LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] megapool

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
[[email protected]]

Re: megapool

Ongelezen bericht door [[email protected]] »

Ik heb 2/3 jaar geleden een wasmachine gekocht bij megapool en heb daar meteen 5 jaar garantie bijgekocht. Wat gebeurt hier nou mee?! Blijft deze wel geldig? groeten marcia :shock:

oud medewerker

Ongelezen bericht door oud medewerker »

Ik heb zelf een jaar bij megapool gewerkt, wat die garanties betreft : er zit zowiezo 2 jaar garantie op witgoed, heeft megapool niets mee te maken. Die plusgarantie is 1 grote pot, alle reparaties die tussen de 3 en 5 jaar betaald moeten worden komen dus uit die pot. Ik hoop voor iedereen dat die pot nog groot genoeg is, maar als ze failliet zijn ben ik bang dat je pech hebt. Ikzelf heb ook nog een reparatie lopen bij het bedrijf, ik ga er gewoon vanuit dat zie die per courier terug sturen ..

personeel [[email protected]]

Ongelezen bericht door personeel [[email protected]] »

Ik werk(te) bij Megapool, en moet nu dus noodgedwongen thuis blijven. Ook wij als personeel zitten natuurlijk met enorm veel vragen: Wat gebeurt er met ons als het bedrijf failliet gaat? Krijgen wij dan nog wel ons salaris,reiskosten en vakantiegeld uit gekeerd? En wat gebeurt er als we na een tijdje weer wel de deuren mogen openen van het Megapool? Dan krijgen we alleen maar zeer boze en gefrustreerde klanten aan de balie, zo prettig werken wordt dat dus niet meer! Wij als personeel hebben ook niet gevraagd om deze nare situatie, maar we worden er wel op aangekeken en er wordt op ons af gereageerd. Ook ik heb nog heel wat persoonlijke spulletjes op het filiaal staan, wat gebeurt daar mee? (wij mogen het pand niet in) Tevens heb ik ook een dvd-player van mezelf in reparatie staan. Je ziet ook wij als Megapoolpersoneel zijn achtergelaten met ook ontzettend veel vragen.

evelynne [[email protected]]

Ongelezen bericht door evelynne [[email protected]] »

Ik heb een poosje geleden een gasfornuis gekocht met rvs achterwand en schouw. Dit grapje koste me 800 Euro en we zouden alles op 10 april ophalen. Nu zijn de winkels dicht. De grote vraag is of we nu nog aanspraak kunnen maken op het gasfornuis of dat we ons geld terug kunnen krijgen. In principe is de koop gedaan en ben ik eigenaar van het gasfornuis lijkt me. Alleen was ie niet voorradig en daar moesten we dus op wachten. Nu staat ie in het magazijn te wachten. Hebik nog kans dat ik hem kan krijgen

evelynne [[email protected]]

Ongelezen bericht door evelynne [[email protected]] »

Wilde nog even tegen de personeelsleden van Megapool , die hier reageren, zeggen dat het voor hun ook erg vervelend is om van de een op de andere dag zomaar thuis te zitten. Zo heb je werk en zi zit je thuis vol met onzekerheden. Dat is zeker niet prettig. Balen jongens. Maar hopen dat Megapool inderdaad word overgenomen door Digi .......... weet ik veel en dat jullie weer aan het werk kunnen. En laat die frustie klanten maar voor wat het is. Een beetje klant zal wel weten dat het niet jullie schuld is. Heb trouwens vandaag gehoord, van een Megapool medewerker van eem franchise winkel, dat donderdag of vrijdag de deuren van de winkel weer open gaan. Iedereen dus direct naar de winkel en je spullen ophalen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Piet van Hees [[email protected]]

Ongelezen bericht door Piet van Hees [[email protected]] »

De betalingsverplichting van lonen, pensioen en sociale lasten wordt altijd met een paar maanden terugwerkende kracht door het UVW overgenomen. Vrij dagen zelfs met 12 maanden. Dat is voor jullie het minste probleem. Sterkte, hopelijk komt er een doorstart.

Piet van Hees [[email protected]]

Ongelezen bericht door Piet van Hees [[email protected]] »

Mijn schoonmoeder van 75 kocht vorige week een wasdroger, betaalde die helemaal, en wilde die over een week of zo komen halen. We zijn haar nieuwe huisje aan het schilderen en witten. Helaas staat hij er momenteel nog. Ben benieuwd hoe dit verder gaat.

Life1977 [[email protected]]

Ongelezen bericht door Life1977 [[email protected]] »

Als je je persoonlijke spulletjes nog in het pand hebt liggen, dan is de kans erg groot dat de curator hier ook beslag op legt. Want de curator legt beslag op ALLE spullen die op dat moment in het pand aanwezig zijn, dus ook jouw persoonlijke spullen. Wil je je spullen terug hebben, dan moet je dit via een brief kunnen aantonen dat die spullen van jou zijn en dat je ze terug wilt hebben. Ik heb net op de site van Megapool gelezen dat de franchise winkels wel open blijven, toch een voordeeltje van het zelfstandig ondernemer zijn. Ben benieuwd hoe lang zij de naam van Megapool blijven dragen. Ze hebben hun site aangepast, er staan nu antwoorden op veel gestelde vragen.

