Pagina 2 van 2
Re: UPC
Geplaatst: 22 apr 2004 11:44
door robertpnl
Beste "nala",
Sorry, maar je bent en blijft vaag in mijn ogen. We moeten eerst gebruik maken van je hotmail-account. Dan pas zouden "wij kunnen gebruik maken van een ander e-mail". Dus toch moet ik mijn persoonlijke gegevens sturen naar je hotmail-account. Dat werkt toch niet? Ik heb geen flauw idee wie of wat achter dat e-mail adres zit. Zoals iemand anders al aangaf, iedereen kan zo een hotmail-adres aanmaken.
Dan heb je het in je een-na-laatste mail over "we". En in je laatste mail over "ik". Wie is "we"? En..wie is "ik"?
Kortom, je blijft vaag. Als je voor de medegebruikers iets wilt betekenen, zal je echt wat meer over jezelf moeten vertellen. Wat doe je met onze gegevens? Je voorwaarden? Etc.
Zonder deze gegeven zal ik persoonlijk nooit gebruik maken van je "diensten".
Hoe goed je bedoelingen ook zijn.
{edit: tikfoutje}
Re: UPC
Geplaatst: 22 apr 2004 11:55
door nala
beste robert,
het is niet de bedoeling dat je in eerste instantie al je gegevens in de mail zet. Beperk het tot je klacht. Om te voorkomen dat we hier bestookt worden met allerlei 'onzin' mails gebruiken we in eerste instantie een hotmail account. De account die op dit forum staat is die van mij dus dan wordt het ik. In eerste instantie zal 'ik' reageren. Men kan (mocht men dat willen) hulp krijgen (vrijblijvend en zonder kosten) wil men dat niet dan reageert men gewoon niet. Aangezien het voor veel mensen die problemen hebben vaak te duur is om een advocaat in de arm te nemen en dan vervolgens maar besluiten om het erbij te laten zitten hebben wij besloten dat mocht het zo zijn dat mensen hulp willen hebben ze op dit adres terecht kunnen.
Nogmaals het is NIET de bedoeling dat mensen direct allerlei gegevens in de mail zetten.
Re: UPC
Geplaatst: 22 apr 2004 11:57
door nala
Overigens met de gegevens gebeurt niets. als men een gegronde klacht heeft en UPC weigert de mensen te helpen zullen wij ons daarvoor inzetten. Na afloop zullen de gegevens die wij eventueel zouden hebben weer verwijderd worden.
Re: UPC
Geplaatst: 22 apr 2004 15:47
door Gast
Ik blijf het toch eenzijdig vinden.
Sommige mensen willen vaak ook niet geholpen worden, omdat ze zo zeker zijn van hun gelijk, dat ze een andere mogelijkheid niet zien.
Dan kan je als medewerker van zo'n bedrijf (lees upc, nuon, kpn) uitleggen wat je wil, maar de klant gelooft dat toch niet.
Ik vraag me af wat uiteindelijk het percentage van "gewonnen" zaken wordt.
Re: UPC
Geplaatst: 26 apr 2004 18:34
door hoffie
nala is zusje of vriendinnetje van justice boy???????
Re: UPC
Geplaatst: 27 apr 2004 15:20
door xs2den
Nala kan misschien beter zelf bij UPC gaan werken, want volgens mij ben jij de beste!!!
Ik weet niet of ik het mag zeggen hoor.... maareh, persoonlijk vind ik je een kanjer, kan ik ergens lid worden van een fanclub??
Re: UPC
Geplaatst: 28 apr 2004 15:17
door hauwert
Nog een reactie van een tevreden klant, ik heb echt niets dan lof over de service van UPC en in 4 jaar, 2 storingen gehad, die binnen redelijke termijn werden opgelost.
Ook heb ik geen last van Spam of andere zaken, maar dat heb je ook zelf in de hand, je hebt hiervoor zeer goede filters en regelmatig de PC controleren wil ook nog wel eens helpen.
Ondanks mijn tevredenheid wil ik jullie sterkte wensen, want het lijkt mij vreselijk frustrerend om gelijk te hebben en het niet te krijgen en ik weet hoe dat voelt. Kijk maar eens bij meubels "stankbank Practica".
Vriendelijke groet,
gast hauwert
Re: UPC
Geplaatst: 29 apr 2004 13:30
door Gast
ahhh hauwert heeft aandelen UPC?????????
Re: UPC
Geplaatst: 29 apr 2004 14:59
door Gast
Neen, beste Gast,
ik heb geen aandelen UPC, maar ben werkelijk tevreden of kan dat niet?
