Pagina 2 van 2

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Geplaatst: 06 feb 2013 23:32
door bprosman
Laat die glasvezelboeren eerst hun service en logistiek maar op orde brengen. Tot die tijd betaal ik wel een paar euro meer.

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Geplaatst: 07 feb 2013 00:53
door karateb
bprosman schreef:Laat die glasvezelboeren eerst hun service en logistiek maar op orde brengen. Tot die tijd betaal ik wel een paar euro meer.
Glas doet wat het moet doen beter dan de kabel...

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Geplaatst: 07 feb 2013 07:55
door bprosman
We gaan behoorlijk offtopic.
Glas doet wat het moet doen beter dan de kabel...
Dat zeg ik ook niet , ben het met je eens dat het beter werkt ALS het werkt maar voor je het in huis hebt is er al wat water door de Rijn gegaan en vervolgens stikken ze in hun eigen succes en zijn de helpdesken overbelast , vandaar mijn opmerking : "Laat die glasvezelboeren eerst hun service en logistiek maar op orde brengen".

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Geplaatst: 07 feb 2013 08:23
door nevermind
bprosman schreef:Laat die glasvezelboeren eerst hun service en logistiek maar op orde brengen. Tot die tijd betaal ik wel een paar euro meer.

Als er geen ander alternatief is, houd het toch op.
Dat een hele stad met glasvezel wordt verzorgd, zegt nog niet, dat het ook werkt.

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Geplaatst: 09 feb 2013 00:28
door grizzly1972
Gewoon op marktplaats kijken ...

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Geplaatst: 09 feb 2013 08:58
door olaf79
sjohie schreef:
ziggo-gebruiker schreef:Hallo allemaal

wij zijn al jaren een trouwe klant van Ziggo... zeer tevreden!
Alleen balen we enorm van ons oude kastje...
tegenwoordig als je klant wordt bij ziggo kan je voor 100 euro een hd recorder erbij kopen...
en als trouwe klant betaal je gewoon enorm veel!
en daar balen we zo van!'
Wij zitten gewoon nog steeds met het eeuwen oude kastje van ziggo, en zouden ook graag zo'n recorder aanschaffen, maar niet voor zo'n dure prijs!
Ik vind het dan ook totaal niet klant-vriendelijk!
als we bij een andere goede verbindingen hadden gehad waren we dus echt overgestapt...en dat terwijl we zo tevreden zijn over ziggo...
maar helaas zijn de andere niet goed hier in de regio...of gewoon te duur...

ik wilde dus even klagen hier... vind het gewoon niet eerlijk tegenover de bestaande TROUWE klanten...

bedankt voor het lezen
Groetjes Ziggo-gebruiker
Jij bent als klant al binnen, en bent zo te lezen tevreden genoeg om dat ook te blijven, dus waarom zou ziggo kostbaar marketingbudget uitgeven aan je, als ze dat ook kunnen aanwenden om nieuwe klanten te werven? En daarnaast, ons alles-in-één abonnement is recent nog wat goedkoper geworden, dat vonden we toch wel lief van ze. :D
Al was het maar om die voorraad bagger hd recorders die ze nog in huis hebben op te maken.

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Geplaatst: 09 feb 2013 09:54
door bprosman
Al was het maar om die voorraad bagger hd recorders die ze nog in huis hebben op te maken.
Daarom zei ik al , laat die "aanbieding recorders" en koop bij BCC of zo een "echte".

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Geplaatst: 09 feb 2013 12:47
door olaf79
bprosman schreef:Dan zou ik toch bij BCC voor een Humax gaan, beter dan die Cisco die Ziggo aanbiedt.
Die ondersteunt geen interactieve televisie van Ziggo.

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Geplaatst: 09 feb 2013 12:59
door bprosman
Die ondersteunt geen interactieve televisie van Ziggo.
Jawel hoor, heb hier de Humax 5200 en die ondersteunt dat prima.
Opnemen, pauzeren, uitzending gemist, film huren etc.

Re: Ziggo interactieve hd recorder

Geplaatst: 09 feb 2013 14:07
door grizzly1972
Begrijp je wel hoor Ziggo gebruiker maar Ziggo wil op deze wijze nieuwe klanten krijgen.
Veranderen doe je er toch niets aan of je zal al de trucje toe moeten passen.
Persoonlijk zeg ik.. kijk op marktplaats. Zijn ook klanten die zo,n decoder verkopen..