oke emmy excuses aanvaard
Er is bij de bank en bij de makelaar nagevraagd of de NHG in dit geval de rest schuld zou betalen,dit is inderdaad zo.
Hier was wel een samenlevingsovereenkomst voor nodig ,maar de NHG zal na verkoop dit individueel bekijken ,dit is ook 1 van de redenen dat mijn zoon voorlopig de hypotheek alleen zal gaan betalen om betalingsachterstand te voorkomen en zeker een executie veiling want als de rest schuld niet door de NHG wordt betaald hebben beide maar helemaal de ex een groot probleem omdat de restschuld gedeeld zal worden door 2 ,en die restschuld zal enkele 10 duizenden euro's zijn.
Bingo dus. En dat op de lange baan schuiven moest dan maar door de ex van je zoon bekostigd worden? Ik kan haar geen ongelijk geven dat ze niet meer betaald.
nee hoor ,hier is allang geen sprake meer van ,en bovendien betaald ze pas sinds deze maand niet meer omdat ze geen werk heeft.
mijn zoon heeft ook tegen haar gezegd in het begin,dat het wat hem betrof het niet snel verkocht hoefde te worden,ze wist hoe hij hierover dacht.
maar dit is helemaal niet meer aan de orde nu.
en moeders is niet dominant in de relatie hoor ,maar goed ik weet voor mezelf hoe de vork in de steel zit en dat ik geen enkele rol heb gespeeld in het stuk lopen van de relatie.
ook gaat het hier totaal niet meer voer mijn vraag die ik stelde toen ik dit topic opende dus ik zie verder ook het nut er niet van in om nog verder te reageren.
een oplossing vinden ze wel