LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro
Re: Corendon verhoogt dag na boeking de prijs met 1000 euro
Wel knap dat je weet dat het kostenloos was.. Je hebt zeker iets met Corendon te maken
Dat weet 99,99 % van de beantwoorders hier
Zelfs ik die nog nooit van mn leven gevlogen heeft!
Dat weet 99,99 % van de beantwoorders hier
Zelfs ik die nog nooit van mn leven gevlogen heeft!
Ja, wat dacht jij dan. En al die extra €1000,00 stop ik in mijn eigen zak, aanvulling op mijn AOW (niet verder vertellen, anders komt de Belasting erachter).sephora30 schreef:@Tenormin,
jij werkt zeker ook bij Corendon
Niet zo overdrijven Tenormin want je weet heel goed dat jetenormin schreef:
Ja, wat dacht jij dan. En al die extra €1000,00 stop ik in mijn eigen zak, aanvulling op mijn AOW (niet verder vertellen, anders komt de Belasting erachter).
die 1000 euro had moeten delen met mij en Brosman want wij werken
er tenslotte ook.
Altijd weer dat eeuwige gezever als iemand weer eens zijn zin niet krijgt. Hiermee wekt u nu niet echt sympathie bij andere forumleden. Oja ik heb ook zo'n 50 werkgevers op het forum en kan al niet meer bijhouden welke allemaal. Bovendien wordt de aandacht afgeleid van het wezenlijke probleem.Verwoert schreef:Jammer dat ik Chocomelk ook tegenkom bij andere klachten, dus niet zomaar een klant, gewoon een medewerker van Corendon. Nou Corendon blijkbaar zitten jullie dus toch niet te wachten op dit soort berichten. Vraag me af wanneer jullie je tijd gaan besteden aan mensen zoals wij, en niet aan bericht op dit soort forums.
Da's niet zo moeilijk hè, dat is namelijk uw goed recht en ook in de anvr voorwaarden te vinden.Verwoert schreef:Wel knap dat je weet dat het kostenloos was.. Je hebt zeker iets met Corendon te maken.
Weet u wat het ergste is van dit alles ? U heeft namelijk best een punt, maar mij is de zin vergaan dat uit te diepen.
Okay, ik zal het wel met jullie delen, geef het morgen wel aan de balie, als je tenminste de vlucht naar Side moet doen. Zit jouw stewardessenpakje tegenwoordig ook zo strak? Komt natuurlijk van al die extra centen die we "zwart" verdienen. Wel fijn dat onze collega's telkens verkeerde prijzen berekenen, toch?
Mag ik me ook als medewerker van Corendon aanmelden? Heb al in géén maanden meer een extra functie aangesmeerd gekregen bovenop de 200 bedrijven waar we allemaal hier voor werken
Eindelijk komt er weer eens iemend die een baan vergeeft, is het wéér niet goed!
Oh, en TS: je kan het hier verder wel vergeten denk ik. Wat ben jij in een ontiegelijke olifantendrol getrapt zeg...van mij mag Corendon je helemaal uitkleden hoor, hup, gewoon betalen en dan naar Zandvoort in december om op het strand te liggen.
Eindelijk komt er weer eens iemend die een baan vergeeft, is het wéér niet goed!
Oh, en TS: je kan het hier verder wel vergeten denk ik. Wat ben jij in een ontiegelijke olifantendrol getrapt zeg...van mij mag Corendon je helemaal uitkleden hoor, hup, gewoon betalen en dan naar Zandvoort in december om op het strand te liggen.
Dan maar even bewaren waar het topic over gaat.
De OP:
De OP:
Verwoert schreef:Afgelopen dinsdag hebben wij een reis geboekt naar Side in Turkye.
Op woensdag worden wij door Corendon gebeld dat er een fout is gemaakt met het invoeren van de prijzen en dat zij de reis nu voor 3700 euro kunnen aanbieden ipv voor 2700 euro.
Zij verschuilen zicht achter de voorwaarden van de ANVR en nemen totaal geen actie om dit op te lossen.
Kortom wij gaan niet op vakantie en Corendon komt er gewoon mee weg. Wel schermen zij op internet met Corendon die altijd voordeliger is, maar wat zoekwerk op internet leert dat zijn helemaal niet voordeling zijn.
Verwoert schreef:De reis is geannuleerd omdat ik geen 1000 euro extra ga betalen.
En ja er is volgens Corendon een fout gemaakt met het invoeren van de prijzen.
Maar ik heb zeker vier reizen bekeken waarbij de prijzen allemaal lager waren. En waar mensen werken worden fouten gemaakt, maar die moeten ook herstelt worden. Helaas de enige optie die Corendon biedt is 1000 euro bijbetalen. Zij maken van hun probleem ons probleem.
Verwoert schreef:Bent u wellicht van Corendon, die opperden ook een menselijke fout. Ik heb nooit gesproken van opzet.
Maar wel over het feit dat als je een fout maakt, je er ook voor moet zorgen dat hiervoor een oplossing komt. Feit blijft dat ik vorig jaar voor de zelfde prijs dezelfde soort reis boekte. De alternatieven die vandaag eindelijk werden aangedragen waren niet vergelijkbaar met de accomodatie die ik heb geboekt
Hi collega newmikey, we vliegen niet eens op Zandvoort....of heb jij ineens een andere dienstregeling gehad?
