Pagina 2 van 3

Re: Cashback Samsung keert geen geld uit

Geplaatst: 18 apr 2012 16:44
door anne131
het wordt nog erger. ik had dus gemaild hun antwoord sloeg kant nog wal, keek nog eens wat beter en stond in de aanhef beste mevrouw Kammen, nou ik kan je vertellen, zo heet ik niet.
de link in de email waar ik op kon klikken als i niet tevreden was werkte niet - vanaf diverse pc's geprobeerd.
de contact pagina op de website werkte gisteren ook niet, dus ik 2x een tweet gestuurd, maar ik word gewoon genegeerd.

ik heb overdag ivm werk geen mogelijkheid te bellen en ik krijg op deze manier gewoon geen gehoor. het gaat me niet eens zozeer om die 20euro, dat overleef ik wel, maar ik vind doe zo ontzettend klant onvriendelijk. op twitter reageren ze alleen maar op goednieuwsberichten lijkt het.

wat een onzettend slechte zaak. gaat radar hier iets aan doen??

Re: Cashback Samsung keert geen geld uit

Geplaatst: 18 apr 2012 20:33
door konobv
29 januari kochten wij bij de Mediamarkt een samsung eco bubbles wasmachine.
Op de site zagen wij dat er een cashback actie was van 50 euro. 30 januari hebben wij het aanmeldformulier en de benodigde streepjescode naar Samsung gestuurd. Ik heb 2 keer een e-mail gestuurd naar de helpdesk en daar op kreeg ik een standaard antwoord dat ze de gegevens verwerkt hadden en dat er binnen 4 weken het geld gestort zou worden.Onderhand is het al bijna 3 maand geleden en tot op heden hebben wij nog steeds niets ontvangen. De wasmachine werkt prima maar dat kan ik van deze actie niet zeggen.

Re: Cashback Samsung keert geen geld uit

Geplaatst: 18 apr 2012 21:54
door wean
Na lang wachten vandaag eindelijk de 150 euro aan cashback op mijn bankrekening gestort

Re: Cashback Samsung keert geen geld uit

Geplaatst: 20 apr 2012 18:34
door dehans1963
op 28-1-2012 ook een wasmachine gekocht van samsung zou € 150,- cashback op zitten, alles netjes ingevuld en opgestuurt.
na de zgn 4 weken tijd die ze nodig hadden heb ik ze gemaild op 19-3-2012 standaard antwoord gekregen:

Geachte heer/mevrouw,
We hebben uw aanvraag ontvangen en verwerkt.
Ons streven is om het bedrag binnen vier weken na verwerking van uw aanvraag over te maken onder vermelding van Acties.nu
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

Helpdesk | Acties.nu
Email: [email protected]

en natuurlijk nog steeds geen geld.

Schandelijk gedrag vind ik het.
en Samsung onwaardig, ben benieuwd als de hoge heren daar dit wisten dat er ergens een manager van hun, de naam Samsung zo te grabbel gooit als onbetrouwbaar.

Re: Cashback Samsung keert geen geld uit

Geplaatst: 23 apr 2012 13:28
door gstarmen21
Samsung beloofd mij een irischeque ter waarde van €25 maar ik heb nog steeds niet ontvangen. Via twitter reageren ze niet terug.

Re: Cashback Samsung keert geen geld uit

Geplaatst: 23 apr 2012 21:15
door anne131
Ik heb via twitter contact weten te leggen, ze gebruiken meerdere accounts daar, ook erg lastig. heb email adres gekregen en ben gaan mailen. heb bon ingestuurd en ze vroegen me naar m'n bankrekening. dus ik hoop dat het goed komt.

fingers crossed


voor jullie hier ook het email adres en het twitter account

twitter: @Samsung_NL

email: [email protected]

succes allemaal

Re: Cashback Samsung keert geen geld uit

Geplaatst: 23 apr 2012 21:20
door gstarmen21
Heeft iemand al een bioscoop bon of irischeque van samsung ontvangen?
Ik heb de beloofde irischeque nog niet ontvangen terwijl ze 2 weken geleden mij beloofden dat ze het in die week zouden sturen.

Re: Cashback Samsung keert geen geld uit

Geplaatst: 01 mei 2012 11:29
door dehans1963
dehans1963 schreef:op 28-1-2012 ook een wasmachine gekocht van samsung zou € 150,- cashback op zitten, alles netjes ingevuld en opgestuurt.
na de zgn 4 weken tijd die ze nodig hadden heb ik ze gemaild op 19-3-2012 standaard antwoord gekregen:

Geachte heer/mevrouw,
We hebben uw aanvraag ontvangen en verwerkt.
Ons streven is om het bedrag binnen vier weken na verwerking van uw aanvraag over te maken onder vermelding van Acties.nu
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

Helpdesk | Acties.nu
Email: [email protected]

en natuurlijk nog steeds geen geld.

