LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Digitale overheid in opkomst

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Jolijn

Re: Digitale overheid in opkomst

Ongelezen bericht door Jolijn »

eleven schreef:
Jolijn schreef: Je kinderen goed kennen en voor ze door het vuur gaan, staat niet gelijk aan iemand in het hoofd kunnen kijken.
Natuurlijk kan je niemand anders in het hoofd kijken, daarom mijn opmerking, om geen privé dingen voor de overheid op een computer bij de goede buren te doen.
Volgens sommige zijn deze wel te vertrouwen. :shock:
Dit is volstrekte onzin,tenminste als je het niet zo nauw met je privacy neemt.

Als dit wordt ingevoerd, is de digitale puinhoop nu al te voorzien/voorgeprogrammeerd.
Dit schreef je eerder:

Ik voor mijn deel hou mijn privé dingen binnenshuis of deel het met mijn kinderen een bij een vreemde kan ik niet in het hoofd kijken

Zo je dat hebt geschreven, komt je over alsof je bedoeld dat je alleen bij vreemden niet in het hoofd kunt kijken ( en bij je kinderen wel).
Buren zou ik niet persee als vreemden betitelen.
Ik vind het volstrekte onzin om bij voorbaat mensen die geen familie van je zijn, uit te sluiten om als het nodig is, bepaalde dingen toe te vertrouwen.
Hierbij ga ik eigenlijk van mezelf uit: als zoiets mij gevraagd zou worden, zou ik daargeen misbruik van maken en zo denk ik ook over bepaalde mensen om mij heen die geen familie zijn.

takdogan

Ongelezen bericht door takdogan »

Uwv/werk.nl/digid.nl/overheid

tja wie is er niet groot mee geworden. doet me allemaal denken aan Microsoft cooperation!
m.a.w. dweilen met de kraan open.

henktijsen

Ongelezen bericht door henktijsen »

DIGID heeft niks met voor of na 1994 te maken, wij zijn pas in 1998 in belgie gaan wonen en krijgen ook geen digid , mvrgr. jose tijsen.

Herman Lakerink

Ongelezen bericht door Herman Lakerink »

Site UWV als slechtste beoordeeld. Is het de stem van Hans Bohm die zich, sinds kort, leent voor het aanprijzen van deze site? Wie kan mij helpen met het beantwoorden van deze vraag?
Laatst gewijzigd door Radar op 19 dec 2013 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: off topic

Gesloten