LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Apotheek rekent "boete" voor halen recept op zaterdag.

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Bob Schurkjens

Re: Apotheek rekent "boete" voor halen recept op zaterdag.

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Je maakt een hoop gekkigheid mee op dit forum, dat is zeker. Ik neem nog een pilletje :wink:

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Zippy1970 schreef:Dus alvorens ik met mijn receptje naar de apotheker ga, moet ik mij eerst verdiepen in de rol van de NZA?
Dat werd niet gezegd. Doch, je had kunnen weten dat er extra kosten aan verbonden hadden kunnen zijn. En je had niet hoeven wachten totdat je medicijnen daadwerkelijk op waren voordat je wist dat je nieuwe nodig had.
Pech dat je nu extra moest bijbetalen, en ik deel jouw mening dat het behoorlijk zot is in deze tijd waarin vaak beide partners werken dat apotheken zo beperkt open zijn, maar uiteindelijk ben je zelf verantwoordelijk voor tijdig je medicijnen aanvullen en betrof het geen onvermijdbare noodsituatie waarin je terechtkwam.

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

Wat een onzin. Wat een ongelooflijke onzin. Dus alvorens ik met mijn receptje naar de apotheker ga, moet ik mij eerst verdiepen in de rol van de NZA? 'Tuuuuuurlijk. Doe je wel het licht uit voor je slapen gaat? Welterusten.
Zippy dit antwoord sloeg op de reactie van Bob je leest weer eens niet goed.
Ik ben net wakker heb afgelopen weekend 's nachts gewerkt betaald mijn werkgever 50% boete over.
En inderdaad je zou je vooraf eens meer moeten gaan verdiepen hoe tarieven in de overheid/zorg e.d. tot stand komen voorkomt dit soort vraagstellingen en frustaties uwerzijds.Je kunt wel roepen onzin onzin maar dat is helemaal aan u zelf te wijten

gr Henk

Gesloten