LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Compensatie vertraging vlucht Transavia ontvangen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Har06

Re: Compensatie vertraging vlucht Transavia ontvangen

Ongelezen bericht door Har06 »

annabel21 schreef:De reden dat ik dit bericht heb gemeld is inderdaad om aan te geven dat het wel degelijk mogelijk is om compensatie te krijgen. Je bent niet verplicht en de keuze is aan ieder om het te doen.
Dat is oudbakken nieuws, volg alle voorgaande topics

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@ har
Ts reageert alleen maar van,het is wel degelijk mogelijk....is geen oud bakken nieuws,wandt de meeste laten zich met kluitje in het riet sturen,deze ts is doorgegaan....en ook eens wat anders om te lezen en nee dat ben ik. Og niet in veel topics tegen gekomn,wel proberen maar dan houd het op...

Dus annabel goed dat je gedaan hebt...

annabel21

Ongelezen bericht door annabel21 »

Het gaat verder:

bron Telegraaf dd. 5-11-2013

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2203 ... rmd__.html

F.van Holten

Ongelezen bericht door F.van Holten »

TS
Bedankt voor het melden, zeer waardevol, andere hebben ook vergoeding ontvangen, alleen via een andere weg. :wink:

F.van Holten

Har06 schreef:
annabel21 schreef:De reden dat ik dit bericht heb gemeld is inderdaad om aan te geven dat het wel degelijk mogelijk is om compensatie te krijgen. Je bent niet verplicht en de keuze is aan ieder om het te doen.
Stop nu eens een keer met deze flauwekul, u heeft u geld binnen, u stond vooraan in de rij, weet u nog, u verzekering bood u toch vrijwillig een kosten dekking aan. :roll: (ik wil nog steeds graag weten welke maatschappij, kan ik even informeren, en overstappen, maar ik ben bang dat ik dat nooit van u zal lezen.)
Maar wel zinloos blijven afgeven op een ander, geef eens een keer een oplossing voor de verandering.

Wederom BRAVO

Har06

F.van Holten schreef:
Har06 schreef:
Stop nu eens een keer met deze flauwekul, u heeft u geld binnen, u stond vooraan in de rij, weet u nog ?
Maar wel zinloos blijven afgeven op een ander.
Wederom BRAVO
Holten, als je mij wilt blijven stalken prima hoor, citeer mij dan wel juist, ik kreeg van de verzekering en niet van de vliegtuigmij een vergoedingen voor minimaal 11 uur vertraging gedurende een volle nachtperiode op het vliegveld Schiphol, voorstaande na 1 telefoontje met m,n contactpersoon.

Ik begrijp nu voor alle charter vliegtijden met verschuivingen van meer dan 4 uur schadeclaims vergoed worden, dan zullen de charter vliegmij het erg druk mee hebben, de turkse vliegtuigen vliegen om de haverklap 4 uur later

F.van Holten

Klopt helemaal, ik schreef u "verzekering", nog steeds moeilijk hè lezen,

Maar welke verzekeringsmaatschappij was het ook al weer ? Ik wil graag overstappen!

Daarnaast stalk ik u niet, u valt TS onzinnig aan, maar komt met geen enkele oplossing, alleen maar aanvallen.

Nogmaals ik wil graag weten, welke verzekerings maatschappij u heeft, dan kan ik mij aanmelden, en waarschijnlijk meerdere met mij, word het een stuk makkelijker voor de gedupeerde.
Ik hoef geen polisnummers, alleen maar de naam van de verzekering, daar is toch niets geheimzinnigs aan, wel ?
Als u tijd over hebt, zoek dan even uit, waaronder de Turkse maatschappijen onder vallen. :wink:

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Zeker de Europeesche :?:

Har06

tenormin schreef:Zeker de Europeesche :?:
Interpolis, ook bij de Europeesche sluiten we soms een camper verzekering af voor oa Canada Amerika Zeeland Australie etc ivm het afdekken van de hoge eigen risico,s en off road rijden met de camper

Holten blijft zich van de domme houden, ik wens hem/haar geen 11 uur verblijf toe s,nachts op een verder gesloten Schiphol zonder drinken en eten voor 300 personen waarvan 20 % kinderen. :oops: via Inter Airlines werd een brief naar de betreffende verzekeringen gestuurd, wil Holten daar inzage in hebben ? :oops:

Onur

Inter Airlines

Pegasus

Arkefly EasyJet en Transavia ( vliegen veel op Turkije )

Corendon etc etc etc

F.van Holten

Ik hou me niet van de domme, maar u doet erg wazig, en er is niets bijzonders aan, u weigerd een ander van advies te voorzien, die net zoals u heeft gedaan, een vergoeding willen claimen.

Zodra ik weer in het land ben, ga ik er mee verder.
Bedankt.

Was dit nu zo moeilijk?

Suc6 verder.

Gesloten