Meint schreef:....U snapt het niet helemaal.
Wat bedoelt u precies?
Meint schreef:Niemand van ons behalve TS was erbij en iedere conclusie die verder gaat, of anders is dan wat zij schrijft IS DUS EEN AANNAME!
U zegt dat anderen geen aannames moeten gebruiken, .....
Ik zeg helemaal niet dat anderen geen aannames moeten gebruiken. Dat moeten ze zelf weten. Ik wees erop dat olaf79 met grote stelligheid uitspraken doet, die hij alleen kan weten, al hij erbij was. Omdat mij dat uiterst onwaarschijnlijk lijkt, leek het er eerder op dat hij zich schuldig maakte aan wat hij anderen verwijt, namelijk 'bashen', in dit geval van de luchtvaartmaatschappij.
Meint schreef:..., terwijl u en vooral ook anderen die TS aanvallen, dat dus duidelijk zelf wel doet.
Ik doe geen aannames. Waar doelt u op?
Meint schreef:Dit is een consumentenforum, dus het voordeel van de twijfel hoort te gaan richting TS. Ook al omdat we volgens mij toch vooral willen dat er een eerlijke en open discussie ontstaat waaraan topic-starters ook meedoen.
Volstrekt mee oneens. Dit is een consumentenforum en daarom dient de focus te liggen op het bijdragen aan het oplossen van het te berde gebrachte probleem of het beantwoorden van een gestelde vraag. Er kunnen echter andere redenen waarom iemand hier een topic start. Daar hoef je niet blind voor te zijn. Dat het 'voordeel van de twijfel' per definitie dient uit te gaan naar topic starters is ook kletskoek. Lezen wat er staat is belangrijk. En daarop je bijdrage baseren.
Die eerlijke en open 'discussie', waar u zo hoog van op geeft, ontstaat niet, als je niet wilt lezen wat er staat en niet bereid bent conclusies te trekken. Het helpen van een topic starter is niet synoniem met het naar de mond praten van die topic starter. Ik zou zeggen integendeel. Of een topic starter zich mengt in een topic is aan hem/haar. Dat kan niet het doel op zich van andere posters zijn. Genoeg topic starters hier hebben hun doel al bereikt zodra ze hun topic gelanceerd hebben.
Meint schreef:
.... volhouden kan nodig zijn, maar blijf altijd beleefd, rustig en netjes.
Uiteindelijk win je het niet van een vliegtuigbemanning als je escaleert.
Mee eens!