Maar zoals ik al schreef kan ik de frustratie best begrijpen, vandaar dat ik verwees naar de "stankbank van Practica".
Veel sterkte en niet iedereen die positief is over een door een ander verfoeid artikel heeft aandelen hoor, want dan waren er heel wat aandeelhouders op de fora.
Groetjes hauwert
Re: UPC
Geplaatst: 29 apr 2004 15:08
door Gast
Eigenlijk zouden al die ontevreden klanten een keer moeten meedraaien bij upc.
Kunnen ze zien hoe zielig de klanten eigenlijk zijn.
Klant betaalt 1 dag voor de afsluiting zijn rekening en wil meteen weer aangesloten worden.
Klant is niet 1 dag te vroeg met betalen, zoals hij dat stelt, maar al 2 of zelfs meer maanden te laat met de vorige.
Wanneer zien jullie dat nou eens?
Re: UPC
Geplaatst: 29 apr 2004 15:18
door Gast
Hopla weer een pakket van 10 kg gratis naar het antwoordnummer sturen
Re: UPC
Geplaatst: 29 apr 2004 16:16
door Gast
En dat is dus het iq en standaard reactie van een klant als er een kern van waarheid in zit.
Re: UPC
Geplaatst: 29 apr 2004 21:10
door Gast
Ik heb nog wat ouden balken thuis. Die zal ik in enkele tientallen stukjes zagen, op mijn werk labels met antwoordnummers uitprinten en in de mooie nieuwe tpg postbus deponeren. UPC leert het toch nooit. Zo heb je toch nog een beetje lol met UPC. Te leuk om te stoppen.
Re: UPC
Geplaatst: 30 apr 2004 10:31
door Gast
hahhahaahaha nee hauwert dan waren er nog steeds heel weinig aandeelhouders van UPC.......
Of al dat personeel van UPC die verplicht worden om hier op de forums positieve berichten achter te laten moeten in aandelen betaald krijgen
Re: UPC
Geplaatst: 30 apr 2004 13:47
door hauwert
Beste Gast,
heb jij wel een baan?
Ik wel maar niet bij UPC.
Dus heb ik eigenlijk te weinig tijd om op inhoudsloze kreten als HAHAHA te reageren.
Eén advies je kunt die negatieve frustratie leren om te zetten in positieve reacties.
Sorry hoor, maar nu verraad ik bijna mijn vakgebied.
Groet, hauwert
Re: UPC
Geplaatst: 30 apr 2004 21:46
door Gast
mmmm hauwert heeft een baan waarbij lachen niet op prijs wordt gesteld... dat is verloren tijd.... clown valt dus af... komiek ook al... pfff denk dan toch echt helpdesk medewerker bij UPC.... en ja hoor heb wel een baan, heerlijk he zo'n vrije dag
Re: UPC
Geplaatst: 01 mei 2004 18:39
door Gast
Hier ook een tevreden gebruiker van UPC
maar goed, ik heb ook weleens een probleem gehad met mijn nota en eens een keer met chello.
het beste wat je kunt doen is het volgende: sprokkel al je nota's, afschriften, etc. bij elkaar, netjes gesorteerd, en zorg dat je een goed verhaal hebt. Ga hiermee naar het dichst bijzijnde UPC Center en doe daar je verhaal.
Ik heb er zelf weleens bijna een uur gestaan maar daarna was het gelukkig wel opgelost.
Uit principe bel ik NOOIT 0900 nummers trouwens. En die helpdesk schijnt toch *** te zijn heb ik weleens gehoord dus beter gewoon langs gaan.
En kunnen die sneue lui hier eens ophouden met elkaar te beschuldigen van compleettheorien enzo (ja, je werkt vast bij upc enzo, etc.), ***** wat kinderachtig. Probeer een oplossing te geven of reageer niet.
Re: UPC
Geplaatst: 01 mei 2004 22:48
door Gast
tja lieve gast, zou ook erg tevreden zijn als ik een uur mocht verblijven bij een "service"punt van UPC, kreeg je zeker ook nog bakje koffie en excuses voor het lange wachten?????? wat????? zelfs een koekje???? wauh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pffff en sommige bedrijven maar geld uitgeven om klantvriendelijk te zien, terwijl er mensen al blij zijn met een uur wachten bij UPC
ik snap deze wereld noet meer.......
tis dat geen homo ben anders ging ik met met kop omlaag van het balkon