LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] loonstrookje
-
Re: loonstrookje
'salarisverstrekker' komt niet in het woordenboek voor, voor zover ik kan zien, maar behoort gewoon tot de informele spreek/schrijftaal. Niets mis mee op een consumentenforum.
Het is maar de vraag of de werkgever dat kan. Als het uitbesteed is aan een extern bedrijf dan kan een werkgever dat niet zo makkelijk. De werkgever kan dan alleen de werkgeversverklaring invullen. Ik snap overigens niet waarom dat niet genoeg is. Dat wordt ondertekend en afgestempeld en is daardoor betrouwbaarder dan een salarisstrook, ongeacht wie de strook heeft geprint.F.van Holten schreef:Werkgever uit , laten printen en ondertekenen.
Er zal dan ook wel iets meer zijn dan alleen dit..GJvdZ schreef:Het is maar de vraag of de werkgever dat kan. Als het uitbesteed is aan een extern bedrijf dan kan een werkgever dat niet zo makkelijk. De werkgever kan dan alleen de werkgeversverklaring invullen. Ik snap overigens niet waarom dat niet genoeg is. Dat wordt ondertekend en afgestempeld en is daardoor betrouwbaarder dan een salarisstrook, ongeacht wie de strook heeft geprint.F.van Holten schreef:Werkgever uit , laten printen en ondertekenen.
Heb inmiddels weer contact met de bank gehad, en jullie tips ter harte genomen, inmiddels heeft de bank aagegeven, dat ze, ze toch willen accepteren, en hun excusses aangeboden:-):-) er was verwarring ontstaan, omdat, mijn werkgever driemaanden geleden naar een andere boekhouder is overgestapt( dus zoals de bank het noemt salarisverwerker)daardoor was de medewerker van de bank ervan uitgegaan, dat alleen per post (en dus op gewaarmerkt papier) salarisstrookjes geldig waren, omdat het een andere layout had, dan al mijn andere ingeleverde salarisstrookjesGJvdZ schreef:Het is maar de vraag of de werkgever dat kan. Als het uitbesteed is aan een extern bedrijf dan kan een werkgever dat niet zo makkelijk. De werkgever kan dan alleen de werkgeversverklaring invullen. Ik snap overigens niet waarom dat niet genoeg is. Dat wordt ondertekend en afgestempeld en is daardoor betrouwbaarder dan een salarisstrook, ongeacht wie de strook heeft geprint.F.van Holten schreef:Werkgever uit , laten printen en ondertekenen.
angel1978 schreef:Er zal dan ook wel iets meer zijn dan alleen dit..GJvdZ schreef:Het is maar de vraag of de werkgever dat kan. Als het uitbesteed is aan een extern bedrijf dan kan een werkgever dat niet zo makkelijk. De werkgever kan dan alleen de werkgeversverklaring invullen. Ik snap overigens niet waarom dat niet genoeg is. Dat wordt ondertekend en afgestempeld en is daardoor betrouwbaarder dan een salarisstrook, ongeacht wie de strook heeft geprint.F.van Holten schreef:Werkgever uit , laten printen en ondertekenen.
Nee eigenlijk niet echt nee, behalve dan, dat mijn werkgever driemaanden geleden naar andere boekhouder was overgestapt