Youfone kan dus zelf niet aangeven in welke gevallen een contract wel ontbonden zou kunnen worden. Over een eventueel benodigde ingebrekestelling wordt al helemaal niets gezegd.Bedankt voor je klacht.
Naar aanleiding van dit bericht maar ook je klacht op klachtenkompas, hebben we je verzoek intern besproken en voorzie ik je graag van een reactie.
Het ontbinden van een contract doen wij enkel in de uiterste gevallen waarin wij akkoord zijn met de klacht of omstandigheden waarin de betreffende klant de ontbinden aanvraagt of af roept. In je klacht spreek je vaker dan eens van gebrekkige dienstverlenging of service die anderzijds niet naar je wens is, hoewel de situatie wellicht verre van optimaal kan zijn, zijn we het niet eens dat dit voldoende grond tot ontbinding is. Op je verzoek om voorbeelden van correcte redenen te geven ga ik helaas niet in, hiervoor bestaat geen eenvoudige richtlijn.
Als je jouw standpunt verder wenst toe te lichten dan zie ik die uitleg graag tegemoet, zo niet, dan kan ik je van geen ander antwoord voorzien helaas.
Mocht je nog vragen hebben, kun je reageren op deze mail of een nieuw ticket insturen via MyYoufone. Uiteraard is het ook mogelijk telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09.00 - 18.00 uur via het 1200 nummer (gratis voor Sim Only klanten) of via 088-222 9222.
Ik vertrouw erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Ik heb aangegeven dat ik overweeg om deze zaak voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten, mede omdat Youfone haar standpunt naar mijn mening niet voldoende kan onderbouwen. Wel heb ik ze nog de kans gegeven om nog onderling tot overeenstemming te komen, bijvoorbeeld door betaling van een eenmalig bedrag waarmee we deze hele zaak kunnen sluiten.