LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone internet en vast bellen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
aardjee

Re: Vodafone internet en vast bellen

Ongelezen bericht door aardjee »

maar geen rechtszaak gehad zo te lezen, dus dat is jouw veronderstelling

Kootjuh

Ongelezen bericht door Kootjuh »

Hoe heb jij het opgelost Wolter? Mobiel bellen? Kost klauwen met geld!!!

Wolter32

Ongelezen bericht door Wolter32 »

Toen ik zij tegen ze dat ik dit openbaar zou maken
mocht ik me resttermijn voor internet met 50% korting afkopen
en dat heb ik gedaan , geen zin in slepende rechtzaak waarbij men steeds in beroep kan gaan. De praktijk weet in na overleg met advocaat.
Had al internet/telefoon van UPC , Vodafone zou een back-up DSL-lijntje en een 2e nummer moeten dienen dus zit niet zonder.

Mimi mama

Ongelezen bericht door Mimi mama »

Lieve mensen,
na een hoop gehaal en trek met de gasten van Vodafone(alweer) is er weer licht in de duisternis!!!!Ik heb wederom met Vodafone gebeld, nadat ik een boze mail naar ze had verstuurd. Medewerker Vodafone zegt tot mijn GROTE verbazing dat hij best snapt dat ik gefrusteerd ben om dit hele gebeuren!!!tja...
Anyway, hij raadde mij aan een mail te sturen naar "[email protected]" en daarin mijn verhaal opnieuw vertellen en aangeven dat ik het abonnement wilde beeindigen! Heb ik gedaan, gisteren en HOERAAA!!! Vandaag een mail van ze ontvangen dat ze mijn opzegging bevestigen, er zullen GEEN kosten in rekening worden gebracht en de kosten die ik mobiel gemaakt had door Vodafone te bellen zullen worden vergoed als ik een specificatie opstuur. Niemand zo blij als ik!!! Kootjuh, misschien kun je het ook proberen via het e-mail adres hierboven? Mensen, bedankt nogmaals voor jullie medeleven!!!

dartlrd

Ongelezen bericht door dartlrd »

Nou beste mensen, hier kan ik nog overheen hoor. Ik zit sinds de overstap naar Vodafone vast bellen en internet op 15 december 2011 ook zonder telefoon. 5 weken dus inmiddels. Uit de mailtjes van klantenservice blijkt ook alleen maar dat ze nog steeds bezig zijn "te achterhalen waar de telefoonnummers blijven". Echt waar.
Heb ze nu de tijd gegeven tot 25/1 om het op te lossen. Je kan inderdaad makkelijk weer opzeggen wegens niet nakomen van contractuele verplichting. Ik ben alleen wel bang dat ik mijn oude telefoon nummer nooit meer terug krijg door die chaos daar.

Lijkt me op dit moment erg onverstandig om naar deze aanbieder over te stappen. Overigens nemen ze wel gewoon nieuwe klanten aan. Dat dan weer wel.

Kootjuh

Ongelezen bericht door Kootjuh »

Beste minimama,

Heb je ook je oude nummer teruggekregen, of moest je bij je nieuwe provider een nieuw nummer kiezen? Ik heb overgezet voor mijn ouders. Nummer als sinds het begin van telefonie in de familie. Die willen we liever niet kwijt. Zoiets wordt deel van je identiteit als familie als het ware.

dartlrd

Ongelezen bericht door dartlrd »

Nummerbehoud:
Vodafone klantenservice bevestigt dat mijn oude telefoonnummer nog bij de vorige provider (Tele2) "hangt". Bij een nieuwe overstap, ga ik vandaag regelen, zou dat dus zonder probleem bij Tele2 opgehaald kunnen worden. Duidt er in elk geval wel op dat het probleem bij Vodafone Vast puur administratief is.
Ik zal nog melden hoe dit afloopt.

Mimi mama

Ongelezen bericht door Mimi mama »

[quote="Kootjuh"]Beste minimama,

Heb je ook je oude nummer teruggekregen, of moest je bij je nieuwe provider een nieuw nummer kiezen?

Hallo kootjuh,
Ik heb tijdelijk een ander nummer en volgens de nieuwe provider heb ik vanaf 30 januari mijn oude nr. weer.
Trouwens, dit moet ik ook nog even melden; Mijn oude provider zou door Vodafone worden opgezegd, hebben ze dus niet gedaan!!! Nu heeft de oude provider dus aangegeven dat ze nog een maand zullen afschrijven (in totaal dus 2 maanden, dec en jan.) Natuurlijk heb ik weer een boze mail naar Vodafone gestuurd met het vriendelijk doch dringend verzoek, deze 2 maanden te betalen aangezien het hun fout is. Wat een ellende met die gasten!!!

raymonn

Ongelezen bericht door raymonn »

Hallo,

Ook ik ben de pineut. De overstap ging snel (slechts 10 dagen), echter ik kan alleen op internet en dus niet meer bellen of gebeld worden. De klantenservice houdt je aan het lijntje, morgen zou er weer meer bekend moeten zijn.....ja ja....

Henk B.

Ongelezen bericht door Henk B. »

Beste mensen ik hoef er niets aan toe te voegen jullie hebben dezelfde problemen als ik ook. Dus gewoon eentje meer in de lange rij.
Ik snap niet dat zoiets kan en mag.
Vodafon kan :shock: het beste bij het contrakt een groote doos antidepressiva toegeven. Die heb je na korte tijn bij vodafon wel nodig.
Ik was voor de tijd bij Tele2 en heb in 6 jaar tijd twee maal gebeld.

Sterkte ermee.

Gesloten