een keertje de Costa del Sol word.

Best moeilijk hoor om een keuze te maken! Wat een luxe probleem heb ik hè? Maargoed, zolang ik erbij werk, doen we het maar mooi wel.

Groetjes van Nika. 8) :lol: Veel plezier nog in jullie bad!

gaston
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2003 13:02

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door gaston »

Maandag avond 8 december 2003 ben ik ook telefonisch benaderd door een call-centrum of ik enige vragen over mijn vakanties van de afgelopen jaren wilde beantwoorden, ik vond dit goed en beantwoorde deze vragen; ik viel in hun doelgroep en ze vertelde mij dat ik een reis had gewonnen. JOEPI

Er werd gevraagd of ik naar Schiphol wilde komen voor een nader gesprek. Ik kon nog niet reageren op een datum en tijd en ik vroeg of ik terug kon bellen, dat kon niet maar zij beloofden mij terug te bellen.

Woensdag werd mijn vriendin teruggebeld. Zaterdag 13 december konden we om 12 uur naar Schiphol komen.
Vrijdag 12 december kregen we een brief van TVS (= THE VACATION STORE) met de uitnodiging; we moesten rekening houden met een presentatie van 90 minuten er was een route beschrijving bij en bij parkeren een waarschuwing maximaal 30 minuten gratis parkeren (geprek 90 minuten dat kost dus geld terwijl bij het tweede telefoontje toegezecht is dat het parkeren voor ons gratis was)

Natuurlijk waren we bij het eerste telefoontje al zeer sceptisch,
GRATIS verblijf in een hotel in Spanje of Canarische eilanden? ik weet dat het kan, dan moet je gewoon veel te veel betalen voor de verplichte maaltijden of via hun de veel te dure retourvlucht laten regelen. Via deze website kwamen we er dus achter dat lid worden, voor veel te veel geld, van zo'n organisatie ook nog een optie is.(Wat nu als ik lid ben en ze zijn met de Noorderzon vertrokken?)

Ik heb net een e-mailtje gestuurd dat ze ons morgen zaterdag 13 december niet hoeven te verwachten.

Even ter afsluiting in de uitnodigings brief van staat niets over lid worden of over verplichte maaltijden en/of over de vluchten.
Er staat letterlijk : Na een vrijblijvende presentatie van ons nieuwe vakantieconcept, bieden wij u zoals beloofd , een gratis verblijf aan voor u en uw gezin in een van onze toplocaties. Deze vakantieresidenties zijn gelegen in .a. Spanje en op de Canarische eilanden.
De voorwaarde om deel te nemen aan deze promotie is dat u samen met uw parner komt en de presentatie van ongeveer 90 minuten bijwoont, dit alles onder het genot van een kopje koffie of thee.
verder hun web adres :www.thevacationstore. nl

Misschien is het wel zuivere koffie maar een vakantie GRATIS EN VOORNIETS we kunnen het ons niet voorstellen
Groet Gaston & Yvonne

veronique

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door veronique »

@Gaston.........goed dat je maar niet gegaan bent hoor. Ik heb inderdaad uitgerekend dat mijn vriendin........net zo goed een reis had kunnen boeken bij een reisbur. en dat gratis reisje.........krijg je alleen als je de bij de presentatie bent geweest. Maar anders ga je erheen en sta je gewoon heeeeeeeel sterk in je schoenen en zeg je tegen het aanbod om lid te worden gewoon neeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Ben benieuwd.........
Maar lid worden...?? zou ik niet doen.


@NIKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA......hahaha ja inderdaad.....een luxe probleem.....waaaaar gaan we nu weer in hemelsnaam naar toe??
Anders boek je eens een cruise?? Is echt heeeeeeeerlijk bevallen hoor.
Wij gaan dit zeker nog eens doen, maar dan een ander gebied.
En jaaaaaaaa vanavond gaan we weer bubbelen hoor. Nu gaan we eerst even naar dorp........naar de italiaan en nadien nog effe wat kopen kopen hahaha......effe neuzen voor de badkamer.....leuk frutsel iets ofzo.
Nou fijn weekend als ik je intussen niet meer lees........

doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

PhaE

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door PhaE »

Een paar jaar geleden was ik op vakantie met mijn (toenmalige) vriendin.

Op straat aangesproken, kraslootje open gekrast, natuurlijk de hoofdprijs..
In de taxi, en inderdaad, mooie verhalen en dergelijke.
Mijn vriendin was helemaal door het dolle, dit moesten we doen!

Nu zit ik hier, dik 3 jaar later, met een vette persoonlijke lening van nog ongeveer 15.000 euro.
Heb al -tig keer opgegeven dat ik het wil verkopen, maar krijg geen reactie terug..

