Pagina 2 van 2

Re: Opgelicht door KPN met korting voor trouwe klant.

Geplaatst: 12 dec 2017 14:29
door juliomariner
Mijn excuses aan TS voor het verwijt dat hij niet meer zou reageren.
Ik zou als ik hem was wel oppassen met de term oplichting. Volgens mij is hier namelijk geen sprake van, oplichting is doelbewust en ik kan mij niet voorstellen dat de KPN medewerker zich hier voor laat lenen.

Re: Opgelicht door KPN met korting voor trouwe klant.

Geplaatst: 13 dec 2017 16:41
door Hemaij
Jawel hoor,als je belt rond de tijd dat je periode afloopt kun je het altijd proberen.
Het is mij menigmaal gelukt, maar nu heb ik pech gehad door een niet terzake kundig medewerker aan de lijn te krijgen.

Re: Opgelicht door KPN met korting voor trouwe klant.

Geplaatst: 13 dec 2017 16:43
door Hemaij
julio heeft gelijk, ik had beter een andere titel kunnen geven aan mijn topic

Re: Opgelicht door KPN met korting voor trouwe klant.

Geplaatst: 13 dec 2017 16:55
door Hemaij
Ik ben inmiddels gecompenseerd door KPN met 3 maanden korting op het nieuwe abonnement en en restitutie van het prijsverschil voor de duur van 2 jaar. Ze hebben hun fout erkend, maar terugzetten naar het oude contract is nu eenmaal onmogelijk wordt mij verteld.
De zaak is voor mij afgedaan en ik ben na vijf dagen strijd tevreden met de uitslag.

Re: Opgelicht door KPN met korting voor trouwe klant.

Geplaatst: 13 dec 2017 18:28
door juliomariner
Dat is ook een keer leuk te horen dat er iets naar tevredenheid is opgelost

Re: Opgelicht door KPN met korting voor trouwe klant.

Geplaatst: 14 dec 2017 20:15
door sylvesterb
Lowieze schreef: Vraag dan het bandje op waarop uw gesprek met uw provider is opgenomen, dan kunt u bewijzen dat er geen nieuw contract is aangeboden.
Er is geen enkele grond waarop je een opname kunt opeisen, de opnames zijn voor training doeleinden.

Ik heb zelf bij een provider gewerkt en daar had enkel mijn persoonlijk trainer toegang tot mijn gesprekken, deze werden niet gebruikt voor klacht afhandeling e.d. Ze mochten door andere enkel met toestemming van de betreffende medewerker beluisterd worden.

@TS fijn dat het netjes is opgelost door KPN. Er zit wel een verschil tussen oplichting en een foutje van een medewerker door u er niet op te wijzen dat de "gratis" spotify kwam te vervallen.