Pagina 2 van 2

Re: upc behandeld klanten slecht

Geplaatst: 23 jun 2012 18:33
door renegade66
hmmm, ik zal ook maar ff duidelijkheid scheppen dan.

UPC heeft wel een 24 uurs service maar die geld alleen bij bijv. complete wijkproblemen. zoals een hub, wijkcentrale of een aantal groepversterkers die uitvallen.

individuele storingen worden over het algemeen binnen enkele dagen opgelost.

zoiets is natuurlijk ook niet in te calculeren in een 24 service, dan zou je als monteur niet meer slapen of enkele honderden monteurs moeten hebben rondrijden tijdens een storingsdienst.

maarja, sommige mensen denken dat ze de enige zijn met een storing en willen dit gelijk opgelost hebben. ach, ze weten ook niet beter......

het gekke is dat er bijna nooit klachten zijn over bijv, garage's waar de auto heen moet voor reparatie en ze kunnen pas volgende week terecht.
dat is allemaal vanzelfsprekend.

Re: upc behandeld klanten slecht

Geplaatst: 23 jun 2012 18:49
door ciske
maarja, sommige mensen denken dat ze de enige zijn met een storing en willen dit gelijk opgelost hebben. ach, ze weten ook niet beter
:lol: klopt ik heb momenteel storing op de telefoon, wil wel dat die het dadelijk weer doet :mrgreen:

Re: upc behandeld klanten slecht

Geplaatst: 23 jun 2012 19:01
door renegade66
moet je de stekker er ook in doen :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: upc behandeld klanten slecht

Geplaatst: 23 jun 2012 19:09
door ciske
renegade66 schreef:moet je de stekker er ook in doen :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: die zit er in, hij doet momenteel niks, dus wil meteen weer kunnen bellen. :lol:

Re: upc behandeld klanten slecht

Geplaatst: 23 jun 2012 19:13
door IJzerman
Zo gek als een stekker?

Re: upc behandeld klanten slecht

Geplaatst: 23 jun 2012 20:29
door Har06
IJzerman schreef:Zo gek als een stekker?
vermoedelijk heb je gelijk :)

Re: upc behandeld klanten slecht

Geplaatst: 24 jun 2012 10:43
door ciske
renegade66 schreef:moet je de stekker er ook in doen :lol: :lol: :lol: :lol:

Was gauw opgelost :lol: