Pagina 2 van 2
Re: Thermen Bussloo
Geplaatst: 26 mar 2014 14:50
door crazyme
Chocomelk schreef:Ik vind dat TS hier behoorlijk door de **** word genomen, dat bepaalde sauna's zich
niet druk maken om het aantal bezoekers is zeer bekend, en nee het is niet leuk als
de sauna te vol is en je nog geen stoel meer hebt om te gaan zitten.
En ook met die arrangementen gaat het weleens mis.
En wanneer er iets misgaat moet je dat netjes, in verhouding, oplossen.
Dat doet de sauna ook, maar ts is daarmee niet tevreden.
Het probleem wordt opgeklopt en dat is over het algemeen geen goede basis om tot een oplossing te komen.
Of het te druk was is subjectief. Wat de een als te druk ervaart, zal een ander als normaal ervaren.
Dat het druk was zal denk ik niemand betwisten, maar dat is geen grond voor financiele compensatie.
Wanneer het druk is in de dierentuin gaat ook niemand bij de uitgang geld terugeisen.
Of wanneer je lang moet wachten bij de kassa bij de supermarkt krijg je ook geen korting.
Ook ik staak deze discussie.
Re: Thermen Bussloo
Geplaatst: 26 mar 2014 14:54
door genux
Chocomel: ik ben regelmatig gebruiker van sauna's in het verleden maar zo druk als het toen die dag was is echt schandalig. En het komt vaker voor want mijn buren hebben hetzelfde meegemaakt bij een zeer groot saunacomplex op de Veluwe. Ook als je de reacties leest op Zoover (heb ik pas achteraf gedaan) lees je veel van dit soort klachten.
Re: Thermen Bussloo
Geplaatst: 26 mar 2014 14:58
door newmikey
Jolijn schreef:Dat zou best kunnen; ik heb de 3 gangen uit de OP:
Hun antwoord was dat het niet te druk was en dat ze het aanbod voor het diner na onze klacht hebben aangepast en er nu wel keuze is uit drie gangen uit de menu kaart
Maar misschien bedoelt Thermen dit anders dan het lijkt.
Dat zou zomaar kunnen maar TS heeft een gratis toegang ter waarde van zo'n €32+ aangeboden gekregen om hem te compenseren. Ik vind dat vrij redelijk ongeacht of Thermen dit nu wel of niet na het bezoek van TS heeft aangepast (het lijkt eigenlijk van niet). Daarin verschilt TS van mening, hij wil cash vergoeding zien. Ik heb vooralsnog niets gezien waardoor hij daar recht op zou moeten hebben.
Het is wel vaker een beetje druk in sauna's en ik vermijdt dan ook z.g. "arrangement-dagen" maar zelfs dan heb ik ook wel eens géén geluk. Ik maak er dan maar het beste van maar kom ik daar gewoon niet meer terug. Geld terug eisen komt dan eigenlijk niet in me op.
Re: Thermen Bussloo
Geplaatst: 26 mar 2014 15:16
door genux
New Mickey: ik heb de mails er nog eens op nagelezen en in de laatste mail schrijven ze duidelijk dat het aantal bezoekers explosief is gestegen na de bouw van het hotel en dat ze na onze klacht het bezoekers aantallen naar beneden hebben bijgesteld. Dus mijn klacht was gegrond net als de beperkte keuze van het menu. Er blijft dus alleen de discussie over van de compensatie. Ik ben van mening dat ik op dat moment teveel hebt betaald voor het keuzemenu en dat eventueel een entreekaartje mijn bezwaar van een te drukke sauna compenseert.
Re: Thermen Bussloo
Geplaatst: 26 mar 2014 15:32
door newmikey
Nog even snel gerekend op basis van één de hotel arrangementen:
voor €89.50 krijg je twee dagen toegang tot de sauna, een overnachting in een "luxe kamer"(géén idee hoe lux maar soi...), een uitgebreid ontbijtbuffet en één (1) hoofdgerecht van het menu. Zal niet het linkje plaatsen vanwege spam overwegingen maar iedereen kan dit wel even checken.
Dus 2x€32.50 voor de toegang en dan moet de overgebleven €24.50 dekkend zijn voor hotelovernachting, ontbijt èn lunch.
Als je één en één kan optellen, weet je uiteraard dat dit nooit een volledig 3-gangen menu kàn zijn, kinderachtig om dat dan te verwachten.
Dat het druk was, is héél vervelend maar op zich ook weer géén reden om de eisen verder op te schroeven.
Re: Thermen Bussloo
Geplaatst: 26 mar 2014 16:11
door Jolijn
Op de zgn arrengementdagen weet Thermen hoe druk het is met arrengementgasten, die boekingen zijn bekend.
Andere reserveringen zijn ook bekend.
Hoe meer gasten hoe liever het Thermen is, begrijpelijk, maar het bezoekers aantal kan ook een keer teveel zijn.
Re: Thermen Bussloo
Geplaatst: 27 mar 2014 05:47
door genux
Newmickey: ook rekenen gaat je niet zo goed af zie ik. Entree was € 89.50 pp en dan gaat er inderdaad € 32.50 af. Blijft over € 57.
Als je dan bedenkt dat het eigenlijk € 151 kost en je één en één kan optellen weet in hoeverre die klanten/gasten zijn bedonderd.
Jolijn: ze hebben mij niet voor niets gemaild dat ze aantallen na ons bezoek naar beneden zetten.
Re: Thermen Bussloo
Geplaatst: 03 apr 2014 07:49
door genux
Inmiddels niets meer vernomen van de "klantenservice" en ook de beloofde vouchers nog niet ontvangen. Wat een "service".
Re: Thermen Bussloo
Geplaatst: 04 apr 2014 12:39
door genux
[Offtopic uitingen verwijderd door de Moderator]blijft het feit dat ze toegegeven hebben dat ze fout zijn geweest (aanpassen met het arrangement).
Boek gaat nu dicht.
[Offtopic uitingen verwijderd door de Moderator]
Re: Thermen Bussloo
Geplaatst: 05 apr 2014 20:21
door encore
genux schreef:[Offtopic uitingen verwijderd door de Moderator]...
Boek gaat nu dicht.
[Offtopic uitingen verwijderd door de Moderator]
Nou, als de mods je post om 01:10 h nog aanpassen... dan was het vast niet zo netjes.
Re: Thermen Bussloo
Geplaatst: 09 dec 2014 12:23
door Polderen
Ook wij hebben een zeer slechte ervaring met Thermen Bussloo. Via Groupon een hotelovernachting met twee dagen wellness/sauna voor € 119 met als tegenwaarde € 249,- Ingecheckt via de grouponroute. Vervolgens bereken ze ons bij het uitchecken het volle pond en na veel discussie en 25 minuten wachten komen ze met de 'oplossing' dat € 119 op de rekening in mindering wordt gebracht (en dus niet € 249). Bovendien bleek bij controle van de rekening ten onrechte reserveringskosten en twee niet genuttigde consumpties in rekening gebracht te zijn. We kregen sterk de indruk dat deze 'vergissingen' zeer bewust gemaakt werden.
Tip: bewaar een kopie van de Groupon-advertentie, een kopie van de Groupon-voucher en controleer de bon erg nauwkeurig vóórdat je betaalt bij het uitchecken. Wees ook op je hoede bij de reserveringsprocedure, waarbij ze je nog diverse betaalde diensten proberen te verkopen. Of liever nog: ga niet!