Zo een opmerking vindt ik niet kunnen!Paramanaribootje
Geplaatst op 11 Apr 2004 00:17 door Paramanaribootje
--------------------------------------------------------------------------------
Ach je kunt er ook zelf een eind aanmaken. Letterlijk en figuurlijk
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] terugbetaling restschuld
Re: terugbetaling restschuld
En zo een ook niet.m.de.w
Geplaatst op 11 Apr 2004 00:51 door m.de.w
--------------------------------------------------------------------------------
Leuke he,
Mensen bedonderen,eikel!
m.de.w
Ik heb deze week de eigen bijdrage advocaat en de griffiekosten teruggekregen voor de polis van mijn dochter. Dexia zag af van een rechtzaak en faxte aan mijn advocaat bovenstaande.
Math waarom ben je een proces begonnen dan?
Of Dexia?
Of Dexia?
Hou eens op met je onzin. Je wettenboeken (je bedoelt waarschijnlijk wetboeken, prutser) kun je niet doorverkopen omdat die ieder jaar vervangen worden. Doe niet alsof je ook maar iets weet. Wanneer breek je eens door die enorme plaat voor je kop heen?dat jongetje van 21 dat denkt dat hij mensen kan helpen schreef:Heb mede om die redenen mijn wettenboeken niet (door)verkocht, maar gebruik ze nog geregeld als hulpmiddel in het schrijven van (vernietiging)brieven c.q. klachtenbrieven.
Janneke52,
Wat denk je dat ik Dexia heb gedagvaard of zij mij?
Wat denk je dat ik Dexia heb gedagvaard of zij mij?
Ik denk dat jij Dexia hebt gedagvaard.
Janneke52,
Meen je dat nu werkelijk? Zij willen de restschuld betaald hebben en ik betaal niet. Wie denk je nu wie wie heeft gedagvaard?
Meen je dat nu werkelijk? Zij willen de restschuld betaald hebben en ik betaal niet. Wie denk je nu wie wie heeft gedagvaard?
Math schreef eerder:
14.01.04 wordt ik gedagvaard met een eegalease WvD met vernietiging en een WvD waarop niet de handtekening onder staat van diegene die het contract heeft afgesloten en dit is niet geverifieerd door Dexia
14.01.04 wordt ik gedagvaard met een eegalease WvD met vernietiging en een WvD waarop niet de handtekening onder staat van diegene die het contract heeft afgesloten en dit is niet geverifieerd door Dexia
HansA,
Een oplettende forumkijker telt voor twee. Heb vandaag op verzoek de twee uitslagen van twee van mijn polissen opgestuurd naar Piet. Heb trouwens het idee en dat heb ik eerder al eens kenbaar gemaakt dat veel mensen m.b.t. tot uitspraken of andere ontwikkelingen gewoon afhaken m.b.t. berichtgeving. Je ziet veel van die"ouwe"forumbezoekers gewoon niet meer terug.
Een oplettende forumkijker telt voor twee. Heb vandaag op verzoek de twee uitslagen van twee van mijn polissen opgestuurd naar Piet. Heb trouwens het idee en dat heb ik eerder al eens kenbaar gemaakt dat veel mensen m.b.t. tot uitspraken of andere ontwikkelingen gewoon afhaken m.b.t. berichtgeving. Je ziet veel van die"ouwe"forumbezoekers gewoon niet meer terug.
Goed gezien Math