Is er nog een vacature bij Corendon
Complimenten voor Corendon die deze klant haar geld terug gaf. Fouten maken is menselijk. Goed opgelost.
(Sjoegel; waterkoelerbijvuller bij Corendon)
(Sjoegel; waterkoelerbijvuller bij Corendon)
Oh, ben jij dat? Die van ons is al in géén 6 maanden bijgevuld (6e verdieping, afdeling zakjes crackers voor korte vluchten).sjoegel schreef: (Sjoegel; waterkoelerbijvuller bij Corendon)
tijd voor een lift in ons gebouw. Dat gezeul met die flessen. Ik ga dus echt niet hoger dan de derde. Pak maar wat water uit de kraan.
Voor de goede orde... geen medewerker van Corendon, maar wel een goeie klant van Corendon.
Wat ik wilde zeggen, het is echt niet de eerste keer dat Corendon fout ingevoerde prijzen op de site heeft staan. Het is ons, wij en vrienden van ons, dit jaar zelfs 2 x overkomen, maar alles binnen de toegestane tijd door Corendon aan ons laten weten dat de prijzen niet klopten en natuurlijk in ons nadeel.
Nou, dan gaat DIE reis dus niet door en zoeken een andere reis voor de prijs die wij wel wilden/kunnnen besteden. Doen we niet zo moeilijk over, maar kan me voorstellen, dat het voor sommigen niet betrouwbaar meer overkomt. Ik zou zeggen.... ga bij een ander kijken en doe je voordeel.
Wat ik wilde zeggen, het is echt niet de eerste keer dat Corendon fout ingevoerde prijzen op de site heeft staan. Het is ons, wij en vrienden van ons, dit jaar zelfs 2 x overkomen, maar alles binnen de toegestane tijd door Corendon aan ons laten weten dat de prijzen niet klopten en natuurlijk in ons nadeel.
Nou, dan gaat DIE reis dus niet door en zoeken een andere reis voor de prijs die wij wel wilden/kunnnen besteden. Doen we niet zo moeilijk over, maar kan me voorstellen, dat het voor sommigen niet betrouwbaar meer overkomt. Ik zou zeggen.... ga bij een ander kijken en doe je voordeel.
Haha, die Verwoert is er toch mooi ingeluisd. Denkt dat ie hier op een consumentenforum zit, terwijl het gewoon de fuik van Corendon is
Voor meer info over klachten over Corendon en dan met name ook over een telefoonje de volgende dag dat de prijs verkeerd op de site stond, kan je meer lezen op https://www.klachtenkompas.nl/corendon-vliegvakanties-0
Hier vind je meerdere verhalen van mensen zoals wij.
Hier vind je meerdere verhalen van mensen zoals wij.
Corendon ontkent toch ook niet dat er fouten gemaakt worden ?
Het zal ook wel te maken hebben met het prijssegment waarin Corendon opereert en er voor het invoeren en controleren (als dat al gebeurt) geen gebruik gemaakt wordt van de best geselecteerde en betaalde krachten.
Het zal ook wel te maken hebben met het prijssegment waarin Corendon opereert en er voor het invoeren en controleren (als dat al gebeurt) geen gebruik gemaakt wordt van de best geselecteerde en betaalde krachten.
-
Is niet mijn ervaring.bprosman schreef:Corendon ontkent toch ook niet dat er fouten gemaakt worden ?
Ik heb eens op vrijdagavond geboekt bij Corendon en ben op zaterdagmiddag vertrokken.
Ik stond overal goed in de computer, zelfs bij de transfer.
Dus niet gelijk insenueren dat er idioten werken bij Corendon omdat zij goedkope reizen verkopen.
Bij TS is duidelijk een foutje gemaakt.
Corendon heeft volgens de regels gehandeld door kosteloos de reis te annuleren.
Dus TS: er is u geen leed berokkend, zoek lekker een andere vakantie uit en ga daar lekker naar uit kijken.
"de best geselecteerde en betaalde krachten" is iets anders dan "Idioten" dat zijn jouw woorden.Dus niet gelijk insenueren dat er idioten werken bij Corendon omdat zij goedkope reizen verkopen.
Wat ik wel zie (niet alleen hier) is dat er over "verkeerde prijzen" agv invoerfouten er van Corendon structureel MEER klachten zijn dan van andere reisorganisaties, terwijl als je een 100% check toepast dat best voor een groot gedeelte voorkomen kan worden.
-
het verschil met de foutieve prijzen bij AH, blokker, gamma etc .... daar leveren ze de spullen altijd tegen de prijs die in de folder staat. Ik heb het weleens meegemaakt. Ik vind Corendon een misleidende organisatie. Gelukkig komen ze niet zo vaak bij "Help Redt mijn vakantie" zegt genoeg denk...
Weleens en Altijd zijn een beetje tegenstrijdige woorden. Ook in de Blokker folder staat een grote disclaimer mbt fouten in prijzen en of beschikbaarheid.daar leveren ze de spullen altijd tegen de prijs die in de folder staat. Ik heb het weleens meegemaakt.