LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] *** mijn hond***

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Gasje

Re: *** mijn hond***

Ongelezen bericht door Gasje »

Bedoel je laten zitten :?:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

beste fatima,
dat is natuurlijk de achterdeur uit wat je zegt, als mensen puppys blijven kopen bij deze fokkers blijven deze fokkers door fokken.
als niemand meer die puppys koopt dan stopt natuurlijk de handel, geen vraag geen aanbod!
Dus om nu een puppy te redden moet ik generaties honden verpesten?
nee zo werkt het helaas niet.

Gasje

Ja ja als het zo simpel was gast hadden we de overheid niet nodig.
Helaas kunnen we het niet zelf regelen en hebben we de overheid nodig. Kunnen we weer een forum opstarten omdat we het daar weer niet mee eens zijn. Nadenken is de sleutel woord, doe je dat wel ?????

8) volgens mij doe je dat niet dus erger je niet.

Gast

Gasje,wat ben jij toch een zielig figuurtje.Ga op een ander forum mens erg je niet te spelen.Je bent hier gwoon om te stangen terwijl dit een heel serieus probleem is.Je begrijpt er geen bal van.Dus ga ergens anders je uiten.Ik geloof dat je daar ook wel vreemd reageer.Dus voorlopig geen reactie meer mijner zeids.

Gast

beste gaasje,
bedoel je dan dat we gewoon moeten door kopen met zijn allen om die puppys te redden?

Gasje

Ach Gastje je reageerd alleen als je denkt dat het bij jouw van toepassing is of het je van belang is, maar reageerd niet inhoudelijk. Jammer. Korte kreten lees je ook niet en ik hoef niet te stangen om reakties te krijgen. Ook jammer dat je het zo voelt of leest. Ik zet een spiegel voor je.

vr.gr. Levens genieter

Gast

Zeg gasje ga je mij ook beschuldigen dat ik a-sociaal ben om dat ik een hond hebt en nog wel bij een malafide fokker gekocht hebt?????
Jij moest je schamen om zoiets al te gaan ligggen roepen naar mensen die een hond hebben.Ik moet je niet tegen komen,want dan was je de mijne.Mensen nemen een hond om verschillende redenen.Daar ga jij niet over!!!Laat je dit gezegd zijn.Want vergeleken met mij ben jij een snotneus.

Gasje

Hallo: zeg het niet met zoveel woorden. Wil je een afspraak kun je krijgen ik neem wel mijn ASIEL hond mee meisje.

Gast

Kom maar op ik lus je rauw :!: :!: :x

Gasje

Volgens mij ben je een vrouwtje met een mannetjes hond. Nu ben ik een mannetje met een vrouwtjes hond. We kunnen daar een leuke nestje van maken toch.

Ik ben te bereiken morgen Prins Alexander- Rotterdam om 11.00 uur op station NS. Ben blond en heb een mechel.

:lol:

Gast

Ik weet dat je erzo naast zit,maar wat wil je nou.Word eerst maar eens volwassen.Want je bent nog niet droog achter je oren.Je weet absoluut niet wat voor hond ik heb en dat gaat je ook niet aan.Kijk maar in de spiegel hoe zielig je bent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

Moos ga nu naar die afspraak kun je lachen :oops:

Gast

hahahaha, laat die kleuter toch toch joh......
Hij loopt hier te vervelen omdat hij op het forum van sesamstraat een ban heeft gekregen..... :lol:
Zo zat het toch, gasje????

Blaf.....

Ongelezen bericht door Blaf..... »

Zo nu heb ik lang genoeg gast gespeeld. Ja ja ik ben weer terug !!!!

Mooooooooooooooooooooos

Gast

Ach dat gasje (let op schrijfwijze) ligt overal te klieren met z'n opmerkingen.

En heel vaak wordt dan het spelletje "Mens erger je niet" door hem genoemd.

Lijkt er veel op dat hij wat aandacht tekort heeft.
(in een reactie op een ander topic beweert hij althans een man te zijn)

Best wel zielig als je dan ook nog denkt een levensgenieter te zijn.
(dat beweert ie ook ergens)

Gasje ga liever een heel lang eind wandelen met je mechelse hond, dan doe je tenminste nog iets waar je hond nog plezier aan beleeft.
Gevonden op een andere topic "Plassen voor € 0,50" bij "Oproepen/mededelingen telefoonteam".

Zegt genoeg.

Gast

Welke spiegel?

Gast

Wat is dit toch allenmaal en gast die vroeg of ik naar die afspraak ging????Wie ben je dan wel gast en maak je bekend a.u b.Natuurlijk ga ik niet.Ik ben niet voor fyenoord.Wat een D-r-u-i-l-o-o-rIII!!!!!!Volgens mij word ik voor de gek gehouden,Maar o k Hoi blaf,geweldig dat jij er bent en ook groetjes van moos.Ik geloof dat het goed met je gaat????
Daar ben ik al heel blij om.Leuk en fijn dat je van de partij ben.Wat een forum heb al veel mee gedaan en denk er overom maar eens rustig off line te gaan.Maar ik hou het wel in de gaten.Ik volg alles .Heb ook mijn handtekening gezet vanwege de uitzending van radar en andere informatie vie t.v of dit forum.Als het interessant is zal ik terug komen on line.Wat een topic :!: :!: :lol: :lol: Iedereen groetjes en vooral blaffMisschien hoor ik je nog en een poot van deze moos. :!: :!: :!:

Gast

Is Gast nu Gast Of is Gast, Blaf Moos?

Blaf.....

Ongelezen bericht door Blaf..... »

Zeg Gast wat heb je met Gasje.

Het gaat hier toch ergens anders over ? Of heb ik wat gemist ? Ik ben ook zo lang weggeweest maar voel me weer goed.

Ik ga maar niet teveel op alles in heb 2 leuke honden en eindelijk met m'n nw hond goed voer gevonden. Het is toch wel toppie de meeste asiels kun je teminste zonder problemen er op aan.

Chris

Gast

Nou snap ik het helemaal niet meer....

Gast=Gast, Gast=Blaf, Blaf=Moos, Gst=Moos en nu weer is Blaf Chris...
Last van persoonlijkheidsstoornis?

Gesloten