In uw opniningspost heeft u de arn en srn VET gearceerd en daarnaast nog eens een of twee keer deze posting herhaald.
Als u er geen belang bij heeft waarom dan de poeha en nog erger, een consument beschuldigen van het begaan van een misdrijf.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Je hebt een eigen zaak in scooters en meer van die zooi, dus hoeze beschuldigd Puma jou vals?Ik heb geen belangen in ARN of SRN, het bewijst dat u alleen reageert op een topic die mogelijk voor te moeilijk is om te lezen. Maakt mij ook niets uit maar ik ben niet van plan u beschuldiging te aanvaarden.
1JanV schreef:vertel eensciske schreef:Je hebt een eigen zaak in scooters en meer van die zooi, dus hoeze beschuldigd Puma jou vals?Ik heb geen belangen in ARN of SRN, het bewijst dat u alleen reageert op een topic die mogelijk voor te moeilijk is om te lezen. Maakt mij ook niets uit maar ik ben niet van plan u beschuldiging te aanvaarden.
1JanV schreef:. welk belang heb ik er verders bij?
Bewijs gelevert hoe dom deze beschuldiging is. Waarom mail of bel je dat bedrijf niet even voordat je hun hier te kakken zet.ciske schreef:1JanV schreef:. welk belang heb ik er verders bij?
zoals gezegd al....eigen belang , je hebt wel een eigenzaak , en anders is die failliet gegaan.
http://watersport.marktplaats.nl/rubber ... &df=1&fs=1
1JanV schreef:
Hoi je hebt gelijk het is hier alleen maar erger geworden ik zelf heb door onschuld een ban gehad van 5 jaar of korter maar kon een berichtje niet aanzien en heb mij maar weer eens aangemeld meteen wert ik aangevallen door eenstel beterweters die alleen maar comentaar hebben. ik stop ben niet met deze topic bezig
Frantic2 schreef:Barst.... zie het topic over scooter kopen:
1JanV schreef:
Hoi je hebt gelijk het is hier alleen maar erger geworden ik zelf heb door onschuld een ban gehad van 5 jaar of korter maar kon een berichtje niet aanzien en heb mij maar weer eens aangemeld meteen wert ik aangevallen door eenstel beterweters die alleen maar comentaar hebben. ik stop ben niet met deze topic bezig
ik heb deze hier gevonden.maar wat heeft dat met mij te maken??ciske schreef:Frantic2 schreef:Barst.... zie het topic over scooter kopen:
1JanV schreef:
Hoi je hebt gelijk het is hier alleen maar erger geworden ik zelf heb door onschuld een ban gehad van 5 jaar of korter maar kon een berichtje niet aanzien en heb mij maar weer eens aangemeld meteen wert ik aangevallen door eenstel beterweters die alleen maar comentaar hebben. ik stop ben niet met deze topic bezigHij heeft een eigenzaak hoor, dus JanV vertelt niet echt de waarheid.
BMS is hier ook aan de orde geweest , daar zat JanV ook bij.
Wij als consument worden met regelmaat door de overheid streng aangepakt als het alleen al om het milieu gaat.Leojes30 schreef:Een scooter en brommer is ook een MVT hoor.....Er gelden weliswaar ander regels en wetten maar het zijn allemaal motorvoertuigen
in de van Dale: 1voertuig dat door een motor wordt voortbewogen
Is natuurlijk wel een beetje flauw, maar je roept zo hard , nee ik heb het niet over motorvoertuigen, maar over scooters en brommers
Dit is een drogreden, vermengt met onzin, lariekoek en nog meer onzin.Indien u en ik als consument deze net zo afvoeren? plegen wij een nietwetend overtreding.
ik weet niet welke rede er is dat u mij voor iemand anders aanziet.puma73 schreef:Dit is een drogreden, vermengt met onzin, lariekoek en nog meer onzin.Indien u en ik als consument deze net zo afvoeren? plegen wij een nietwetend overtreding.
Al eerder aangegeven dat U daar belangen bij hebt, een handelaar bent en met dit soort onzin allerlei bedrijven en de overheid van broodroof beticht.
Die srn van u is gewoon een clubje dat geld wil verdienen aan het slopen van scooters en brommers en blijkbaar is het dan geoorloofd om overal tegenaan te schoppen en hard te roepen dat het illegaal is. Want het blijkt voor deze club niet eenvoudig te zijn om de nodige vergunningen te verkrijgen.
Het enige wat illegaal is, zijn uw berichten omtrent dit clubje. Het is namelijk gewoon reclame en dat is hier niet toegestaan.
Dit bericht van uw hand ben ik eerder tegengekomen op andere fora, waarom hier zo laat??