LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo Blamage

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo Blamage

Ongelezen bericht door Har06 »

John52 schreef:Sinds de fusie met UPC is het gewoon een puinhoop bij Ziggo. Kijk maar eens op de site van klachtenkompas.

Bij mij is Ziggo ook pas in beweging gekomen na een klacht bij de geschillencommissie. Eerder was Ziggo niet te bereid om te komen tot een oplossing. Na de ontvangst van mijn klacht hing er al gelijk een juridische medewerkster aan de telefoon of het we het toch buiten de geschillencommissie konden regelen. Het had Ziggo heel wat minder gekost als ze de klacht daarvoor netjes hadden opgelost.

Ziggo geeft kapitalen uit om nieuwe klanten te werven maar laat nog meer mensen via de achterdeur vertrekken. Ziggo vergeet daarbij dat elke ontevreden en vertrekkende klant een negatief verhaal over Ziggo meeneemt. Daar kan geen reclame tegenop.
Op het moment dat glasvezel steeds meer gemeengoed wordt zal Ziggo steeds meer klanten zien vertrekken als zij zo doorgaan.
Glasvezel, ?? in veel dorpen en steden ligt en komt geen glasvezel kabel, ik ben tevreden over Ziggo , zij lossen de eventueel optredende probleempjes netjes op

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Ziggo Blamage

Ongelezen bericht door Quark »

Ik denk dat de organisatie momenteel te groot en te log is. Aan de telefoon zitten medewerkers die je volgens een schema kunnen helpen en de opdracht hebben zo weinig mogelijk mensen door te zetten naar de 2e lijn ( de meer deskundigen) Ook het inplannen van monteurs loopt niet lekker.
Ik heb ze al eens voor gesteld om een groepje monteurs alleen beschikbaar te houden voor adhoc problemen, dus kom je er telefonisch niet uit, komt er dezelfde dag nog een monteur. En die komen er ter plaatse meestal wel uit.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo Blamage

Ongelezen bericht door Har06 »

Quark schreef:Ik denk dat de organisatie momenteel te groot en te log is. Aan de telefoon zitten medewerkers die je volgens een schema kunnen helpen en de opdracht hebben zo weinig mogelijk mensen door te zetten naar de 2e lijn ( de meer deskundigen) Ook het inplannen van monteurs loopt niet lekker.
Ik heb ze al eens voor gesteld om een groepje monteurs alleen beschikbaar te houden voor adhoc problemen, dus kom je er telefonisch niet uit, komt er dezelfde dag nog een monteur. En die komen er ter plaatse meestal wel uit.

een stelletje monteurs in de koffiekamer zetten en op een werkbriefje wachten, nu is er binnen 24 uur een monteur beschikbaar en dat is toch voldoende ?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo Blamage

Ongelezen bericht door ciske »

ik ben tevreden over Ziggo , zij lossen de eventueel optredende probleempjes netjes op
Ik moet je eerlijk zeggen, ik niet meer. Vind nu het zo groot is de service slecht geworden.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo Blamage

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
ik ben tevreden over Ziggo , zij lossen de eventueel optredende probleempjes netjes op
Ik moet je eerlijk zeggen, ik niet meer. Vind nu het zo groot is de service slecht geworden.
Ciske is aan het overstappen? glasvezelkabel in de straat ??, wat heet service en wat heet slecht? specificatie svp :)

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo Blamage

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:
Ciske is aan het overstappen? glasvezelkabel in de straat ??, wat heet service en wat heet slecht? specificatie svp :)

Wat wil jij nou eigenlijk Har....ik ben ook niet meer tevreden over Ziggo nee, mag dat? Er zijn zoveel mensen die dat niet meer zijn. De samenvoeging is geen voordeel geweest .