Het gaat hier om Interval International op Ibiza..
( www.intervalworld.com)

Echt, heb ervan geleerd, en mensen:

Als het te mooi om waar te zijn lijkt, dan IS het ook te mooi om waar te zijn!

Interval International staat niet op die Zwarte lijst, maar erg makkelijk over de verkoop zijn ze niet.

reislustig
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 jul 2003 20:05

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door reislustig »

Na jouw bijdrage een paar keer gelezen te hebben, moet ik je zeggen NIET te begrijpen wat je bedoelt. Je rept over een resortpresentatie in Mallorca waar jij blijkbaar ter plekke een koopovereenkomst hebt getekend. Dat kan evenwel nooit met Interval International zijn geweest...Interval heeft nl. zelf geen resorts in bezit, maar is de ruilorganisatie voor bezitters en eigenaars in resorts. Je kunt dus, gesteld dat je van je timeshare afwilt, hiervoor niet bij Interval International terecht.
Ook is niet duidelijk wat je nu precies hebt aangeschaft. Als jij mij meedeelt in welk resort, je wat hebt aangeschaft tegen welke prijs dan kan ik op basis van mijn kennis en ervaringsgegevens een indicatie over de verkoopprijs aan je geven. Bedenk daarbij wel dat je de marketingkosten die in je originele verkoop meebetaald hebt, van de door jou te realiseren verkoopprijs moet aftrekken. Ook belangrijk voor de verkoopwaarde van je timeshare is de jaarlijkse onderhoudsbijdrage, cq. servicefee. Wat was die bij de aanschaf en wat is die bijdrage nu per jaar?
Wat me in je bijdrage ook verbaasd is dat je niets zegt over wat je precies de afgelopen drie jaren met je timeshare hebt gedaan. Hebben jij en je vriendin er gebruik van gemaakt? Hoe is dat bevallen?
Ik ben graag bereid om je terzake van advies te dienen, maar dan moet ik wel eerst alle 'facts & figures' kennen. Ik ben daarom benieuwd naar je reactie!

PhaE

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door PhaE »

Okay, iets meer uitleg :)

Je hebt gelijk, Ik heb meestal contact met Interval International, vandaar dat ik automagisch die naam noemde.

Het resort zelf is een moeilijke naam, ik geloof "Et Aldea Bonzai" op Ibiza. Het gaat om week 51 (deze week dus), en het heeft ons toendertijd 19.200 GULDEN gekost, oftewel 8728 Euro.
Afgelopen drie jaar heb ik niets met mijn timeshare gedaan, ben meer bezig geweest met geregel met mijn Ex, aangezien ze niet wilde betalen (servicekosten e.d.), maar wel ernaartoe wilde. En mede door andere (minder prettige) gebeurtenissen aldaar trok het idee om gezellig naar Ibiza te gaan mij niet aan.
Bijdrage/Servicekosten is ongeveer 1 keer per jaar, en dan iets van 350 Euro.

Ik wil wel ff kwijt dat het contact met Interval International erg goed is, duidelijk, vriendelijk, etc.
Alleen met het eigenlijke resort zelf is 2 keer bagger. Spreken geen tot weinig engels, begrijpen vaak niet waar je het over hebt, etc.
Erg jammer!

Toevallig ben ik gisteren gebeld of ik dit jaar nog kwam, ookal ben ik bezig met de verkoop. Toen is me dus ook duidelijk geworden dat hun alles netjes doorgestuurd hebben naar Ibiza, en daar heb ik niets meer van gehoord. Ze kon me wel vertellen over een organisatie die weken opkocht, en heeft me een telefoonnummer daarvan gegeven. Ik heb nog niet gebeld, weet iemand misschien of dat wat is?
Het gaat om "Worldwide Timeshare Hypermarket"

Alvast bedankt voor jullie reactie, erg blij dat ik een keertje serieus genomen wordt!
Meestal is de reactie iets van 'tja, dom van je' en that's it.