r.ketelaar [[email protected]]

Ongelezen bericht door r.ketelaar [[email protected]] »

op koopzondag 4 april 2004 een tv gekocht. Volledig betaald om per direct mee te nemen. Toen te horen gekregen dat hij niet voorradig was. Afspraak gemaakt om hem alsnog dinsdag af te halen. we zouden rond 16.00 uur worden gebeld. Helaas was er op maandag niets meer. Het ergste is dat al ons geld hier volledig in zit. Indien er geen levering is dient er een aanbetaling tte mohgen gevraagd tot maximum wan 50%. Ligt in de wet geregeld. Dus ik voel me dubbel gepakt. Inmiddels contact gehad met het rechtsbureau, ombudsbank, panasonic en de postbank. helaas kunnen geen van allen hieraan iets doen. Aub help ons.

Johan 1

Ongelezen bericht door Johan 1 »

Ik heb een DVD recorder ter reparatie afgegeven bij Megapool 24-03-2004 (2e keer) normaal krijg je thuis bericht als deze afgehaald kan worden, dat zal nu voorlopig wel niet gebeuren. Intussen heb ik kontakt opgenomen met Philips (per e-mail) met de vraag of het apparaat bij hun ter reparatie is aangeboden en als dat zo is of ze het willen opsturen naar mijn thuisadres Ik heb hier echter nog geen antwoord op ontvangen. Weet iemand misschien een telefoonnummer voor deze informatie bij Philips.(servicedienst) Maastricht

xenia [[email protected]]

Ongelezen bericht door xenia [[email protected]] »

Staat er geen telefoonnummer bij je garantie papieren van Philips? Deze zit meestal bij de gebruiksaanwijzing; tenminste...bij mij was dat zo. Ik heb hetzelfde probleem als jij, maar dan met een JVC cinema set. Ook maandag JVC al gebeld...de dagen erna nogmaals gebeld en vandaag gefaxed naar ze of ze zo coulant willen zijn het terug te sturen naar mij en anders het in elk geval daar te houden en niet terug te zenden aan Megapool. Maar ze ondernemen momenteel helemaal geen actie bij JVC. Afwachten dus en ik heb nu in elk geval mijn rechtsbijstands verzekering ingeschakeld. Maar ik hoop dat jij meer succes hebt....je kunt het in elk geval proberen.Succes!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

is megapool niet lid van 1 of andere stichting die garant staat als er problemen zijn. Ik kom even niet op het juiste woord, zoals anwb voor autobedrijven etc.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

nope, geen lid UNETO

Lesley Hoving [[email protected]]

Ongelezen bericht door Lesley Hoving [[email protected]] »

:cry: Wij hebben in 2001 een vrieskist gekocht bij Megapool. Helaas gaf deze er van zaterdag 3 op zondag 4 april de brui aan en moesten we met de inhoud over straat. Niets aan de hand dachten we, we hebben een garantiepluscertificaat dus maandag gewoon even bellen. Zelfs toen we het nieuws op de radio hoorden waren we niet voor 1 gat te vangen en hebben direct met AEG contact opgenomen. Zij hebben een monteur gestuurd en nu blijkt de motor te moeten worden vervangen. Nog niets aan de hand, dachten we, maar nu blijkt dat ze de reparatie alleen uitvoeren indien we contant een bedrag van E 155,41 aan de monteur betalen. We moeten dit bedrag maar zelf bij Megapool terug zien te krijgen!!! Hoe moet dit nu, want hij moet gerepareerd worden, maar er is geen winkel open om ons geld bij terug te vragen.

Groeneveld [[email protected]]

Ongelezen bericht door Groeneveld [[email protected]] »

Laten we twee dingen erg duidelijk stellen: Door dit faillisement is iedereen die een aanbetaling heeft gedaan of zijn goederen al volledig heeft betaald en nog slecht op de aflevering wacht zijn of haar geld compleet kwijt. Of U hier nog wat van terug ziet hangt af van de eventuele overnamekandidaat. Deze is echter tot niets verplicht nu Megapool failliet is verklaard. U dient uw vordering gewoon in te dienen bij de directie van Megapool in Apeldoorn, c.q. rechtstreeks bij de curator. Alleen is de kans erg klein dat U hier nog wat van hoort (duurt vaak jaren). De extra bijgekochte verzekering zal in principe vervallen, de fabrikant heeft hier namelijk niets mee te maken. Ook de verzekeringsinstantie waar Megapool zaken mee heeft gedaan heeft niets met U te maken. Tot slot, dit is al zo vaak gezegd: Betaal helemaal niets aan, nooit niet. Je ziet hier weer waarom.

Erwin54

Ongelezen bericht door Erwin54 »

Kan iemand het adres van de curator vermelden?

[[email protected]]

Ongelezen bericht door [[email protected]] »

Ook wij hebben apparatuur gekocht bij megapool en volledig betaald.(900 euro) Het is dus ons eigendom omdat het volledig betaald is. hoe gaat dit nu verder er is nieman aanspreekbaar . Ik beschouw dit als diefstal. Eerst een grote actie en dan failiet gaan het lijkt op op lichterij . Hoezo bescherming consumetenrecht?

Gesloten