Schandelijk gedrag vind ik het.
en Samsung onwaardig, ben benieuwd als de hoge heren daar dit wisten dat er ergens een manager van hun, de naam Samsung zo te grabbel gooit als onbetrouwbaar.

Naar aanleiding van het telefoonteam van Radar in de uitzending van 16-4-2012,
heb ik nogmaals een mail gestuurd naar het emailadres wat Radar aangaf om klachten hierover te melden ( [email protected] ),
maar helaas na 8 dagen nog steeds geen respons... :(

Re: Cashback Samsung keert geen geld uit

Geplaatst: 01 mei 2012 15:45
door wouter1971
Hallo Hans, ik heb precies dezelfde ervaring. Ik krijg ook 150 euro terug maar wanneer is onduidelijk. Samsung verschuilt zich elke keer achter Acties.nu en communiceert ook met Acties.nu op dezelfde manier als wij, via email dus.

Ik zit nu al 3 maanden te wachten op 150 euro!!!
Eerst precies dezelfde email als jij op 15 maart, met het duurt nog maximaal 4 weken. Vervolgens in half april nog maar eens gevraagd wanneer men nu eindelijk eens gaat overmaken. Vandaag 1 mei reactie van Acties.nu dat men helaas geen datum kan aangeven en men doet hun best de actie zo snel spoedig mogelijk af te handelen.
Zojuist maar weer eens Samsung zelf gebeld, men kan zien in het systeem dat ik er recht op heb en dat het is goedgekeurd en ze gaan nu weer contact opnemen met de Actie afdeling(!?!?!) om een beter antwoord te krijgen wanneer er betaald gaat worden.

Ik heb een wasmachine en een droger gekocht van Samsung, maar echt dit doe ik nooit meer. Zo compleet onbetrouwbaar, daar ga ik geen zaken meer mee doen in de toekomst.

Re: Cashback Samsung keert geen geld uit

Geplaatst: 07 mei 2012 21:45
door samoplichterssung
In januari een 3D LED 6500 tv van Samsung gekocht met een 3D HD speler van meer dan 2000 euro met natuurlijk de belofte van Mediamarkt dat we geld van Samsung terug zouden krijgen, iets van 125 euro. Natuurlijk net als alle andere gedupeerden niets teruggekregen.
Ik vraag me af of er überhaupt wel iemand iets heeft terug gekregen.

Ik vind het echt een onsmakelijke aktie van Samsung en snap niet dat ze hun klanten niet tegemoetkomen. Ik denk niet dat ik ooit nog iets van ze koop tot ik mijn geld krijg. Het is dat ze leuke spullen maken en ik mijn tv niet kwijt wil, anders had ik hem teruggebracht en een tv van een ander merk kopen.

Weet iemand waar we terecht kunnen bij een site van Samung ofdat er een telefoonnummer ofzo bestaat? Ik lees dat vele manieren al niet meer werken.

Echt belachelijk, van mijn part mag alle media in Nl zich hierop richten!

Re: Cashback Samsung keert geen geld uit

Geplaatst: 07 mei 2012 21:56
door wean
wean schreef:Na lang wachten vandaag eindelijk de 150 euro aan cashback op mijn bankrekening gestort
Ik heb dus mischien geluk gehad.

Re: Cashback Samsung keert geen geld uit

Geplaatst: 07 mei 2012 22:06
door gstarmen21
Ik heb dan ook geluk dat ik de cashback heb ontvangen.
Ik heb inmiddels ook de beloofde irischeque op vrijdag 4 mei 2012 gekregen van Samsung

Re: Cashback Samsung keert geen geld uit

Geplaatst: 07 mei 2012 22:49
door dehans1963
vandaag geld teruggekregen na plaatsen artikel op de website klacht.nl
het is daar behandeld en opgelost, eindelijk.

Re: Cashback Samsung keert geen geld uit

Geplaatst: 03 jul 2012 22:32
door Motormuis77
op 29-6 ook een brief ontvangen van acties.nu dat 'De streepjescode' ontbreekt, ze geven in de brief niet aan welke ze bedoelen en hoe ze deze willen ontvangen.

Al 3 maal een e-mail gestuurd naar [email protected] met leesbevestiging, maar nog steeds geen enkele taal nog teken. Dit vind ik, voor een bedrijf wat alleen communicatie per e-mail eist, onacceptabel. Stuur desnoods een auto reply waarin de te verwachten reactie tijd staat.

Ik moet voor 15 juli de streepjescode op een of andere manier naar hun toe sturen, ze hebben ook geen referentie oid meegeven of een tav. :(

Al met al diep betreurenswaardig voor een bedrijf als Samsung om met zo'n bedrijf als acties.nu in zee te gaan. Het geeft een heel naar gevoel om zo genaaid te worden met een actie die eigenlijk gewoon niet wil uitkeren.

