Pagina 2 van 2

Re: Vodafone nieuwe iPhone vermist

Geplaatst: 22 jan 2013 12:00
door Moedt
Kimvh schreef:Kleine aanvulling:
Pakket werd door GLS bezorgd. Vodafone stelt op haar website dat je moet legitimeren en tekenen, geen van beide is gebeurd want is 10 huizen verderop afgeleverd en als huisnummer van bezorging hebben ze 7777 genoteerd, dat bestaat hier helemaal niet.
Klantenservice geeft toe dat dat niet is zoals het hoort maar het is moeilijk na te gaan voor hen wat de koeriers doen blijkbaar en ze maken niet de indruk dat ze dat een probleem vinden want "het gaat 99,9% van de tijd goed". Nou daar schiet ik niks mee op natuurlijk!
Dit staat op de site van Vodafone:

Als je je abonnement verlengt, neemt de koerier geen contact met je op voor de levering. Als je niet thuis bent, ontvang je een briefje in je brievenbus met daarop een nieuwe leverdatum. Bij levering hoef je je niet te legitimeren of een pinbetaling te doen.

Re: Vodafone nieuwe iPhone vermist

Geplaatst: 25 jan 2013 22:20
door Kimvh
Hij is er!!!

Maar ook dat ging niet vanzelf. Toen ik eerder deze week weer zelf belde wist de klantenservice me te vertellen dat het onderzoek was afgerond. Dus ik vroeg wanneer ik mijn toestel kon verwachten en dat bleek een goede vraag want een nieuwe aanvraag bleek nog niet gedaan en de collega die mij had moeten inlichten over het onderzoek had dat blijkbaar niet gedaan. Maar dat is alsnog gebeurd dus. Jammer dat er niet wat assertiever wordt opgetreden door Vodafone, nu heb je toch het idee dat je achter een klein kind aanloopt die je continu moet herinneren dat ie z'n kamer opruimt.

Uiteindelijk is de levering met spoed gedaan door post.nl, blijkbaar zijn de banden met GLS per 1/1/13 opgezegd (dit verklaart ook de gewijzigde tekst op de website). De telefoon is er en functioneert prima! Maar het blijft jammer dat Vodafone dan niet zelf initiatief neemt om contact op te nemen en ook zelf geen enkele compensatie biedt, ik hoef echt geen gouden bergen maar het zou ze sieren als ze dan een attent gebaar maken.

Mocht de reactie op mijn schriftelijke klacht nog wat opleveren zal ik dat ook weer hier plaatsen. Tot zover bedankt!