LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort melkt trouwe klant uit.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Lugtigheid
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 okt 2006 23:44

Re: Telfort melkt trouwe klant uit.

Ongelezen bericht door Lugtigheid »

Daar heb ik jou en enkele anderen reeds antwoord op gegeven.....ja das normaal tegenwoordig. Gewenst is een andere discussie en niet relevant voor jouw originele vraag of het normaal is.

Ik beheer voor enige familieleden diverse zaken en houd bij wat voor hun portomonee het beste is icm hun wensen.

Korte lontjes en niet accepteren van een ander zijn mening zijn blijkbaar tegenwoordig ook "normaal"
Als jij niet voor "zoete koek" wilt aannemen dat tegenwoordig je niet wordt ingelicht dat je abo goedkoper is geworden....wel welkom in de digitale wereld.

Lijkt me toch een kleine moeite om voor o.a. internet eens in de zoveel tijd de aanbiedingen te controleren, en denk je als je weggaat bij Telfort dat een andere provider wel je zal inlichten ?? .........wake up please.
I rest my case...

Gesloten