LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele 2: 100 mb gratis binnen de EU, toch rekening ontvangen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
olaf79

Re: Tele 2: 100 mb gratis binnen de EU, toch rekening ontvangen

Ongelezen bericht door olaf79 »

kweenie schreef:Hoezo belazeren? Volgens de website Joost bellen naar Spanje helemaal geen 6 ct per minuut, het kost 65 of 90 ct per minuut (vast of mobiel) plus een starttarief van 6 ct. Een niet al te lang telefoontje naar een Spaanse mobiel zal dus vaak rond de 96 ct per minuut uitkomen.

Bellen binnen Spanje kost wel maar 6 ct per minuut.
Staat inderdaad duidelijk op hun website. Wel zijn de tarieven absurd hoog. Het wordt tijd dat de EU ook eens actie onderneemt voor bellen van het thuisland naar een andere EU land.

berndv

Re: Tele 2: 100 mb gratis binnen de EU, toch rekening ontvangen

Ongelezen bericht door berndv »

olaf79 schreef:Wel zijn de tarieven absurd hoog. Het wordt tijd dat de EU ook eens actie onderneemt voor bellen van het thuisland naar een andere EU land.
bizar inderdaad. Als ik vanuit Spanje naar Spanje bel of van Spanje naar Nederland, kost me dat 6 cent, bel ik vanuit Nederland naar Spanje, kost me dat gewoon 90 cent meer :shock:

Gesloten