| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Petplan: de wispelturige verzekeraar
-
rozemarijntje
Re: Petplan: de wispelturige verzekeraar
Excuses...ik was nogal moe( serieus) en las het is preventief,sorry!!
Ik zou de da laten bellen!!
Maar ja net als bij veel verzekeraars....als ze in hun recht staan( wat ze denken en misschien ook zo is?) dan ben je nergens,,
Ik heb totaal geen nare ervaringen,mar wil niet zeggen dat ikje niet snap of geloof!!!
Bel juridisch loket eens,en war staat er in de voorwaarden,van 20-14?
Juridisch loket weten wat je rechten zijn ....gratis eenmalig advies
Ik zou de da laten bellen!!
Maar ja net als bij veel verzekeraars....als ze in hun recht staan( wat ze denken en misschien ook zo is?) dan ben je nergens,,
Ik heb totaal geen nare ervaringen,mar wil niet zeggen dat ikje niet snap of geloof!!!
Bel juridisch loket eens,en war staat er in de voorwaarden,van 20-14?
Juridisch loket weten wat je rechten zijn ....gratis eenmalig advies
Dank je wel voor je antwoord. Ik zit er idd aan te denken om het juridisch loket te bellen.
Ik val onder de voorwaarden van 2012.
-
rozemarijntje
Maar dat moet toch niet uitmaken...?ruchama schreef:Dank je wel voor je antwoord. Ik zit er idd aan te denken om het juridisch loket te bellen.
Ik vorig jr afgesloten maar kreeg mail.voorwaarden is niks veranderd 2014.....dus elke jr nieuw contract van een jr ,dus dan nu 2014??
Maart begint mijn nieuwe jaar weer zeg maar...en gelden voorwaarden van 2014,heb je die voorwaarden al,doorgelezen
Staan op de site,ik heb ook nog zitten kijken voor mezelf...
Succes en sterkte met je hondje
De voorwaarden veranderen niet wanneer je een contract afsluit voor meerdere jaren. Dus mijn voorwaarden blijven tot het einde van het contract hetzelfde. En daarom val ik onder de voorwaarden van 2012.
Ik ben bekend met de voorwaarden.
Dit heeft niks te maken met de voorwaarden.
Wat er nu gaande is is dat Petplan eerst wel iets vergoed zonder opmerkingen daarover te maken. En vervolgens opeens niet meer wil vergoeden. En ze weigeren om met argumenten te komen voor deze beslissing. Ze negeren ook volledig het advies van de arts.
Dat is wat er aan de hand is.
En ik ben niet de enige bij wie ze dit dus doen. Google maar op klachten petplan.
Ik ben bekend met de voorwaarden.
Dit heeft niks te maken met de voorwaarden.
Wat er nu gaande is is dat Petplan eerst wel iets vergoed zonder opmerkingen daarover te maken. En vervolgens opeens niet meer wil vergoeden. En ze weigeren om met argumenten te komen voor deze beslissing. Ze negeren ook volledig het advies van de arts.
Dat is wat er aan de hand is.
En ik ben niet de enige bij wie ze dit dus doen. Google maar op klachten petplan.
-
Bob Schurkjens
Het zoveelste bewijs dat je alleen maar schijnveiligheid koopt met Petplan. Je koopt je gevoel van onrust en onveiligheid af door zo'n polis af te sluiten. Als je hem nodig hebt, kom je bedrogen uit. Leer zelf omgaan met financiële risico's in het leven.
-
rozemarijntje
Bob had je al gezegd op pagina 1
maar heeft ts nu niks aan...
Hopelijk komt ze er uit voor haar hondje!
Nogmaals iedereen heeft zijn eigen mening betreft verzekeringen ,kan je niet opdringen...
Hopelijk komt ze er uit voor haar hondje!
Nogmaals iedereen heeft zijn eigen mening betreft verzekeringen ,kan je niet opdringen...
Bob heeft anders wel een punt, ook al heeft TS er niks meer aan. Dierenverzekeringen moet je goed mee opletten.Leer zelf omgaan met financiële risico's in het leven
Wanneer je een laag inkomen hebt is een verzekering wel een goede manier om (hoge) medische kosten te kunnen betalen. Toen ik de verzekering afsloot was ik ook erg te spreken over Petplan. Maar de service wordt steeds slechter bij hun. Jammer. Ooit scoorden ze als beste verzekeraar. Maar met de wijzigingen en slechter wordende service zijn ze die status al lang kwijt.