Het timeshare-principe vind ik op zich best een goed idee, alleen heb nu gewoon het geld er niet voor, en daarboven op nog een dikke aflossing van 400 euro per maand op de lening die ik heb moeten nemen om het te betalen. Maar daar gaat het hier nu niet om :)

reislustig
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 jul 2003 20:05

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door reislustig »

Dank voor je uitgebreide reactie. Jammer dat het allemaal zo gelopen is...Ik heb even op de website gekeken en gezien dat 'jouw' resort in Ibiza onderdeel is van een grotere club met meerdere resorts. Bovendien viel me metten op dat het een dubbele affiliatie betreft: zowel bij Interval International als RCI. Op zich is dat een goed teken, want het komt de ruilbaarheid alleen maar ten goede. Wat ik nog niet weet en wel moet weten om meer gericht advies te kunnen geven is wat je hebt gekocht voor die bijna 20.000 gulden. Gaat het om een studio/ 1-slaapkamer/2-slaapkamer appartement. Ook van belang is te weten of je bij bent met de jaarlijkse fee. Je hebt toch geen achterstanden he, want anders ben je voor je er zelf erg in hebt weer van die week af. Veel resorts hanteren daarvoor een periode van 1-1.5 jaar. Betaal je in die tijd je serficefee niet dan vervalt contractueel je gebruiksrecht en neemt het resort het weer op in de eigen inventaris. Is je week 51 trouwens een vaste week? Of heb jij floating time? Ik hoor graag meer!

PhaE

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door PhaE »

Ik heb een 1-slaapkamer appartement, waar 4 personen kunnen slapen. (2 in de slaapkamer, 2 in de woonkamer op de (slaap)bank))
Eigen balkon, is in een soort dorp-vorm gegoten, met eigen zwembad voor de resort mensen, ziet er wel erg leuk uit allemaal, en ligt ook nog vlak bij de grootste jachthaven van Ibiza. Da's dus allemaal wel goed geregeld.
Heb geen achterstanden in betalingen, dat wordt altijd netjes voldaan.
Geen idee of ik floating heb, ik heb toendertijd week 51 gekocht, en heb nu dus sowieso - als ik niets doe - elk jaar het recht om in die week naar Ibiza te gaan.
Mocht ik ergens anders heen willen, of een andere week ernaartoe willen, dan moet ik mijn week "depositen"en opgeven wanneer ik waarnaartoe wil.

Het resort zelf is een 5-sterren resort, ze hebben ook "golden crown"-appartementen. Mocht ik alles op tijd hebben aangegeven, en ergesn naartoe willen, dan krijg ik ook minimaal een 5-sterren 1 kamer apartement. Mochten die niet beschikbaar zijn, kan het dus zelfs zijn dat je een golden crown (zogenaam 6 sterren eigenlijk) penthouse krijgt voor hetzelfde geld :)

Is allemaal goed geregeld hoor, dat zeker!
Misschien dat ik over een paar jaar wel weer in de timesharing ga, maar nu wil ik er eerst vanaf :)

Ik hoop dat je zo weer wat meer kan..
Dat van die dubbele affiliatie wist ik niet. Ook geen idee wat het inhoudt, hehehe..

reislustig
Berichten: 17
Lid geworden op: 28 jul 2003 20:05

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door reislustig »

Op zich heb je een goede timeshare. Week 51 is op zich niet slecht al zou week 52 (waarin Kerstmis en Oud/Nieuw vallen nog beter zijn geweest. Dan heb je echt een topweek. Wat betreft de resale: mijn voorstel is om alleen in zee te gaan met partijen die pas willen afrekenen als er een concrete koper is. Betaal dus nooit vooraf, zelfs geen inschrijvingsfee o.i.d. Heb je zelf een reële prijs in gedachten? Als dat zo is dan kan ik op termijn wellicht voor je bemiddelen volgens het 'no cure, no pay principe'. Laat het me maar weten. Je kunt mij ook mailen: [email protected]. Wat mijn eigen achtergrond betreft: ik ben een nieuwe onderneming begonnen die raakvlakken met producten als timshare heeft. Voorop staat daarbij absolute transparantie naar de klant toe. In dat kader werk ik aan een programma waarbij potentiëel geïnteresseerden volkomen vrijblijvend timeshare resorts kunnen bezoeken. Zij betalen normaal voor hun verblijf, maar worden contractueel gevrijwaard van elke presentatieverplichting. Zo kunnen zij zonder enige drang of druk zelf ervaren of timeshare voor hun interessant is/kan woden. Het geeft de klanten bij reële interesse bovendien de zekerheid van een in Nederland gevestigd aanspreekpunt. De eerste ervaringen zijn zonder meer positief te noemen. Het bewijs dat het product timeshare wel degelijk levensvatbaar is, ook in Nederland, mits welke vorm van harde verkooptechnieken op voorhand wordt uitgesloten. Ik hoor van je!

