beusen schreef:
Misschien heb je een kort loontje gehad, omdat je afgewezen bent en het antwoord als bot ervaren hebt!
Hier kan niemand iets over zeggen, want we hebben het allemaal niet gehoord.
Ik doe mijn best om zo vriendelijk mogelijk te zijn - al maken sommigen het wel extra moeilijk .
Maar in dit geval (is al even terug) was het een mailtje met de strekking van:
"Vanwege gebitsproblemen heeft de tandarts mij geadviseerd (behandeling). Echter - de kosten hiervan zijn redelijk hoog. Is het mogelijk om dit bedrag (nu nog niet bekend, maar ergens rond de 400 EUR) in termijnen te betalen? Wat zijn hier de regels voor en de eventuele extra kosten?"
Waarop een berichtje terugkwam met iets van " U dient de factuur tijdig te betalen, bij te late betaling brengen wij incassokosten in rekening"
(ik heb de berichten al weer gewist - daar ik wat langer door heb gespaard en uiteindelijk in een keer betaald heb)
Geen inhoudelijk antwoord - alleen de strekking "betalen, want anders.."
Nogmaals- mogelijk zijn ze wat milder geworden, of hebben de medewerkers een cursus communicatie gevolgd - dat weet ik niet - maar deze was toch een aardige misser.