Gelukkig bestaan er wel andere verzekeraars. Een vriendin van me is bij de Hema verzekerd. En ik ken mensen die de dieren bij de Ohra hebben verzekerd. En zij zijn allen zeer tevreden.
Helaas kan ik niet meer overstappen met mijn dier.
Gelukkig bestaan er wel andere verzekeraars. Een vriendin van me is bij de Hema verzekerd. En ik ken mensen die de dieren bij de Ohra hebben verzekerd. En zij zijn allen zeer tevreden.
-
rozemarijntje
ruchama schreef:Wanneer je een laag inkomen hebt is een verzekering wel een goede manier om (hoge) medische kosten te kunnen betalen. Toen ik de verzekering afsloot was ik ook erg te spreken over Petplan. Maar de service wordt steeds slechter bij hun. Jammer. Ooit scoorden ze als beste verzekeraar. Maar met de wijzigingen en slechter wordende service zijn ze die status al lang kwijt.
Helaas gebeurd dat bij heel veel bedrijven,eerst goed en steeds slechter,
@ ciske en bob..
Heeft niks te maken met leren met financiele risico,s om te gaan,ik hoop dat ii voor jan doedel betaal!
En ja dat ze er rijk van worden,betekend mijn hondje blijft gezond,ik vind het fijn idee dat ie verzekerd is...klaar uit,financieel weet ik alle risico,s ,op alle gebieden,en ik heb ook echt wel achterdeurtje maar toch heb ik hem verzekerd en niet voor weinig..
Wat ik zeg ieder moet dat voor zich zelf weten,,wat hij of zei wilt..
@ ts
Ja dat is net als een mens,mankeer je te veel,accepteren ze je niet meer
Ik hoop dat je nog stapje verder komt met iets,misschien wat je zei juridisch loket eens bellen.
Kijk jou vriendin weer goede ervaringen hema,hier in de wijk 3 ,verschrikkelijk,is maar net....ja..hoe moet ik dat uitleggen,ze hebben allemaal hun fratsen..
Ik hoop,dat je tot nu toe voor je hond de medicatie kan ophoesten...
Laat je weten hoe het afloopt.
Succes
Die zal je zeker een keer nodig hebben, zodra de verzekering niks meer uitbetaald.ik heb ook echt wel achterdeurtje
-
rozemarijntje
Tja ciske jou manier van denken weten we nu wel,je zin doordrijven is bekent...
Dan je heb ik dat achterdeurtje nodig,prima alles voor mijn hond!!,
Voorlopig niet nodig,maar ging om financiële verantwoordelijkheid...
en die probeer ik aam alle kanten te dekkken ...
Dan je heb ik dat achterdeurtje nodig,prima alles voor mijn hond!!,
Voorlopig niet nodig,maar ging om financiële verantwoordelijkheid...
-
Bob Schurkjens
Elke maand premie betalen aan zo'n lepe verzekeraar. En als puntje bij paaltje komt betalen ze niet. Dat is nou precies de reden waarom ik geen geld geef aan zulke "goede doelen". En als je een laag inkomen hebt moet je huisdier dus al helemaal niet verzekeren:
Topicstarter betaalt nu dubbel: én de premie én de kosten die Petplan weigert te vergoeden. En moeten bedelen om vergoeding bij Petplan zonder resultaat. En de negatieve gevoelens die je daar aan overhoudt. Zo raak je van de regen in de drup. Vooral als je toch al weinig te besteden hebt.
Dat bedoel ik met omgaan met financiële risico's. Ik heb tien jaar een kat gehad. Met bijbehorende kosten. Het is goed voor je mentale kracht om die risico's zelf te dragen, ook als je het financieel moeilijk hebt.
Topicstarter betaalt nu dubbel: én de premie én de kosten die Petplan weigert te vergoeden. En moeten bedelen om vergoeding bij Petplan zonder resultaat. En de negatieve gevoelens die je daar aan overhoudt. Zo raak je van de regen in de drup. Vooral als je toch al weinig te besteden hebt.
Dat bedoel ik met omgaan met financiële risico's. Ik heb tien jaar een kat gehad. Met bijbehorende kosten. Het is goed voor je mentale kracht om die risico's zelf te dragen, ook als je het financieel moeilijk hebt.