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo Blamage

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
Har06 schreef:
Ciske is aan het overstappen? glasvezelkabel in de straat ??, wat heet service en wat heet slecht? specificatie svp :)

Wat wil jij nou eigenlijk Har....ik ben ook niet meer tevreden over Ziggo nee, mag dat? Er zijn zoveel mensen die dat niet meer zijn. De samenvoeging is geen voordeel geweest .
Ik wil niets, ik weet dat jij gemakkelijk overstapt vlg de berichten van de laatste jaren.
Waarom ben je niet tevreden over Ziggo?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo Blamage

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:
Ik wil niets, ik weet dat jij gemakkelijk overstapt vlg de berichten van de laatste jaren.
Waarom ben je niet tevreden over Ziggo?

Ik denk dat je iets gemist hebt, ben al jaren klant bij UPC nu ziggo. Ziggo is gewoon slecht veel storingen wat er bij UPC niet was. Nogmaals , het bedrijf is te groot geworden.

sjohie
Berichten: 11243
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Ziggo Blamage

Ongelezen bericht door sjohie »

Quark schreef:Ik denk dat de organisatie momenteel te groot en te log is. Aan de telefoon zitten medewerkers die je volgens een schema kunnen helpen en de opdracht hebben zo weinig mogelijk mensen door te zetten naar de 2e lijn ( de meer deskundigen) Ook het inplannen van monteurs loopt niet lekker.
Ik heb ze al eens voor gesteld om een groepje monteurs alleen beschikbaar te houden voor adhoc problemen, dus kom je er telefonisch niet uit, komt er dezelfde dag nog een monteur. En die komen er ter plaatse meestal wel uit.
Hoe zie je dat voor je? Realistisch gezien moeten ze dan meerdere locaties in het land hebben, met meerdere monteurs, om dat binnen die dag van je te kunnen realiseren. Die moeten allemaal voertuigen met materiaal hebben, etc etc. Dan kom je qua maandelijkse kosten uit op wat een zakelijke verbinding met goede SLA nu kost, grofweg 5x zo duur.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo Blamage

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
Har06 schreef:
Ik wil niets, ik weet dat jij gemakkelijk overstapt vlg de berichten van de laatste jaren.
Waarom ben je niet tevreden over Ziggo?

Ik denk dat je iets gemist hebt, ben al jaren klant bij UPC nu ziggo. Ziggo is gewoon slecht veel storingen wat er bij UPC niet was. Nogmaals , het bedrijf is te groot geworden.
kan ik niet beoordelen of Ziggo te groot is geworden, ik heb ook af en toe storingen waarvan ik niet wakker ligt.
voor m,n phone heb ik Vodafone ook met af en toe storingen , so what

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo Blamage

Ongelezen bericht door ciske »

Jij kan zeggen so what?? mag ik een eigen mening hebben Har? Dank je.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo Blamage

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:Jij kan zeggen so what?? mag ik een eigen mening hebben Har? Dank je.
Natuurlijk mag je dat, ik begrijp alleen niet als je zo ontevreden bent dat je nog bij Ziggo zit, kennelijk ontgaat me wat de laatste 5 jaar

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo Blamage

Ongelezen bericht door ciske »

Er ontgaat jou zo veel Har, ik ben geen vereerder van providers zoals jij dat bent.

jwconte
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 mei 2016 18:56

Re: Ziggo Blamage

Ongelezen bericht door jwconte »

Beste allemaal,

Allemaal, bedankt voor jullie reacties. Ziggo is veel tegemoed gekomen bij mijn moeder. Nieuw modem, nieuwe kabels getrokken in het huis, Coulance, half jaar korting op haar abonnementskosten, nieuwe Horizonbox en mobiel belken is vergoed door Ziggo. Nu maar hopen dat dit zo blijft.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Ziggo Blamage

Ongelezen bericht door ciske »

Top, fijn dat het toch nog goed is afgelopen.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Ziggo Blamage

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:Er ontgaat jou zo veel Har, ik ben geen vereerder van providers zoals jij dat bent.
Ik ben evenmin een vereerder van Ziggo, dat ontgaat je wederom eens, met hun mankementen kan ik uit de voeten, eens geen phone of internet!!! switch ik naar Vodafone met de smartphone of tablet :D :D

Gesloten