Jij bepaald niet voor mij hoe ziek ik was en of ik dan wel uit mijn bed kon komen. Een telefoon ontvangen is heel wat anders dan fysiek opstaan trap afgaan etc. Toen ik ziek was heb ik ook helemaal niet meer gedacht aan vakantieveilingen.Emmy75 schreef:Dus u was wel in staat de telefoon te beantwoorden en een gesprek te voeren ? Waarom zouden zij in het vooruit moeten bellen ? Zij kunnen toch ook niet ruiken dat u ziek bent. U verwacht van hen dat ze iedere klant achter de kont aan gaan bellen wanneer ze eindelijk eens gaan betalen en vervolgens moeten ze maar even wachten met de incasso-opdracht. Met tig veilingen per dag en een bepaald percentage dat niet tijdig betaalt, moeten ze daar weer werknemers opzetten en kosten voor maken ?Cloudstrife schreef:Als je goed leest zie je dat ik griep had en met hoge koorts niet in staat was om uit bed te komen.
Lekker coulant om een vast betalende klant zo te betalen. Ze hadden me ook kunnen bellen. Waarom vragen ze anders om mijn telefoonnummer?
Als u wel in staat bent een telefoongesprek te voeren, had u ook zelf even kunnen bellen. U kent de spelregels van vakantieveilingen blijkbaar donders goed. Dan weet u ook dat er iets moet gebeuren voordat het tot een incasso-opdracht komt.
Bovendien als u in staat bent om een telefoongesprek te voeren, kunt u net zo goed het bedrag even overmaken. U zult ook in staat zijn geweest naar een toilet te gaan enz. Het is allemaal wel erg willekeurig wat u wel en niet heeft kunnen doen toen u ziek was, net zoals het u uitkomt. Vanalles kan maar heel even een bedragje overschrijven binnen de termijn is te lastig.
Dus u wist wel al meteen toen u ziek werd wanneer u zich weer in staat voelde om de betaling te doen ?Cloudstrife schreef:Nu ben de dag erna behoorlijk ziek geworden en wilde 5 dagen later mijn kaartjes betalen.
Reken er maar vast op dat de 'winst' iets minder wordt, want er worden blijkbaar kosten berekend bij een eenmalige machtiging tot incasso. Bovendien is er op tal van andere manieren korting te krijgen op de reguliere prijs aan de kassa. Er zijn tal van kortingsbonnen te vinden her en der en de kaartjes kunnen ook vooraf online gekocht worden met korting.Cloudstrife schreef:Nee, ik heb de kaartjes a 15,50 per stuk ipv 23 euro aan de kassa.
En wie denkt u dat dit uiteindelijk gaat betalen ?Cloudstrife schreef: Ook al verlies mijn zaak dan heeft het vakantieveilingen.nl meer tijd en geld moeten investeren in mijn zaak dan het ze heeft opgeleverd.
Wat wilt u hiermee aangeven ? Dit is totaal niet relevant voor uw zaak.Cloudstrife schreef: Die hoge biedingen zijn profielen die in hun naamveld iets omschrijven. Erg dubieus dus.
Ik heb net gekeken en het is inderdaad mogelijk om een vals profiel aan te maken. Je kan dan in het wilde weg gaan bieden.
Ik krijg het idee dat dit mensen zijn die gewoon willen zieken/wraak nemen op vakantieveilingen.nl
Dit soort mensen met deze insinuaties zijn te walchelijk voor woorden. Als je er niet bij was gaan dan ook niet als een blaaskaak doen alsof je het beter weet dan degene die zelf ziek op bed lag. De toon waarop je spreekt is allerminst oprecht en onbevooroordeeld.
Reageer dan gewoon niet.
Zoals ik al eerder zei. Graag mensen die meedenken ipv destructief mijn vragen proberen te negeren.