LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cattery Purr-ceptible

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Mybx
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 okt 2012 14:57

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door Mybx »

VioletPrue schreef: U heeft dus een mail gestuurd, een week niets vernomen, maar ook niet zelf nog even gemaild of gebeld.
Dan kan ik me voorstellen dat mevrouw daar een naar gevoel bij krijgt.
Dat hebben we dus wel. We hebben met de vraag wanner het haar uitkwam dat we langs zouden kunnen komen. Een halve week later hebben we dit nogmaals gevraagd, we kregen gewoon geen enkele reactie meer.

Ik krijg bij u zeer sterk het gevoel dat u of de fokster zelf bent, of in ieder geval door haar hierheen gestuurd bent.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door puma73 »

Mybx schreef:
VioletPrue schreef: U heeft dus een mail gestuurd, een week niets vernomen, maar ook niet zelf nog even gemaild of gebeld.
Dan kan ik me voorstellen dat mevrouw daar een naar gevoel bij krijgt.
Dat hebben we dus wel. We hebben met de vraag wanner het haar uitkwam dat we langs zouden kunnen komen. Een halve week later hebben we dit nogmaals gevraagd, we kregen gewoon geen enkele reactie meer.

Ik krijg bij u zeer sterk het gevoel dat u of de fokster zelf bent, of in ieder geval door haar hierheen gestuurd bent.

:D 8)

Ja hoor, iedereen die hier antwoorden geeft die u niet aanstaan zijn door de fokster ingehuurd, betaalt overigens niet onaardig.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door berndv »

Mybx schreef: Ik krijg bij u zeer sterk het gevoel dat u of de fokster zelf bent, of in ieder geval door haar hierheen gestuurd bent.
Gaan we weer een keer. :roll:

Er krijgt weer een topicstarter kritiek op bepaalde punten en 1 van de reageerders is meteen verwant aan de beklaagde? Nog nooit een discussie gevoerd? Of is iedereen het altijd direct met u eens en u bent het normaal altijd met anderen eens? Dit is niet het soort reactie wat het meest verstandig is om hier te geven, tenminste als u nog reacties wilt ontvangen.

Het is namelijk een behoorlijke dooddoener en wordt net alleen door u gebruikt, maar door bijna iedereen die niet de gewenste reactie krijgt.

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door Brainless »

TS:
U geeft aan een kitten gereserveerd te hebben voordat u deze in het echt heeft gezien.
Op de site van de cattery staat duidelijk dat reserveren NIET mogelijk is voordat u geweest bent.
Vanaf 6 weken is kraambezoek welkom .
Reserveren is pas mogelijk nadat u met ons en de kittens heeft kennis gemaakt.
Niet eerder dan 13 weken oud kunnen ze dan verhuizen.
Waarschijnlijk heeft u een optie gehad op 1 van de kittens, maar hij was dus nog niet voor u gereserveerd. Hoogstwaarschijnlijk is een ander voor u op "kraamvisite" geweest en heeft de voorkeur uitgesproken voor de kitten waar u ook oren naar had.
Maar gezien deze tekst op de site blijkt dat u nog geen recht van eerste koop heeft gekregen.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Mybx schreef:
VioletPrue schreef: U heeft dus een mail gestuurd, een week niets vernomen, maar ook niet zelf nog even gemaild of gebeld.
Dan kan ik me voorstellen dat mevrouw daar een naar gevoel bij krijgt.
Dat hebben we dus wel. We hebben met de vraag wanner het haar uitkwam dat we langs zouden kunnen komen. Een halve week later hebben we dit nogmaals gevraagd, we kregen gewoon geen enkele reactie meer.

Ik krijg bij u zeer sterk het gevoel dat u of de fokster zelf bent, of in ieder geval door haar hierheen gestuurd bent.
Nu heeft u opeens weer wèl contact opgenomen....u veranderd nogal van verhaal!
En nee, ik ben de fokster niet en ik ken haar niet.
Ik laat me door niemand sturen, ik ben geen verbale knokploeg!
Ik vind uw verhaal alleen sterk overdreven (dik aangezet drama over een in tranen zijnd klein kind etc., insenuaties over meer geld verdienen) en dat u er zelf ook behoorlijk debet aan bent geweest.
Meer nog dan de cattery in mijn ogen.
Maar u hoeft me niet te geloven hoor.

