Hema heeft zich al bedacht, vandaar dat ik de fotoboeken bij Kruitvat bestelEmmy75 schreef:Sja misschien bedenken ze zich de volgende keer wel weer.witte angora schreef:Dit topic lezende, zou de Hema er haast spijt van krijgen dat ze die korting gegeven hebben.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hema fotoalbum
Re: hema fotoalbum
Laatst gewijzigd door Har06 op 29 aug 2012 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
witte angora
Kruitbank?Har06 schreef:[Hema heeft zich al bedacht, vandaar dat ik de fotoboeken bij Kruitbank bestel
Je zal er wel vaak komen dan.
@Emmy75 schreef:merydijkhuizen schreef:Ik bestelde bij de hema een fotoalbum en tegelijk met mijn bestel bevestiging kreeg ik een kortingscode van 20%.
Volgens hen kan ik die niet meer verzilveren omdat zij niet met terugwerkende kracht kunnen werken. Nu is het zo dat ik helemaal nog niet betaald heb. Iemand enig idee of ik recht heb op deze korting?
Groetjes Méry
extra zomerkorting
20% korting op grote en extra grote fotoalbums, zodat je er nog meer vakantiefoto's in kwijt kunt!
Tot en met 4 september. Gebruik de actiecode: HEMVAKAN2
Bestel uiterlijk dinsdag 4 september een groot of extra groot fotoalbum en ontvang 20% korting.
De korting wordt verrekend zodra je bij het afronden van je bestelling de actiecode HEMVAKAN2 invult.
Ergens is dan iets fout gegaan. Zo ik dit lees krijg je tijdens je bestelling van een groot of extra groot fotoalbum die korting, die je dan nog bij het afronden kunt gebruiken.
witte angora schreef:Har06 schreef:[Hema heeft zich al bedacht, vandaar dat ik de fotoboeken bij Kruitvat[/b
Je zal er wel vaak komen dan.
Nee hoor gemiddeld zo,n 4 maal op jaarbasis kom ik bij Kruitvat