PhaE

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door PhaE »

Email is in de maak, en, tegen de tijd dat je dit leest ook al wel onderweg of aangekomen denk ik :)

Dank voor al je hulp!

veronique

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door veronique »

@phaE

Nou ik hoop dat je er van af komt op een e.o.a. manier hoor.
Zo zie je maar dat er best wat mensen aan zoiets vast zitten.
We zijn wel wakker geworden door dit soort vermeldingen hoor.
Succes en ik hoop dat hij je kan helpen!
groetjes 8)

Fam : Korbmacher

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door Fam : Korbmacher »

Hallo
Ik wil even reageren op de gratis vakantie in spanje..
Mijn ouders zijn in spanje geweest in Torremolinos.
Zij kregen door een bedrijf genaamd Atlantis ook gratis reisaanbod en dat ze wel lid moesten worden.
NU BLIJKT OOK HUN EEN OOR AANGENAAID TE ZIJN.
DUS WIE ZIJN OOK DOOR DAT BEDRIJF IN DE BOOT GENOMEN?
WIJ GAAN NU STAPPEN ONDERNEMEN DMV ADVOCATEN, DUS HOE MEER INFO EN GEDUPEERDE MENSEN DES TE BETER.
IK HOOP NIET DAT ER TEVEEL MENSEN GEDUPEERD ZIJN, MAAR MET MEER MENSEN STAAN WE STERKER.

GRAAG REACTIES
MVG
FAM: KORBMACHER

AFRAUK

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door AFRAUK »

WIJ ZIJN WEL TEVREDEN MET DE VAKANTIES VAN VACATION STORE AL 2 MAAL SCHITTERENDE VAKANTIE WEKEN GEHAD , MENSEN MOETEN EENS OPHOUDEN MET zeuren , OF JULLIE NU MET EEN REISBURO GAAN OF NIET , zeuren DOEN JULLIE TOCH , IN DIT ALTIJD GEZEIK . GENIET EN **** NIET ALTIJD OVER GELD , WIJ ZIJN TEVREDEN AL ZOU HET 2 MAAL ZOVEEL KOSTEN , GAAN JULLIE MAAR IN DIE 3 STERREN vervelend APPART3EMENTEN ZITTEN KUNNEN JULLIE WEER zeuren , ZIE ALLE **** STORIES OVER REIS BUROS , NET OF HUN ER IETS AAN KUNNEN DOEN , BETAAL WAT MEER EN KIES WAT LUXE , JE RIJDT EEN OUDE FIETS OF EEN BMW. MAAK OP ZICH NIETS UIT MAAR **** DAN NIET , JE KIEST ER ZELF VOOR .

AFRAUK1

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door AFRAUK1 »

WIJ ZIJN WEL TEVREDEN MET DE VAKANTIES VAN VACATION STORE AL 2 MAAL SCHITTERENDE VAKANTIE WEKEN GEHAD , MENSEN MOETEN EENS OPHOUDEN MET MAUWEN, OF JULLIE NU MET EEN REISBURO GAAN OF NIET , MAUWEN DOEN JULLIE TOCH , . GENIET EN MAUW NIET ALTIJD OVER GELD , WIJ ZIJN TEVREDEN AL ZOU HET 2 MAAL ZOVEEL KOSTEN , GAAN JULLIE MAAR IN DIE 3 STERREN vervelend APPARTEMENTEN ZITTEN KUNNEN JULLIE WEER MAUWEN , ZIE ALLE MAUW STORIES OVER REIS BUROS , NET OF HUN ER IETS AAN KUNNEN DOEN , BETAAL WAT MEER EN KIES WAT LUXE , JE RIJDT EEN OUDE FIETS OF EEN BMW. MAAK OP ZICH NIETS UIT MAAR MAUW DAN NIET , JE KIEST ER ZELF VOOR .

strijdbaar!
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 dec 2004 21:19

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door strijdbaar! »

Mensen die een contract hebben getekend, kunnen hier binnen 8 dagen zonder opgaaf van redenen weer vanaf met een aangetekende brief. Een eventuele aanbetaling dien je retour te krijgen. Lukt het niet, probeer dan via Interpay (bankpasje) of je creditcard-organisatie het geld terug te laten boeken.
Mensen die al op reis zijn geweest maar ontevreden zijn over de accomodatie of de beschikbaarheid, zijn mogelijk opgelicht. In dat geval kun je via de rechter je geld terugkrijgen, ook na jaren. Diverse mensen hebben bij de rechtbank Haarlem zaken gewonnen tegen TVS en krijgen hun geld en de proceskosten terug, ook al zijn ze al op reis geweest.
Dat er mensen tevreden zijn is prima, maar dat er mensen belazerd worden, is ook een feit. Oplichten is een vak en je bent geen sufferd als je er intrapt. Laten we elkaar als consumenten juist steunen tegen deze praktijken.

Gesloten