Re: Ingangsdatum garantie
Geplaatst: 26 sep 2013 19:21
Ok het copy pasten van de stukken uit het burgelijk wetboek heeft geholpen, maar of ik even aan kan tonen dat het niet aan de gebruiker ligt.
Weet niet zo goed wat ik daarmee moet, gaan ze nou akkoord met een verklaring van een pc boer die geen gebruikersschade ziet?
Wellicht kunt u het beste direct contact opnemen met Lenovo / Iomega.
Als het een bekend probleem betreft binnen garantie zullen zei het direct met u oplossen.
U kunt het ook aan ons retour sturen, echter treed er vaak vertraging op en zullen wij u in dit geval eerst vragen lokaal expertise in te winnen omtrent dit defect.
Gezien uw klacht en de regelgeving is het in deze periode van het garantie termijn aan u om aan te tonen, dat dit een defect betreft wat betrekking heeft op de fabrikage van het product en niet het gebruik van het product. ( bv door naar een lokale PC winkel te gaan ).
U kunt Lenovo bereiken via de onderstaande gegevens.