Re: Cashback Samsung keert geen geld uit

Geplaatst: 03 jul 2012 22:36
door rozemarijntje
Streepjes code op de doos!!!

Ik heb 2 x mee gedaan en beide keren precies gedaan wat ze vroege en binnen een week was het geregeld!! Goed lezen wat ze willen en dan pas alles opsturen.

Online invullen
Streepjescode erbij
Bon kopiëren en de hele handel opsturen naar adres wat bij die actie hoort..

Re: Cashback Samsung keert geen geld uit

Geplaatst: 04 jul 2012 07:51
door konobv
Ik heb begin mei de cashback op mijn rekening gehad. Eindelijk na ruim 3 maanden.

Re: Cashback Samsung keert geen geld uit

Geplaatst: 04 jul 2012 22:21
door Motormuis77
Ik heb via klacht.nl een klacht aangemaakt en daar heeft samsung webcare keurig netjes en snel op gereageerd, op de mailtjes naar [email protected] wacht ik, naar verwachting tot sint juttemis, nog steeds op antwoord.

Misschien ben ik als ict-er ook wel te modern voor de post geworden, ik heb ook nooit postzegels in huis. Dus zo'n actie die waarbij je via internet een formulier download en opstuurt is wel erg ouderwets haha.

Maar ik heb ze , zoals ze nu wel duidelijk aangaven, een foto gemailed van het serienummer van mijn tv.

Re: Cashback Samsung keert geen geld uit

Geplaatst: 14 aug 2012 20:55
door Anouklaurier
Ik heb een telefoon gekocht van samsung met de cashback actie in februari 2012. Ik heb alles opgestuurd wat ik moest opsturen, maar ik heb nooit wat teruggekregen. Volgens samsung hebben ze nooit mijn brief ontvangen met kopie van het aankoopbewijs en dergelijke. Ik heb er volgens hen geen recht meer op.

Re: Cashback Samsung keert geen geld uit

Geplaatst: 15 aug 2012 18:53
door Motormuis77
je zou het nog kunnen proberen via http://www.klacht.nl/

werkte bij mij in iedergeval wel :) en onder het mom, nee heb je, ja kan je krijgen.. kan je het altijd proberen :D

Re: Cashback Samsung keert geen geld uit

Geplaatst: 23 aug 2012 14:18
door Fred Resoort
Op 25 januari 2012 kocht ik bij Mediamark Den Haag een Samsung 3D-LED TV uit de 8000 serie waarbij de CashBack actie gold. Op 27 januari de aankoopbon met actiecoupon opgestuurd naar Samsung, precies zoals de voorwaarden.
Volgens Samsung zou je het CashBack bedrag (150 euro) binnen 4 weken op je rekening gestort krijgen. Begin mei heb ik contact gezocht met Samsung om aan te geven dat ik nog steeds niets had ontvangen, er bleek een achterstand in de administratie wegens grotere belangstelling dan verwacht.
Op 29 mei kreeg ik bericht dat het bedrag was op mijn rekening zou zijn bijgeschreven, wederom niets!
Op 12 juni weer contact opgenomen, het geld zou binnen 3 dagen overgemaakt worden, alles was afgerond, helaas!
Op 18 juni ontving ik een bevestiging dat het CashBack bedrag was overgemaakt, NIETS!
Op 21 juni gebeld met klachten afhandeling, de 25e bevestiging gekregen dat de cashback was bijgeschreven, NIETS!
Op 13/7 een rechtstreekse brief naar de salesmanager,ik wacht nog steeds!

Dan maar weer telefonisch contact opgenomen met Samsung, wat schetst mijn verbazing?!
Het geld zou eind april toch zijn overgemaakt naar mijn rekening, alleen heb ik nooit iets ontvangen.
Dat vonden ze (Alex/Sander) ook wel vreemd, het zou wéér worden uitgezocht.
Na overleg blijkt dat het geld toch was overgemaakt, alleen naar een voor mij totaal onbekend nummer!
Al mijn gegevens heb ik goed ingevuld op het actieformulier, maar mijn rekeningnummer klopte ineens niet meer?
Voor Samsung was het daarmee afgehandeld en konden mij niet verder helpen.
Ik kreeg vanaf dat moment ook totaal geen reactie meer op mails, ik werd dus min of meer voor leugenaar/fraudeur bestempeld. Zij maken een 'fout?' en ik moet het nu zelf maar uitzoeken!
Voor hun is daarmee misschien de kous af, voor mij begint het nu pas.
Ik laat het er niet bij zitten en ga net zo lang door tot ik krijg waar ik recht op heb.

Heb dit ook gemeld bij klachtenkompas.nl van de consumentenbond die zich er ook mee bezig gaan houden.
Ik ben al benaderd om het hele verhaal incl. alle correspondentie met Samsung op te sturen, het bleek een interessant artikel voor de consumentengids. Ik kan niet wachten...

Fred Resoort