Re: Laptop total-loss door volgen garantie-instructies Paradigit
Geplaatst: 09 sep 2018 22:18
Dank voor alle feedback. Ik sluit de discussie bij deze. Ik heb het opgegeven om hier mijn gelijk te halen bij Paradigit en accepteer daarmee dat ik bijna de hele nieuw prijs opnieuw heb mogen betalen voor de reparatie. (De laptop was dus economisch total loss, want ik weet nog niet hoe goed de laptop er straks na deze dure reparatie uitziet).
Ik zal niet meer reageren op nieuwe feedback, einde oefening.
In dit geval was mijn ervaring met de Paradigit klantenservice zo slecht, dat ik niet meer opnieuw iets bij dit bedrijf zal kopen. Prijs goed, sortering goed, snelle levering - allemaal ook belangrijk, maar als er zo'n probleem optreedt na de koop valt het bedrijf mij tegen.
Ik zal niet meer reageren op nieuwe feedback, einde oefening.
In dit geval was mijn ervaring met de Paradigit klantenservice zo slecht, dat ik niet meer opnieuw iets bij dit bedrijf zal kopen. Prijs goed, sortering goed, snelle levering - allemaal ook belangrijk, maar als er zo'n probleem optreedt na de koop valt het bedrijf mij tegen.