Ik zou hier nog even mee oppassen. Er staat immers ook dat, wanneer de factuur niet volledig wordt voldaan, zij hun verplichtingen opschorten. Het lijkt me dan verstandiger in overleg na afloop te verrekenen en niet te hard de aanval in te gaan. Anders krijg je dat de gun-factor verdwijnt.Piebe1 schreef:Sinds 08-08-2018 is mijn omvormer defect.
Gezien de huur overeenkomst die ik niet kan inzien. En de algemene voorwaarden die ik niet kan inzien. Of de automatische incasso die ik niet schriftelijk heb, kan ik niks controleren.
Hierdoor zal ik het huur bedrag door 31 dagen delen en alleen betalen voor de dagen dat deze installatie ook daadwerkelijk werkt.
Dat is prima, maar van wanneer is dit bericht? Als je dit gisteren hebt verstuurd is de termijn niet echt redelijk.Piebe1 schreef:Hierbij verwacht ik dat de omvormer dan ook 17-08-2018 vervangen is.
Indien dit niet het geval is stel ik u in gebreken.
Essent heeft als het goed is inderdaad niks met de verhuurde zonnepanelen te maken, als je deze bij een ander bedrijf hebt gehuurd. Zolang je de electriciteit gewoon blijft betalen zou je geen problemen met Essent moeten krijgen.