Maar even eerlijk, denkt u echt dat ik me in maart 2009 (dik 3,5 jaar voor de kitten in kwestie is geboren) heb aangemeld en in al die tijd 2650 keer voor de gein heb gereageerd, afwachtend tot u hier uw verhaal kwam doen?
Kom nou, als ik zo'n glazen bol had, was ik multi-miljonair en zat ik te rentenieren op een bountry-eiland, omdat ik de loterij maar bleef winnen!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door berndv »

VioletPrue schreef: Kom nou, als ik zo'n glazen bol had, was ik multi-miljonair en zat ik te rentenieren op een bountry-eiland, omdat ik de loterij maar bleef winnen!
En wie zegt mij dat dat niet het geval is? Ook daar zou je op internet kunnen, en niet alleen van die loterij, ook het loon van de mediamarkt, ziggo, UPC, KPN, tmobile, Vodafone, en natuurlijk de verschillende fokkers van gezelschapsdieren. :D :D :D

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door VioletPrue »

berndv schreef:
VioletPrue schreef: Kom nou, als ik zo'n glazen bol had, was ik multi-miljonair en zat ik te rentenieren op een bountry-eiland, omdat ik de loterij maar bleef winnen!
En wie zegt mij dat dat niet het geval is? Ook daar zou je op internet kunnen, en niet alleen van die loterij, ook het loon van de mediamarkt, ziggo, UPC, KPN, tmobile, Vodafone, en natuurlijk de verschillende fokkers van gezelschapsdieren. :D :D :D
Ai, knal ik even kei- en keihard door de (katten)mand! :mrgreen:

Ik zal dit topic niet meer 'bevlekken' met mijn mening en, ik beloof, ook onder één van mijn ongetwijfeld vele, vele aliassen.
[/sarcasme]

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door sephora30 »

Om 7 uur 's avonds gaat mijn zoon naar bed op schooldagen, ja. Uw kinderen niet op hun 6e? De avonden zijn geen optie voor mij dus.

Hij zal er heus niks van krijgen als ie een keertje iets later gaat hoor.
Mijn 4,5 jarige gaat om 20 uur elke schooldag net zoals de meeste kids uit haar klas.
Kon het niet op vrijdagavond?

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door newmikey »

Mybx schreef: Ik krijg bij u zeer sterk het gevoel dat u of de fokster zelf bent, of in ieder geval door haar hierheen gestuurd bent.
Wat een in en intrieste reactie van een dom mens! Topic gesloten wat mij betreft, in ieder geval het reageren niet meer waard.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door tenormin »

VioletPrue, moet echt even lachen dat je mij als eventuele eigenaresse van de Cattery zou kunnen zien (ik weet het - kwinkslag jouwerzijds) maar ik ben zo allergisch als wat voor katten :lol: , misschien een naaktkat voor mij?

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door sephora30 »

Huh fokt Violet nu ook katten :shock: :mrgreen:

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door berndv »

sephora30 schreef:Huh fokt Violet nu ook katten :shock: :mrgreen:
Dacht dat dat meer het gebied van witte angora was :mrgreen:

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ohhhh Witte angora is gefokt door Violet :lol: :lol:

Bente57
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2012 14:02

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door Bente57 »

Als ik alles zo lees mevr mybx zou ik u ook geen kitten meer willen verkopen. Ik ben géén fokker, maar ik weet hoeveel liefde, tijd en energie (en geld) er in het fokken zit. Je wilt je kittens alleen meegeven aan mensen waar je een goed gevoel bij hebt.
De meeste fokkers kennen elkaar wel en ik denk dat u nu aardig uw eigen glazen ingegooid heeft om deze cattery hier zwart te maken! De meeste fokkers die nu op de hoogte zijn (en dat zijn er heel wat) willen u hoogstwaarschijnlijk geen kitten meer meegeven.

Lizzy1234
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2012 13:50

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door Lizzy1234 »

Goedemiddag, ik moet toch ook even reageren op dit bericht. Ik spreek mij liever niet uit over de aard van de zaak, want ik ben geen betrokken partij, ik heb echter begrepen dat de inhoud van uw mail meer was dan enkel 'nijdig' en de eigenaresse van de cattery is danig van streek. Ik denk dat deze dame zeer redelijk is en dat een simpel telefoontje veel had kunnen oplossen.

Ik kan u zeggen dat ik reeds meer dan een jaar in het bezit ben van een prachtige silver tabby blotched Britse korthaar, die ik gekocht heb bij Cattery purr-ceptible.
De dame in kwestie heeft vele jaren ervaring, ik ben met 6 weken het kitten gaan bezoeken, ik mocht altijd bellen bij vragen (nog steeds trouwens) en ik kreeg zelfs foto's toegestuurd gemaakt door een professionele fotograaf. De beestjes worden op vanalles en nog wat getest, secuur ingeent en opgevolgd, en mogen strikt pas na 13 weken weg. Er zijn inderdaad lange wachtlijsten voor deze 'Whiskaskatten', ik heb zelf bijna een jaar gezocht.
Ik was zeer kritisch na een nare ervaring bij een broodfokker, maar cattery purr-ceptible verdient het echt niet om met naam en toenaam op dit forum te belanden.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door tenormin »

