LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] A-lease = HUURKOOP! Wederom een uitspraak van Rechtbank

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
docent

Re: A-lease = HUURKOOP! Wederom een uitspraak van Rechtbank

Ongelezen bericht door docent »

wanneer er sprake is van huurkoop, hebben dan alle gedupeerden hier iets aan, of alleen de gedupeerden die getrouwd zijn? :?: :?: :?:

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

samenlevingscontract zou ook geldig moeten zijn. Wel bij notaris vastgelegd natuurlijk.

Mijn mening..................discriminatie is bij de wet verboden

docent

Ongelezen bericht door docent »

maw, zonder samenlevingscontract/huwelijk ben je feitelijk kansloos tegen Dexia. Immers, alle argumenten mbt misleiding e.d. worden door de verschillende rechtbanken van de tafel geveegd. Kan dus beter betalen onder protest. Of ben ik nu te pessimistisch? :(

trudy

Hangt van de hoogte van de restschuld af, lijkt mij.

Ik ben ook geen eegaleaser, maar heb mijn restschuld niet betaald. Laat dat over aan de rechter, en dus niet omdat ik denk dat ik kansloos ben.

trudy

Denk dat je met een goede advocaat best iets kunt bereiken met Zorgplicht.

Wat betreft misleiding, dwaling zijn de meningen verdeeld onder de rechters, maar het is ook van belang hoe de advocaat het brengt.

Alles staat of valt met de capaciteiten van jouw advocaat.

justice man 007

Ongelezen bericht door justice man 007 »

De kwaliteit van de advocaat en je persoonlijke situaties en ervaringen met beleggen ook niet te vergeten.
Een zeer jong persoon of gepensioneerde staat sterker dan een 30 jarige met een boven modaal inkomen en als die zeer jonge persoon of gepensioneerde man/ vrouw ook nog géén ervaringen had met beleggen dan heeft hij/ zij een zeer sterke kaart.
En als die 30- jarige met zegge € 2.000,-- netto per maand ook nog eens 10 jaar lang actief handelde op de beurs in aandelen, opties etc. etc. dan is de haalbaarheid voor hem/ haar een stuk lastiger.

m.v.g. justice man

falco

Ongelezen bericht door falco »

Risico's
Er zijn altijd risico's verbonden aan het beleggen in aandelen. Daar moet in alle reclame-uitingen ook voor gewaarschuwd worden. Legio Lease doet dat. Wij kennen geen beleggingsinstelling die dat niet doet. Veel lastiger is om te beoordelen wat er in de eventuele verkoopgesprekken plaatsvindt. Daar kan gauw het idee ontstaan dat u weinig tot geen risico loopt.
Ook Stichting de ombudsman beperkt hier de hoop!

mechelina

Ongelezen bericht door mechelina »

Hoi bedankt Huub ja ik zal er maandag eens contact met hun opnemen.
Mag ik vragen of U je zaak daar hun gewonnen hebt of ben je daar nog niet klaar mee??
Groetjes Mechelina

Maarten Banco

Ongelezen bericht door Maarten Banco »

Geplaatst op 21 May 2004 21:34 door trudy

--------------------------------------------------------------------------------

samenlevingscontract zou ook geldig moeten zijn. Wel bij notaris vastgelegd natuurlijk.

Mijn mening..................discriminatie is bij de wet verboden
Aangezien je zegt: "zou ook geldig moeten zijn" neem ik maar aan dat jij het wenselijk vindt dat ook samenwoners een beroep op 1:88, 89 BW kunnen doen. Wat natuurlijk niet het geval is.

groet Maarten

Gesloten