Niet vergeten ook nog de houderschapbelasting die ze per jaar rekenen. Tel uit je winst. Ik leg wel geld opzij, dat wat je per maand aan premie anders zou moeten betalen, gewoon op een spaarrekening.Elke maand premie betalen aan zo'n lepe verzekeraar. En als puntje bij paaltje komt betalen ze niet
-
rozemarijntje
ciske schreef:Niet vergeten ook nog de houderschapbelasting die ze per jaar rekenen. Tel uit je winst. Ik leg wel geld opzij, dat wat je per maand aan premie anders zou moeten betalen, gewoon op een spaarrekening.Elke maand premie betalen aan zo'n lepe verzekeraar. En als puntje bij paaltje komt betalen ze niet
Nogmaals,respecteer eens wat een ander beslist,als die zich daar goed bij voelt prima..
Dus even goed genomen....kan je dus ciske beter voor alles spaarcentje opzij leggen,begrafenis,inboedel,lullig als je net begint te sparen en je hebt flinke schadepost..mmm en dan,aleens bekeken hoeveel inboedel,begrafenisverzekeringen soms te boek staan?
Av hoef je dan ook niet meer ook sparen...zo dat is rot,fikt je huis af,je heb flinke fysio nodig,oeps niet voor verzekerd...nou mag je fikse spaarpot hebben..
Ik haal dit erbij,want bij elke verzekering,wordt er door bep mensen zelfde riedel herhaald,..
Als ik de staatsloterij win zeg ik alles op...behalve de auto...koop ik vette auto...
Tot fpdie tijd verzekeren we ons ook voor pensioen,wia ( al moet je hals dood zijn om daar nog in te komen toch verzekering)
Man betaald meer,zodat als he, wat overkomt,dat ik hier kan blijven wonen met de hond...
Nou als ik alles moet sparen.....gaat hem niet worden....
Ik doe het voor mijn eigen gevoel een dierenverzekering en komt tijd komt raad...
Maar dat is MIJN beslissing...en ik laat me niks opdringen wat goed of slecht is,.
Net als ts heeft nu hele slechte ervaring met hond vind ik heel erg,wie bep dat zei financieel verkeerd bezig...
Daarvoor heeft ze altijd alles vergoed gekregen dus geen weggegooid geld,tot nu toe.....nu kijken wat dit wordt...
-
Bob Schurkjens
Nou, kennelijk niet. Topicstarter baalt als een stekker van Snertplan.als die zich daar goed bij voelt prima..
Ja dat gebeurd wel vaker in het leven he, de ene vind iets fijn/prima de anderBob Schurkjens schreef:Nou, kennelijk niet. Topicstarter baalt als een stekker van Snertplan.als die zich daar goed bij voelt prima..
vind het niets.
Gelukkig zijn we allen anders en daar is niets mis mee.
Gaat inderdaad opvallen dat de één niet anders mag denken en handelen, dat verzekeren een vies woord is. Vooral voor de brandverzekering hoop ik voor Jan met de korte achternaam verzekerd te zijn; 1000 maal liever "geld weggegooid" dan 1 keer je huis te zien affikken. Maar ook dat moet echt iedereen voor zichzelf weten. En over de hondenverzekering: ze betalen niet alles uit, dat staat in het contract wat je hebt. Maar ik vind het vreemd dat de TS eerst wel en het nu niet meer vergoed krijgt.Ja dat gebeurd wel vaker in het leven he, de ene vind iets fijn/prima de ander
vind het niets.
Bob Schurkjens schreef:Nou, kennelijk niet. Topicstarter baalt als een stekker van Snertplan.als die zich daar goed bij voelt prima..
Dat heb je met dierenverzekeringen.
-
Bob Schurkjens
Je vergelijkt appels met peren. Sommige risico's zijn moeilijk tot niet te dragen. Daarom is een zorgverzekering zelfs wettelijk verplicht. Ook een aansprakelijkheidsverzekering en brandverzekering zijn essentieel. Die risico's zijn voor een particulier niet te dragen. De premie daarentegen is laag: rond de 100 euro per jaar.tenormin schreef:Gaat inderdaad opvallen dat de één niet anders mag denken en handelen, dat verzekeren een vies woord is. Vooral voor de brandverzekering hoop ik voor Jan met de korte achternaam verzekerd te zijn; 1000 maal liever "geld weggegooid" dan 1 keer je huis te zien affikken. Maar ook dat moet echt iedereen voor zichzelf weten. En over de hondenverzekering: ze betalen niet alles uit, dat staat in het contract wat je hebt. Maar ik vind het vreemd dat de TS eerst wel en het nu niet meer vergoed krijgt.Ja dat gebeurd wel vaker in het leven he, de ene vind iets fijn/prima de ander
vind het niets.
Fietsen, mobieltjes en huisdieren vallen niet in die categorie.
Is prima, bob.