Ik hoop toch dat de TS zich heeft verdiept in de aanschaf van de Britse korthaar, vooral nu ik lees dat deze poezen/katers het liefst samen zijn. Omdat er uiteraard niet bij Cattery Purr-ceptible gekocht kan worden zou TS goed moeten opletten waar wel te kopen, want ik zie ze op Marktplaats b.v. al gratis worden aangeboden, dus dat nooit doen. http://www.britsekorthaarkittens.be

Trouwens, de post van mevrouw mybx is niet helemaal eerlijk, ze vergeet wel het voornaamste ook te schrijven, is het niet zo, mybx? Voor mij geen wonder dat u never, nooit een kitten mag kopen bij deze Cattery.

Britt2
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 okt 2012 15:03

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door Britt2 »

Ik heb deze discusie met ongeloof zitten volgen, het is duidelijk een verhaal wat eenzijdig is verteld ik ben heel benieuwd of het ook aan de kant van de cattery is nagetrokken.
Ik ben niet de bewuste cattery :D (als me dat ook in de schoenen wordt geschoven :!: ) maar ken ze wel en wat ik hoor komt niet overeen met mijn ervaringen dus wel ongeloofwaardig.
Als ik af mag gaan op het gezegde denk ik niet dat een betrouwbaren cattery en dat zijn er heel veel ooit een kitten zou verkopen aan mw en haar gezin als ze dit gedrag blijft vertonen. Geen cattery die wil dat de kittens bij een warm nest komen zal verkopen aan mensen die zo reageren als mw.
Erg jammer voor haar maar zeker voor haar zoontje :roll:
:idea: Waarom geen asiel kat er zijn ook brits kortharen die jammer genoeg in een asiel belanden door omstandigheden dan heeft u een brits korthaar het zoontje heeft zijn kat die zal het niet intreseren of het een brit is :arrow: en de kat heeft hopelijk een goed leven verder :?: !
Laatst gewijzigd door Britt2 op 31 okt 2012 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door tenormin »

Britt2 schreef:Ik heb deze discusie met ongeloof zitten volgen, het is duidelijk een verhaal wat eenzijdig is verteld ik ben heel benieuwd of het ook aan de kant van de cattery is nagetrokken.
Ik ben niet de bewuste cattery :D (als me dat ook in de schoenen wordt geschoven :!: ) maar ken ze wel en wat ik hoor komt niet overeen met mijn ervaringen dus wel ongeloofwaardig.
Als ik af mag gaan op het gezegde denk ik niet dat een betrouwbaren cattery en dat zijn er heel veel ooit een kitten zou verkopen aan mw en haar gezin als ze dit gedrag blijft vertonen. Geen cattery die wil dat de kittens bij een warm nest komen zal verkopen aan mensen die zo reageren als mw.
Erg jammer voor haar maar zeker voor haar zoontje :roll:
:idea: Waarom geen asiel kat er zijn ook brits kortharen die jammer genoeg in een asiel belanden door omstandigheden dan heeft u een brits korthaar het zoontje heeft zijn kat die zal het niet intreseren of het een brit is :arrow: en de kat heeft hoppelijk een goed leven verder :?: !
Nee, ik weet zeker dat u niet van Cattery Purr bent. Maar wat de TS is haar openingstopic is "vergeten" te schrijven dat, als ze de kitten niet kreeg, ze haar Cattery op Kassa en Radar zwart zou maken, dus dreigen. En het verbaasd me dan ook geen seconde dat, als had ze er duizend euro's voor had betaald, geen kitten kreeg. Het is een goed bekend staande Cattery en TS heeft niets bereikt. Alles gejokt hoe de zaken gelopen zijn, thats all. Leuk, zo iets als consumentenzaak naar voren te brengen.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door newmikey »

tenormin schreef:...TS heeft niets bereikt. Alles gejokt hoe de zaken gelopen zijn, thats all. Leuk, zo iets als consumentenzaak naar voren te brengen.
Dat bleek eigenlijk al vanaf de eerste post van TS. Goed dat er niet teveel mensen intrapten.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Cattery Purr-ceptible

Ongelezen bericht door tenormin »

newmikey schreef:
tenormin schreef:...TS heeft niets bereikt. Alles gejokt hoe de zaken gelopen zijn, thats all. Leuk, zo iets als consumentenzaak naar voren te brengen.
Dat bleek eigenlijk al vanaf de eerste post van TS. Goed dat er niet teveel mensen intrapten.
En gelukkig ook geen steun bij Kassa.

Gesloten