LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tegoedpassen van Hema

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Roosje1957

Re: Tegoedpassen van Hema

Ongelezen bericht door Roosje1957 »

Ik kan het niet laten, moet hier echt even op reageren.

TS komt op mij over als een verwend iemand, die het gewend is haar zin te krijgen.
Als dit niet lukt, is het altijd de 'schuld' van de ander, ook al houdt die zich aan het contract.
Gelukkig komt daar uit het 'niets' een medestandster, die exact hetzelfde beeld van zichzelf schetst als TS.

Op mij komen jullie allebei over als mensen die niet meer van deze tijd zijn.
Ik zou jullie aanraden om eens af te spreken en samen te gaan winkelen en dan graag de winkels waar je voor een dubbeltje op de eerste rang kunt shoppen vooral over te slaan.

Veel plezier!

HEMAwebcare

Ongelezen bericht door HEMAwebcare »

Geachte klant

Heel erg jammer dat u de tegoedpas hebt laten verlopen. Tegoedpassen zijn echter helaas maar een jaar geldig. Wij adviseren u dan ook de volgende keer dat u een tegoedpas aanschaft heel goed de uiterste geldigheidsdatum in de gaten te houden.

Wij hopen u hiermede voldoende geinformeerd te hebben.

Julia Donkers
stagaire webcare
Hollandsche Eenheidschprijzen Maatschappij

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

mwinkelman schreef:Winkels als bol.com, coolbeu en AH doen wel echt hun best om het klanten naar de zin te maken. Het is mijn ervaring dat je van hen meer kan verwachten dan je nu bij de Hema hebt ervaren. Je betaalt wel een iets hogere prijs maar krijgt ook een goede service.

Yeah right....anders genoeg "geen service" en "klantonvriendelijkheid" mbt Bol.com te vinden.
Een iets hoge re prijs is niet gelijk aan goede service.

Tis jammer maar helaas, je krijgt geen coulance van Hema en daar heb je het mee te doen. Hema zal klanten als jij en TS liever kwijt dan rijk zijn.

S6 met je verdere leven, denk dat er niet veel winkels over voor je blijven met deze instelling

tgloggen

Ongelezen bericht door tgloggen »

Beste mensen,

Laten we de discussie staken en niet zo snel oordelen over een ander.

@Nee, ik ben niet mwinkelman.
@Nee, ik ben niet gewend om altijd mijn zin te krijgen.
@Volgens mij is anti tennis geen acht jaar.

Ik ben blij dat ik nog leef en had geen bonnetje gekregen bij de passen waardoor ik niet wist wanneer de passen zouden vervallen. Ik was ook niet eerder in de gelegenheid om contact op te nemen met de Hema. Ik begrijp het standpunt van de Hema volledig maar had gehoopt dat zij iets meer hadden gedaan dan zij hebben gedaan. Het contact met de servicedesk was teleurstellend. Dat vinden een aantal van jullie heel normaal maar ik had meer verwacht van een bedrijf dat zegt klanttevredenheid na te streven. Ik heb gelukkig met andere bedrijven veel betere ervaringen en volgens mij zijn die best gelukkig met mij als klant.

Ik wens iedereen oprecht een goede gezondheid toe en veel geluk in zijn leven.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Edrick schreef:
tgloggen schreef: \Wat hebben van je baas gekregen bonnen nu met winkelplezier te maken.
Misschien het probleem gewoon terugleggen bij de werkgever. Die heeft er immers voor gekozen om iets met een beperkte houdbaarheid cadeau te geven. Hij had ook gewoon geld kunnen geven. Dan had dit probleem er niet geweest.

Gesloten