Re: Tv al binnen 2 maanden kapot, wat nu?
Geplaatst: 17 jun 2017 08:53
Het proberen van een andere kabel en aansluiting is niet iets wat technische kennis vereist, noch systematisch te werk gaan. Wel vreemd dat de kpn helpdesk dit niet heeft laten proberen. Maar dit is niet aan de leverancier van de TV toe te rekenen.alfatrion schreef:Dit noem ik dus voor captain Hindsight spelen (video Southpark) noem. Als je de oplossing weet, dan is het eenvoudig om te bedenken wat je had kunnen doen. Het is achteraf duidelijk dat het een probleem met de HDMI poort is (want die conclusie is voor je getrokken) en daaruit volgt dan heel snel dat je een andere HDMI poort had kunnen proberen. Maar als je de oplossing niet weet, dan is dit veel lastiger.
Je moet dan heel systematisch te werk gaan, want anders vergeet je vergeet je gewoon de helft. Daarnaast heb je eigenlijk technisch inzicht nodig, omdat je ander niet kunt filteren. Dat consumenten over deze vaardigheden niet beschikken blijkt wel uit de omvang van de helpdesken bij provider en de standaard oplossingen die zij aanbieden. Je mag verwachten dat een consument eerst zelf wat probeert, maar niet dat hij dat hij overal aan denkt.